Показати схожі тендери

Закупівля 1217321 - Будівництво освітніх установ та закладів. Реконструкція будівлі спеціалізованої школи № 114 на вул. Фрунзе, 87/89 у Подільському районі м. Києва від Комунальне підприємство "Київжитлоспецексплуатація".

Тип закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Тендер UA-2019-01-09-001443-c
Статус Торги відмінено
Остання зміна 03.05.2019 16:29
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 21.05.2019 11:49
Очікувана вартість:
351 210 979 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
351 210.98 грн. (0,10 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.01.2019 17:17 до 15.04.2019 21:00
Завершено
Період уточнень
з 09.01.2019 17:17
до 05.04.2019 21:00
Завершено
Період оскарження
з 09.01.2019 17:17
до 11.04.2019 00:00
Поточний період
Період прекваліфікації
з 15.04.2019 21:01
-
Поточний період
Період аукціону
з 21.05.2019 11:49
-
Період уточнень
з 09.01.2019 17:17 до 05.04.2019 21:00
Період оскарження
з 09.01.2019 17:17 до 11.04.2019 00:00
Період аукціону
з 21.05.2019 11:49
Період кваліфікації
з 15.04.2019 21:01
Основні параметри
1217321 - Будівництво освітніх установ та закладів. Реконструкція будівлі спеціалізованої школи № 114 на вул. Фрунзе, 87/89 у Подільському районі м. Києва
1217321 - Construction of educational institutions and institutions. Reconstruction of the building of the specialized school № 114 on the street. Frunze, 87/89 in the Podolsky district of Kyiv
1217321 - Будівництво освітніх установ та закладів. Реконструкція будівлі спеціалізованої школи № 114 на вул. Фрунзе, 87/89 у Подільському районі м. Києва
1217321 - Construction of educational institutions and institutions. Reconstruction of the building of the specialized school № 114 on the street. Frunze, 87/89 in the Podolsky district of Kyiv
роботи
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
1 000 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
1217321 - Будівництво освітніх установ та закладів. Реконструкція будівлі спеціалізованої школи № 114 на вул. Фрунзе, 87/89 у Подільському районі м. Києва
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
1217321 - Construction of educational institutions and institutions. Reconstruction of the building of the specialized school № 114 on the street. Frunze, 87/89 in the Podolsky district of Kyiv
Код ДК 021:2015
45454000-4 - Перебудовування
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2020 00:00
Скасування
03.05.2019 16:29
абз.2 п.2 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами та доповненнями (якщо здійснення закупівлі стало неможливим унаслідок непереборної сили).
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Карягін Павло
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Karyagin Pavlo
Електронна пошта
Телефон
+380442356482
Мова спілкування
Українська
Додаткова контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кожадуб Олена
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Kozhadub Helen
Електронна пошта
Телефон
+380442356482
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
03366500
Назва (англійською мовою)
Municipal Enterprise Kyivzhytlospetsekspluatatsiya
Повна назва
Комунальне підприємство "Київжитлоспецексплуатація"
Повна назва (англійською мовою)
Municipal Enterprise Kyivzhytlospetsekspluatatsiya
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
Київська обл.
Населений пункт
Київ
Адреса
м. Київ, вул. Володимирська, 51-А
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ"
Пропозиція:
Учасник:
ВАТ "АКЕЛІК ГРУП"
Пропозиція:
Прекваліфікація
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" : [email protected]
розглядається
Показати документи пропозиції
Документи прекваліфікації
15.04.2019 21:02
Витяг з ЄДР
ВАТ "АКЕЛІК ГРУП" : [email protected]
розглядається
Показати документи пропозиції
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2019-04-10-000061
Дата створення проекту
10.04.2019 16:04
Статус
вирішено
Дата публікації моніторингу
11.04.2019 11:36
Дата публікації висновку про результати
02.05.2019 20:47
Дата завершення усунення порушень
21.05.2019 00:00
Дата завершення моніторингу
04.05.2019 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 10.04.2019 № 108 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови О. ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 10.04.2019 № 108 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 21 UA-2019-01-09-001443-c 09.01.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
10.04.2019 00:00
Документи рішення
11.04.2019 11:36
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 26 квітня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету комунальне підприємство «Київжитлоспецексплуатація» (далі – Замовник) від 09.01.2019 № 1 (зі змінами від 05.04.2019), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.02.2019 № 1900-р/пк-пз. За результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація Замовника: не містить вимоги щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону; містить вимогу щодо надання переможцем торгів інформації про відсутність підстав, передбачених пунктами 2 та 3 частини першої статті 17 Закону (додаток 5 до тендерної документації), що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Зважаючи на зазначене, Замовник порушив норми частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Відповідно до норм частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі, зокрема, неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Дата висновку
26.04.2019 00:00
Дата публікації
02.05.2019 20:47
Документи висновку
02.05.2019 20:47
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Результати проведеного моніторингу прийняті до уваги та їх результати будуть враховані при проведенні наступних процедур закупівлі
Дата публікації
08.05.2019 16:19
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
.
Результат
Усунуто
Дата публікації
19.06.2019 09:29
Інформація про результати по порушеннях
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї : так
Торги відмінено
Очікувана вартість
351 210 979 грн.
Період подання пропозицій
до 15.04.2019 21:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Київжитлоспецексплуатація"
Контактний телефон:
+380442356482
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
351 210 979 грн.
Період подання пропозицій
до 15.04.2019 21:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Київжитлоспецексплуатація"
Контактний телефон:
+380442356482
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності