Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з прибирання та підмітання вулиць (прибирання території міста вручну двірниками) від Виконавчий комітет Української міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2019-01-25-001404-c
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 25.03.2019 17:01
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 07.03.2019 15:31
Закінчення аукціону 07.03.2019 15:58
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
5 730 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
28 650 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.01.2019 19:10 до 24.02.2019 21:00
Завершено
Період уточнень
з 25.01.2019 19:10
до 14.02.2019 21:00
Завершено
Період оскарження
з 25.01.2019 19:10
до 20.02.2019 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 24.02.2019 21:03
до 07.03.2019 00:00
Завершено
Період аукціону
з 07.03.2019 15:31
до 07.03.2019 15:58
Завершено
Період кваліфікації
з 07.03.2019 15:58
до 11.03.2019 17:31
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.03.2019 15:58
до 22.03.2019 00:00
Завершено
Підписання договору
з 11.03.2019 17:31
до 25.03.2019 17:01
Період уточнень
з 25.01.2019 19:10 до 14.02.2019 21:00
Період оскарження
з 25.01.2019 19:10 до 20.02.2019 00:00
Період аукціону
з 07.03.2019 15:31 до 07.03.2019 15:58
Період кваліфікації
з 24.02.2019 21:03 до 07.03.2019 00:00
Період кваліфікації
з 07.03.2019 15:58 до 11.03.2019 17:31
Період кваліфікації
з 07.03.2019 15:58 до 11.03.2019 17:31
Основні параметри
Послуги з прибирання та підмітання вулиць (прибирання території міста вручну двірниками)
Street-cleaning and sweeping services (manual cleaning of the city by janitors)
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Прибирання території міста вручну двірниками
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Manual cleaning of the city by janitors)
Код ДК 021:2015
90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
08720, Україна, Київська обл., Українка, м.Українка
Дата постачання з
01.03.2019 00:00
Дата постачання по
31.12.2019 00:00
Документи закупівлі
-
25.01.2019 19:07
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ВК Української МР Закупівля
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Nikolaeva Irina
Електронна пошта
Телефон
+380457220682
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
24884653
Назва (англійською мовою)
Executive committee of Ukrainka Local Council
Повна назва
Виконавчий комітет Української міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Executive committee of Ukrainka Local Council
Поштовий індекс
08720
Країна
Україна
Область або регіон
Київська обл.
Населений пункт
Обухів
Адреса
Київська обл., Обухівський р-н, м. Українка, пл. Шевченка,1
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ"
Пропозиція:
5 439 000 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ"
Пропозиція:
5 300 000 грн.
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРИЗ ДНІПРА"
Пропозиція:
4 682 907.97 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІМЕКС-КЛІНІНГ"
Пропозиція:
Прекваліфікація
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРИЗ ДНІПРА" : [email protected]
4 682 907.97 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
01.03.2019 18:02
-
24.02.2019 21:03
Витяг з ЄДР
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ" : [email protected]
5 439 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
01.03.2019 18:06
-
24.02.2019 21:03
Витяг з ЄДР
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІМЕКС-КЛІНІНГ" : [email protected]
відмовлено
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає кваліфікаційним критеріям
Зміст
не відповідає кваліфікаційним критеріям
Документи прекваліфікації
01.03.2019 18:09
-
24.02.2019 21:03
Витяг з ЄДР
24.02.2019 21:03
Витяг з ЄДР
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" : [email protected]
5 300 000 грн.
допущено
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
01.03.2019 18:11
-
24.02.2019 21:03
Витяг з ЄДР
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 07.03.2019 15:58 по 22.03.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник обраний переможцем
Зміст
Відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником в тендерній документації;відсутні підстави для відмови в участі згідно ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи кваліфікації
11.03.2019 17:31
-
07.03.2019 15:59
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2019-01-25-001404-c-b1
Підписаний і діє
Номер
79
4 682 907.97 грн.
З ПДВ
Підписано
25.03.2019
Строк дії договору з
25.03.2019
по
31.12.2019
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (послуга)
Прибирання території міста вручну двірниками
Номенклатура
Прибирання території міста вручну двірниками
Кількість
1
Одиниця виміру
посл.
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
25.03.2019 17:01
-
25.03.2019 17:00
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2019-08-27-000012
Дата створення проекту
27.08.2019 17:23
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
27.08.2019 17:48
Дата публікації висновку про результати
29.08.2019 15:03
Дата завершення усунення порушень
04.09.2019 00:00
Дата завершення моніторингу
18.09.2019 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 548-46-23
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.08.2019 № 161 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 27.08.2019 № 161 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2019-01-25-001404-c інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
27.08.2019 00:00
Документи рішення
27.08.2019 17:48
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду та розкриття тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору, його оприлюднення та внесення змін. Під час аналізу досліджено: річний план закупівель на 2019 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітенту від 25.01.2019 № 8, (далі – ТД), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 01.03.2019 №№ 1-4, тендерні пропозиції ПП «Бриз Дніпра», ТОВ «Дан Девелопмент», ТОВ «Прімекс-клінінг», ТОВ «Київське управління механізації», протокол засідання тендерного комітету від 11.03.2019 № 23, повідомлення про намір укласти договір від 11.03.2019, договір від 25.03.2019 № 79, додаткова угода від 27.03.2019 № 1
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час планування закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, розкритті тендерних пропозицій, розгляді тендерних пропозицій, укладенні договору та внесенні змін до договору порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
28.08.2019 00:00
Дата публікації
29.08.2019 15:03
Документи висновку
29.08.2019 15:03
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 730 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.02.2019 21:00
Замовник:
Виконавчий комітет Української міської ради
Контактний телефон:
+380457220682
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 730 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.02.2019 21:00
Замовник:
Виконавчий комітет Української міської ради
Контактний телефон:
+380457220682
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності