Показати схожі тендери

Закупівля Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені від Тиврівський будинок-інтернат геріатричного профілю.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2019-01-09-000643-a
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 08.02.2019 10:40
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 25.01.2019 15:15
Закінчення аукціону 25.01.2019 15:36
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
320 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 600 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.01.2019 15:08 до 24.01.2019 15:30
Завершено
Період уточнень
з 09.01.2019 15:08
до 14.01.2019 15:30
Завершено
Період оскарження
з 09.01.2019 15:08
до 20.01.2019 00:00
Завершено
Період аукціону
з 25.01.2019 15:15
до 25.01.2019 15:36
Завершено
Період кваліфікації
з 25.01.2019 15:36
до 28.01.2019 09:06
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.01.2019 15:36
до 08.02.2019 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.01.2019 09:06
до 08.02.2019 10:40
Період уточнень
з 09.01.2019 15:08 до 14.01.2019 15:30
Період оскарження
з 09.01.2019 15:08 до 20.01.2019 00:00
Період аукціону
з 25.01.2019 15:15 до 25.01.2019 15:36
Період кваліфікації
з 25.01.2019 15:36 до 28.01.2019 09:06
Період кваліфікації
з 25.01.2019 15:36 до 28.01.2019 09:06
Основні параметри
Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Код ДК 021:2015
15220000-6 - Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Кількість
4 800
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
23300, Україна, Вінницька область, Тиврів, Злагоди, 2
Дата постачання по
31.12.2019 00:00
Документи закупівлі
-
09.01.2019 15:09
-
Проект договору
09.01.2019 15:08
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тиврівський будинок-інтернат геріатричногопрофілю
Електронна пошта
Телефон
380674290645
Факс
0435521156
Замовник
ЄДРПОУ
03188139
Повна назва
Тиврівський будинок-інтернат геріатричного профілю
Поштовий індекс
23300
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
Тиврів
Адреса
вул.Злагоди, 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ДОЩИНА СВІТЛАНА ЛІВОНІВНА
Пропозиція:
317 420 грн.
Учасник:
ФОП КОВТУН НАТАЛІЯ ДМИТРІВНА
Пропозиція:
314 080 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 25.01.2019 15:36 по 08.02.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
28.01.2019 09:05
-
28.01.2019 09:05
documentType.award.awardNotice
25.01.2019 15:36
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2019-01-09-000643-a-a1
Підписаний і діє
Номер
42
314 080 грн.
З ПДВ
Підписано
08.02.2019
по
31.12.2019
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
4 800 (кілограми)
Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Номенклатура
Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Кількість
4 800
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
08.02.2019 10:40
-
08.02.2019 10:39
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-05-20-000004
Дата створення проекту
20.05.2020 10:56
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
20.05.2020 14:33
Дата публікації висновку про результати
04.06.2020 16:40
Дата завершення усунення порушень
19.06.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
11.06.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 43) 266-11-51
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 20.05.2020 №25 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 20.05.2020 №25 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 5.UA-2019-01-09-000643-а 09.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
20.05.2020 00:00
Документи рішення
20.05.2020 14:33
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 04 червня 2020 року Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19 квітня 2020 року) (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Тиврівського будинку-інтернату геріатричного профілю (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію ФОП «Ковтун Наталія Дмитрівна», протокол засідання тендерного комітету замовника від 28 січня 2019 року б/н, повідомлення про намір укласти договір, договір від 08 лютого 2019 року №42. За результатами моніторингу закупівлі установлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ФОП «Ковтун Наталія Дмитрівна», якого визначено переможцем торгів (протокол засідання тендерного комітету замовника від 28 січня 2019 року б/н), вимогам тендерної документації в частині ненадання: - копій документів, що підтверджують наявність у учасника власного автотранспорту, обладнання; копій технічного та санітарного паспортів на транспорт, копії особистої медичної книжки водія, копії договору на дезінфекційну обробку автомобільного транспорту із спеціалізованим підприємством (пункт 1 Додатку №2 тендерної документації); - довідки у довільній формі, що містить інформацію про працівників учасника, з вказівкою П.І.Б., освіти, посади, досвіду роботи (пункт 2 Додатку №2 тендерної документації); - інформаційної довідки, складеної у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, завіреної печаткою (за наявності), що підтверджує досвід виконання аналогічного договору; двох оригіналів позитивних відгуків про співпрацю відповідно до наданих учасником аналогічних договорів, виданих в січні 2019 року, що відповідають копіям поданих аналогічних договорів від організацій, які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів (пункт 3 Додатку №2 тендерної документації); - копії аналогічного договору стосовно поставки товару у відповідності до предмета закупівлі, завіреного печаткою учасника, з яким було укладено договір за 2017 рік (пункт 3 Додатку №2 тендерної документації); - реєстру документів, який сканується і подається окремим електронним файлом; тендерної пропозиції, яка подається у формі, наведеній у Додатку №1 тендерної документації (підпункт 1 розділу ІІІ тендерної документації); - довідки про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, наведеній у Додатку 3 тендерної документації (пункт 5 розділу ІІІ тендерної документації); - листа, що тара та упаковка товару повинні бути міцними, чистими, сухими, без стороннього запаху й порушення цілісності (Додаток №4 тендерної документації); - листа щодо недопущення поставок товарів недоброякісної або сумнівної якості із закінченим терміном придатності, або на межі його закінчення (Додаток №4 тендерної документації); - листа, що при встановленні замовником недоброякісності будь-якого товару він негайно (протягом однієї години) робить заміну недоброякісного товару за власний рахунок, при встановленні нестачі будь-якого товару - негайно (протягом однієї години) довозить товари, яких не вистачає, за власний рахунок (Додаток №4 тендерної документації); - гарантійного листа стосовно того, що замовник має право при поставці кожної окремої партії товару вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних показників товару та їх відповідності вимогам замовника за рахунок учасника (Додаток №4 тендерної документації); - інформації в довільній формі щодо гарантування згоди з умовами закупівлі, визначеними в цій тендерній документації та оголошенні про закупівлю, в тому числі з положеннями щодо якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі (Додаток №4 тендерної документації); - довідки про обов’язок учасником дотримуватися вимог чинного законодавства із захисту довкілля, при постачанні товарів (наданні послуг, виконанні робіт), що є предметом закупівлі (Додаток №4 тендерної документації). Однак, на порушення вимог пунктів 1, 4 частини першої статті 30 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП «Ковтун Наталія Дмитрівна», як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям установленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації та уклав з ним договір від 08 лютого 2019 року №42 на суму 314080,00 грн. Згідно частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на вебпорталі Уповноваженого органу звіт про виконання договору протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання. При цьому, установлено, що умовами договору від 08 лютого 2019 року №42 визначено строк його дії до 31 грудня 2019 pоку, але в будь-якому випадку до моменту його остаточного виконання. За даними пошуково-аналітичної системи (htts://www.007.org.ua) фінансові зобов’язання за даним договором виконано в повному обсязі, а саме замовником 11 листопада 2019 року на підставі накладної від 01 листопада 2019 року №69, здійснено остаточні розрахунки із ФОП «Ковтун Наталія Дмитрівна» в повному обсязі у відповідності до умов договору від 08 лютого 2019 року №42. Однак, звіт про виконання договору в електронній системі закупівель замовник оприлюднив 21 травня 2020 року (в ході моніторингу) з порушенням строків, визначених абзацом 10 частини першої статті 10 Закону. Поряд з цим, установлено, що на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами замовником на запит оприлюднений в електронній системі закупівель Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності не надано відповіді протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання законодавства в частині розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пунктів 1,4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема щодо недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
04.06.2020 00:00
Дата публікації
04.06.2020 16:40
Документи висновку
04.06.2020 16:40
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Інформуємо, що порушення були усуненні під час моніторингу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області та зобов’язуємось щодо недопущення таких порушень в подальшому
Дата публікації
10.06.2020 14:12
Документи інформації про усунення порушення
10.06.2020 14:13
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі риби, рибного філе та іншого м’яса риби мороженої (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-01-09-000643-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань: 1. Яким чином учасник ФОП «Ковтун Наталія Дмитрівна», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол засідання тендерного комітету від 28 січня 2019 року №б/н), обрано переможцем торгів, виконав вимоги: - пункту 1 Додатку №2 тендерної документації, в частині надання: копії документів, що підтверджують наявність у учасника власного автотранспорту, обладнання; копії техпаспорту на транспорт, копії санітарного паспорта на транспорт, копії особистої медичної книжки водія, копії договору на дезінфекційну обробку цього автомобільного транспорту із спеціалізованим підприємством; - пункту 2 Додатку №2 тендерної документації, в частині надання довідки у довільній формі, що містить інформацію про працівників учасника, з вказівкою П.І.Б., освіти, посади, досвіду роботи; - пункту 3 Додатку №2 тендерної документації, в частині надання: інформаційної довідки, складеної у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, завіреної печаткою (за наявності), що підтверджує досвід виконання аналогічного договору; копій аналогічних договорів стосовно поставки товару у відповідності до предмета закупівлі, щонайменше двох договорів за 2018 рік та за 2017 рік; двох оригіналів позитивних відгуків про співпрацю відповідно до наданих учасником аналогічних договорів, виданих в січні 2019 року, що відповідають копіям поданих аналогічних договорів від організацій, які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів; - підпункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, в частині надання: реєстру документів, який сканується і подається окремим електронним файлом; тендерної пропозиції, яка подається у формі, наведеній у Додатку №1 тендерної документації; - пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, в частині надання інформації у вигляді довідки про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17, наведеній у Додатку 3 тендерної документації; - пункту 1 (Інші вимоги) Додатку №4 тендерної документації, в частині надання листа в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, що тара та упаковка товару повинні бути міцними, чистими, сухими, без стороннього запаху й порушення цілісності; - пункту 2 (Інші вимоги) Додатку №4 тендерної документації, в частині надання листа в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, щодо недопущення поставок товарів недоброякісної або сумнівної якості із закінченим терміном придатності або на межі його закінчення. - пункту 3 (Інші вимоги) Додатку №4 тендерної документації, в частині надання листа в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, що при встановленні замовником недоброякісності будь-якого товару він негайно (протягом однієї години) робить заміну недоброякісного товару за власний рахунок, при встановленні нестачі будь-якого товару - негайно (протягом однієї години) довозить товари, яких не вистачає, за власний рахунок; - пункту 5 (Інші вимоги) Додатку №4 тендерної документації, в частині надання гарантійного листа, стосовно того, що замовник має право при поставці кожної окремої партії товару вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних показників товару та їх відповідності вимогам замовника за рахунок учасника; - пункту 7 (Інші вимоги) Додатку №4 тендерної документації, в частині надання в довільній формі інформації за підписом керівника або уповноваженої особи учасника щодо гарантування згоди з умовами закупівлі, визначеними в цій тендерній документації та оголошенні про закупівлю, в тому числі з положеннями щодо якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі; - пункту 8 (Інші вимоги) Додатку №4 тендерної документації, в частині надання довідки на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, про обов’язок учасником дотримуватися вимог чинного законодавства із захисту довкілля, при постачанні товарів (наданні послуг, виконанні робіт), що є предметом закупівлі; 2. Чому не своєчасно оприлюднено звіт про виконання договору від 08 лютого 2019 року №42? Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
21.05.2020 12:00
Орган перевірки
27.05.2020 00:00
Документи повідомлення
21.05.2020 12:00
-
Відповідь
пояснення
Пояснення по закупівлі№UA-2019-01-09-000643-a по предмету закупівлі риби, рибного філе та іншого м'ясо риби мороженої: станом на 28 січня 2019 року у Тиврівському обласному будинку-інтернаті проживало 220 підопічних (люди похилого віку та інваліди), які потребують чотирьох-разового раціонального збалансованого харчування. В зв’язку з тим, що проведення відкритих торгів займає великий проміжок часу, що призводить до несвоєчасної поставки продуктів харчування, в результаті чого не виконуються норми харчування мешканців, в зв’язку з чим було прийнято рішення про визнання ФОП Ковтун Наталію Дмитрівну переможцем даної закупівлі. Жодних претензій до вчасної, якісної поставки не було. А також ціна пропозиції є найнижчою, що призводить до економії бюджетних коштів. Звіт не завантажено в зв’язку з технічних причин(завантажували та підпис ставили…). Договір виконано в строк та в повному обсязі. Тендерний комітет
Рішеня
04.06.2020 09:35
Замовник
Документи повідомлення
04.06.2020 09:36
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
320 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.01.2019 15:30
Замовник:
Тиврівський будинок-інтернат геріатричного профілю
Контактний телефон:
380674290645
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
320 000 грн.
Період подання пропозицій
до 24.01.2019 15:30
Замовник:
Тиврівський будинок-інтернат геріатричного профілю
Контактний телефон:
380674290645
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності