Показати схожі тендери

Закупівля Розподіл електричної енергії від Комунальне підприємство "Олешки - сервіс" Олешківської міської ради.

Тип закупівлі Переговорна процедура
Тендер UA-2019-02-05-001719-c
Id Tender 21f8b97a27af49559f072c4b3862a162
Статус Активна закупівля
Остання зміна 18.02.2019 12:03
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
546 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.02.2019 11:16
до 17.02.2019 00:00
Основні параметри
Розподіл електричної енергії
Для виконання обов'язку по благоустрою в м. Олешки
послуги
Підстава для використання процедури
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обгрунтування використання процедури
Пункт 2 частини другої статті 35 Закону визначено, що переговорна процедура закупівлі застосовується у разі відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Розподіл електричної енергії
Код ДК 021:2015
65310000-9 - Розподіл електричної енергії
Кількість
600 000
Одиниця виміру
Кіловат
Адреса постачання
75101, Україна, Херсонська область, Олешки, вул. Миру, 3-А
Дата постачання по
06.02.2019 00:00
Документи закупівлі
06.02.2019 10:25
-
Проект договору
Проект договору
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
05.02.2019 16:36
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Портер Андрій Віталійович
Електронна пошта
Телефон
380507880760
Факс
0554223316
Замовник
ЄДРПОУ
34988325
Повна назва
Комунальне підприємство "Олешки - сервіс" Олешківської міської ради
Поштовий індекс
75101
Країна
Україна
Область або регіон
Херсонська область
Населений пункт
Олешківський район, місто Олешки
Адреса
ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 3 А
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 06.02.2019 11:16 по 17.02.2019 00:00
Документи кваліфікації
06.02.2019 11:41
-
documentType.award.awardNotice
documentType.award.awardNotice
Договір
UA-2019-02-05-001719-c-a1
Очікує підписання
Номер
1719/19
546 000 грн.
З ПДВ
Підписано
18.02.2019
Строк дії договору з
01.02.2019
по
31.12.2019
Номенклатура
600 000 (Кіловат)
Розподіл електричної енергії
Номенклатура
Розподіл електричної енергії
Кількість
600 000
Одиниця виміру
Кіловат
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 6 лютого 2019 р.

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Олешківський РЕЗ і ЕМ
Повна назва
Олешківський РЕЗ і ЕМ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25652927

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
18.02.2019 12:03
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2022-01-17-000066
Дата створення проекту
17.01.2022 15:45
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
17.01.2022 15:59
Дата публікації висновку про результати
21.01.2022 11:53
Дата завершення усунення порушень
05.02.2022 00:00
Дата завершення моніторингу
08.02.2022 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 55) 222-60-07
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168685
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Херсон
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ Херсон 17.01.2022 № 32 Про початок моніторингу процедури закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2019-02-05-001719-c. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава ЩЕРБЕНКА від 17.01.2022. Начальник управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
17.01.2022 00:00
Документи рішення
17.01.2022 15:59
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 21 січня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; обґрунтування та наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства "Олешки - сервіс" Олешківської міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік; повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 06.02.2019; договір про закупівлю від 18.02.2019 № 1719/19. За результатом проведеного моніторингу встановлено, що відповідно до п. 10.1 Договору, строк його дії, спливає 31.12.2019. На веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Замовником не оприлюднено інформацію про подальше продовження строку дії Договору. Відповідно до вимог абзацу десятого частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі–Закон) (в редакції від 01.01.2019) звіт про виконання договору Замовником має бути оприлюднений протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору. Таким чином, неоприлюднення звіту про виконання Договору протягом трьох днів з дня закінчення строку його дії призвело до порушення Замовником вимог абзацу десятого частини першої статті 10 Закону. 17.01.2022 Управлінням на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено запит щодо надання інформації Замовником, однак станом на 21.01.2022 пояснення не надані, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону (в редакції від 05.12.2021).
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог абзацу десятого частини першої статті 10 Закону (в редакції від 01.01.2019). За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону(в редакції від 05.12.2021). За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), обґрунтування та наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та неможливість їх усунення, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує вжити заходів щодо недопущення таких порушень в подальшому або протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель аргументовані заперечення до висновку.
Дата висновку
21.01.2022 00:00
Дата публікації
21.01.2022 11:53
Документи висновку
21.01.2022 11:53
-
Повідомлення
Запит
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015:65310000-9: Розподіл електричної енергії, що проводило Комунальне підприємство "Олешки - сервіс" Олешківської міської ради, (далі – Замовник) за № UA-2019-02-05-001719-c вартістю 546 000,00 гривень та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в редакції від 01.12.2019) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні інформації та пояснень: 1. Чому відповідно до вимог абзацу десятого частини першої статті 10 Закону не оприлюднено звіт про виконання договору від 18.02.2019 № 1719/19 строк дії якого сплив 31.12.2019 року? Пояснення та копії підтверджуючих документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Рішеня
17.01.2022 16:17
Орган перевірки
21.01.2022 00:00
Документи повідомлення
17.01.2022 16:18
-
Активна закупівля
Очікувана вартість
546 000 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Комунальне підприємство "Олешки - сервіс" Олешківської міської ради
Контактний телефон:
380507880760
Статус
Активна закупівля
Очікувана вартість
546 000 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Комунальне підприємство "Олешки - сервіс" Олешківської міської ради
Контактний телефон:
380507880760
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності