Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з озеленення території та утримання зелених насаджень (послуги з озеленення міста - улаштування газонів, догляд за деревами та кущами, їх полив і розрідження вм. Українка) від Виконавчий комітет Української міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2019-01-25-003324-b
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 13.05.2019 08:59
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 07.03.2019 11:45
Закінчення аукціону 07.03.2019 12:18
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
7 800 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
39 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.01.2019 15:46 до 24.02.2019 17:00
Завершено
Період уточнень
з 25.01.2019 15:46
до 14.02.2019 17:00
Завершено
Період оскарження
з 25.01.2019 15:46
до 20.02.2019 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 24.02.2019 17:05
до 07.03.2019 00:00
Завершено
Період аукціону
з 07.03.2019 11:45
до 07.03.2019 12:18
Завершено
Період кваліфікації
з 07.03.2019 12:18
до 02.05.2019 16:33
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.03.2019 12:18
до 13.05.2019 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.05.2019 16:33
до 13.05.2019 08:59
Період уточнень
з 25.01.2019 15:46 до 14.02.2019 17:00
Період оскарження
з 25.01.2019 15:46 до 20.02.2019 00:00
Період аукціону
з 07.03.2019 11:45 до 07.03.2019 12:18
Період кваліфікації
з 24.02.2019 17:05 до 07.03.2019 00:00
Період кваліфікації
з 07.03.2019 12:18 до 02.05.2019 16:33
Період кваліфікації
з 07.03.2019 12:18 до 02.05.2019 16:33
Основні параметри
Послуги з озеленення території та утримання зелених насаджень (послуги з озеленення міста - улаштування газонів, догляд за деревами та кущами, їх полив і розрідження вм. Українка)
Planting and maintenance services of green areas (Services for greening the city, arranging lawns, care for trees and shrubs, their watering and dilution in the city Ukrainian)
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з озеленення території та утримання зелених насаджень(послуги з озеленення міста - улаштування газонів, догляд за деревами та кущами, їх полив і розрідження в м. Українка)
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Services for greening the city, arranging lawns, care for trees and shrubs, their watering and dilution in the city Ukrainian
Код ДК 021:2015
77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
08720, Україна, Київська обл., Українка, всі вулиці міста
Дата постачання з
01.03.2019 00:00
Дата постачання по
31.12.2019 00:00
Документи закупівлі
-
25.01.2019 16:48
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ВК Української МР Закупівля
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Nikolaeva Irina
Електронна пошта
Телефон
+380457220682
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
24884653
Назва (англійською мовою)
Executive committee of Ukrainka Local Council
Повна назва
Виконавчий комітет Української міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Executive committee of Ukrainka Local Council
Поштовий індекс
08720
Країна
Україна
Область або регіон
Київська обл.
Населений пункт
Обухів
Адреса
Київська обл., Обухівський р-н, м. Українка, пл. Шевченка,1
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ"
Пропозиція:
7 260 000 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ"
Пропозиція:
6 700 000 грн.
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРИЗ ДНІПРА"
Пропозиція:
4 950 000 грн.
Учасник:
ТОВ Міський житловий центр
Пропозиція:
4 945 000 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ЛАНДШАФТ ПАРК"
Пропозиція:
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІМЕКС-КЛІНІНГ"
Пропозиція:
Учасник:
Торгівельно-виробниче приватне підпириємство "Ресурс"
Пропозиція:
Прекваліфікація
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРИЗ ДНІПРА" : [email protected]
4 950 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
01.03.2019 18:13
-
24.02.2019 17:05
Витяг з ЄДР
ТОВ Міський житловий центр : [email protected]
4 945 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
01.03.2019 18:15
-
24.02.2019 17:05
Витяг з ЄДР
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" : [email protected]
7 260 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
01.03.2019 18:24
-
24.02.2019 17:05
Витяг з ЄДР
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР ЛАНДШАФТ ПАРК" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає кваліфікаційним критеріям
Зміст
не відповідає кваліфікаційним критеріям
Документи прекваліфікації
01.03.2019 18:27
-
24.02.2019 17:05
Витяг з ЄДР
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІМЕКС-КЛІНІНГ" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає кваліфікаційним критеріям
Зміст
Не відповідає кваліфікаційним критеріям
Документи прекваліфікації
01.03.2019 18:29
-
24.02.2019 17:05
Витяг з ЄДР
24.02.2019 17:05
Витяг з ЄДР
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" : [email protected]
6 700 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
01.03.2019 18:33
-
24.02.2019 17:05
Витяг з ЄДР
Торгівельно-виробниче приватне підпириємство "Ресурс" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає кваліфікаційним критеріям,Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Не відповідає кваліфікаційним критеріям,не відповідає вимогам тендерної документації
Документи прекваліфікації
01.03.2019 18:36
-
24.02.2019 17:05
Витяг з ЄДР
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 07.03.2019 12:18 по 24.03.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає кваліфікаційним критеріям,Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Не відповідає кваліфікаційним критеріям, не відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
13.03.2019 11:23
-
07.03.2019 12:18
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 13.03.2019 11:24 по 30.03.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Не відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
19.03.2019 18:28
-
13.03.2019 11:24
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 19.03.2019 18:28 по 06.04.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
Відсутні підстави для відмови в участі згідно ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи кваліфікації
26.03.2019 10:31
-
19.03.2019 18:28
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 02.05.2019 16:01 по 02.05.2019 16:10
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає кваліфікаційним критеріям
Зміст
На підставі рішення №4604-р/пк-пз від 16 квітня 2019 року постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Документи кваліфікації
02.05.2019 16:10
-
02.05.2019 16:03
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 02.05.2019 16:10 по 02.05.2019 16:10
Показати документи пропозиції
Період вимог/скарг з 02.05.2019 16:10 по 13.05.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає кваліфікаційним критеріям,Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Не відповідає кваліфікаційним критеріям, не відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
02.05.2019 16:28
-
02.05.2019 16:11
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 02.05.2019 16:28 по 13.05.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
Відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником в тендерній документації
Документи кваліфікації
02.05.2019 16:33
-
02.05.2019 16:29
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2019-01-25-003324-b-c2
Підписаний і діє
Номер
155
4 950 000 грн.
З ПДВ
Підписано
13.05.2019
Строк дії договору з
13.05.2019
по
31.12.2019
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (штуки)
Послуги з озеленення території та утримання зелених насаджень(послуги з озеленення міста - улаштування газонів, догляд за деревами та кущами, їх полив і розрідження в м. Українка)
Номенклатура
Послуги з озеленення території та утримання зелених насаджень(послуги з озеленення міста - улаштування газонів, догляд за деревами та кущами, їх полив і розрідження в м. Українка)
Кількість
1
Одиниця виміру
шт
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
13.05.2019 08:59
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2019-03-14-000243
Дата створення проекту
14.03.2019 10:24
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
15.03.2019 12:27
Дата публікації висновку про результати
24.04.2019 13:00
Дата завершення усунення порушень
30.04.2019 00:00
Дата завершення моніторингу
06.04.2019 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від громадських
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 407-99-71
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 241-37-36
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.03.2019 № 52 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник О. КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 13.03.2019 № 52 Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2019-01-25-003324-b 25.01.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
13.03.2019 00:00
Документи рішення
15.03.2019 12:27
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розкриття, розгляд та оцінка тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітенту від 25.01.2019 № 8, протокол розгляду тендерних пропозицій від 01.03.2019 № 1, тендерні пропозиції ПП «Бриз Дніпра», ТОВ «Міський житловий центр», ТОВ «Дан Девелопмент», ТОВ «Укр Ландшафт Парк», ТОВ «Прімекс-клінінг», ТОВ «Київське управління механізації», Торгівельно-виробниче приватне підприємства «Ресурс», протокол засідання тендерного комітету від 13.03.2019 № 24.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час планування закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, розкритті тендерних пропозицій, розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Міський житловий центр», порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
23.04.2019 00:00
Дата публікації
24.04.2019 13:00
Документи висновку
24.04.2019 13:00
-
Повідомлення
Запит
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.04.2019 № 74 Київ Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2019-01-25-003324-b в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-01-25-003324-b (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 15 березня 2019 року), прийняте наказом Північного офісу Держаудитслужби від 13 березня 2019 року № 52 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження. Начальник О. КАРАБАНОВ
Рішеня
03.04.2019 15:48
Орган перевірки
11.04.2019 00:00
Запит
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.04.2019 № 74 Київ Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2019-01-25-003324-b в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-01-25-003324-b (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 15 березня 2019 року), прийняте наказом Північного офісу Держаудитслужби від 13 березня 2019 року № 52 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження. Начальник О. КАРАБАНОВ
Рішеня
03.04.2019 15:48
Орган перевірки
11.04.2019 00:00
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 800 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.02.2019 17:00
Замовник:
Виконавчий комітет Української міської ради
Контактний телефон:
+380457220682
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 800 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.02.2019 17:00
Замовник:
Виконавчий комітет Української міської ради
Контактний телефон:
+380457220682
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності