Показати схожі тендери

Закупівля Код ДК 021:2015: 15110000-2 – М’ясо (філе куряче заморожене) від Відділ освіти молоді та спорту Крижопільської РДА.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2019-01-09-000113-c
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 18.02.2019 13:52
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 05.02.2019 14:06
Закінчення аукціону 05.02.2019 14:27
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
285 840 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 429.2 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.01.2019 09:37 до 04.02.2019 17:00
Завершено
Період уточнень
з 09.01.2019 09:37
до 25.01.2019 17:00
Завершено
Період оскарження
з 09.01.2019 09:37
до 31.01.2019 00:00
Завершено
Період аукціону
з 05.02.2019 14:06
до 05.02.2019 14:27
Завершено
Період кваліфікації
з 05.02.2019 14:27
до 06.02.2019 16:30
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.02.2019 14:27
до 17.02.2019 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.02.2019 16:30
до 18.02.2019 13:52
Період уточнень
з 09.01.2019 09:37 до 25.01.2019 17:00
Період оскарження
з 09.01.2019 09:37 до 31.01.2019 00:00
Період аукціону
з 05.02.2019 14:06 до 05.02.2019 14:27
Період кваліфікації
з 05.02.2019 14:27 до 06.02.2019 16:30
Період кваліфікації
з 05.02.2019 14:27 до 06.02.2019 16:30
Основні параметри
Код ДК 021:2015: 15110000-2 – М’ясо (філе куряче заморожене)
товари
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Філе куряче заморожене
Код ДК 021:2015
15110000-2 - М’ясо
Кількість
2 382
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
24600, Україна, Вінницька область, по навчальним закладам району, по навчальним закладам району
Дата постачання з
14.02.2019 00:00
Дата постачання по
31.12.2019 00:00
Документи закупівлі
-
25.01.2019 14:58
-
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
09.01.2019 09:37
Тендерна документація
09.01.2019 09:37
Тендерна документація
09.01.2019 09:37
Тендерна документація
09.01.2019 09:37
Тендерна документація
Тендерна документація
09.01.2019 09:37
Проект договору
09.01.2019 09:37
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Володимир Борисович Панасюк
Електронна пошта
Телефон
+380674334426
Замовник
ЄДРПОУ
02141360
Повна назва
Відділ освіти молоді та спорту Крижопільської РДА
Поштовий індекс
24600
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
Крижопільський район, селище міського типу Крижопіль
Адреса
ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ УКРАЇНИ, будинок 41
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "СМІЩУК НАТАЛІЯ ВАЛЕРІЇВНА"
Пропозиція:
285 840 грн.
Учасник:
ФОП "НЕЧАЙ БОРИС МИКОЛАЙОВИЧ"
Пропозиція:
284 649 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 05.02.2019 14:27 по 17.02.2019 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
06.02.2019 16:30
-
Звіт про оцінку
05.02.2019 14:27
Витяг з ЄДР
05.02.2019 14:27
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2019-01-09-000113-c-b1
Підписаний і діє
Номер
33
284 649 грн.
З ПДВ
Підписано
18.02.2019
Строк дії договору з
18.02.2019
по
31.12.2019
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
2 382 (кілограми)
Філе куряче заморожене
Номенклатура
Філе куряче заморожене
Кількість
2 382
Одиниця виміру
кілограм
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
18.02.2019 13:52
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2019-01-17-000010
Дата створення проекту
17.01.2019 11:27
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
17.01.2019 12:21
Дата публікації висновку про результати
31.01.2019 15:09
Дата завершення усунення порушень
06.02.2019 00:00
Дата завершення моніторингу
08.02.2019 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 43) 266-13-92
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.01.2019 №2 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник О. ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 17.01.2019 №2 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9.UA-2019-01-09-000113-c 09.01.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
17.01.2019 00:00
Документи рішення
17.01.2019 12:21
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 31 січня 2019 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання вимог законодавства під час складання тендерної документації та внесення змін до неї. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, із внесеними змінами.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, визначення предмета закупівлі, дотримання вимог законодавства під час складання тендерної документації та внесення змін до неї порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
31.01.2019 00:00
Дата публікації
31.01.2019 15:09
Документи висновку
31.01.2019 15:09
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі м’яса (птиця (тушки курей охолоджені), яловичина, свинина) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-01-07-000002-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань. 1. З яких підстав Мурованокуриловецькою загальноосвітньою санаторною школою-інтернатом І-ІІІ ступенів Вінницької обласної Ради (далі – Замовник) у тендерній документації установлено вимогу щодо надання переможцем тендеру у строк, передбачений абзацом другим частини третьої статті 17 Закону документу (оригінал чи нотаріально завірену копію), виданого відповідним органом про те, що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення? 2. Яким чином учасник тендеру ФОП Мазур О.В., якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 25.01.2019 №19) обрано переможцем, виконав вимогу п.п.5.2.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації Замовника, а саме, надав інформацію щодо досвіду виконання аналогічних договорів (не менше двох) протягом 2016-2017 років? Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Рішеня
30.01.2019 15:04
Орган перевірки
05.02.2019 00:00
Документи повідомлення
30.01.2019 15:07
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
285 840 грн.
Період подання пропозицій
до 04.02.2019 17:00
Замовник:
Відділ освіти молоді та спорту Крижопільської РДА
Контактний телефон:
+380674334426
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
285 840 грн.
Період подання пропозицій
до 04.02.2019 17:00
Замовник:
Відділ освіти молоді та спорту Крижопільської РДА
Контактний телефон:
+380674334426
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності