Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт русла р. Тернавка і ліквідація підтоплення садиб по вул. Набережній в м. Дунаївці Хмельницької області (коригування) від Дунаєвецька міська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2018-09-11-003266-c
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 22.10.2018 17:42
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 28.09.2018 12:23
Закінчення аукціону 28.09.2018 12:44
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
4 535 910.4 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
20 000 грн. (0,44 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.09.2018 18:43 до 27.09.2018 18:48
Завершено
Період уточнень
з 11.09.2018 18:43
до 17.09.2018 18:48
Завершено
Період оскарження
з 11.09.2018 18:43
до 23.09.2018 00:00
Завершено
Період аукціону
з 28.09.2018 12:23
до 28.09.2018 12:44
Завершено
Період кваліфікації
з 28.09.2018 12:44
до 02.10.2018 17:01
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.09.2018 12:44
до 13.10.2018 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.10.2018 17:01
до 22.10.2018 17:42
Період уточнень
з 11.09.2018 18:43 до 17.09.2018 18:48
Період оскарження
з 11.09.2018 18:43 до 23.09.2018 00:00
Період аукціону
з 28.09.2018 12:23 до 28.09.2018 12:44
Період кваліфікації
з 28.09.2018 12:44 до 02.10.2018 17:01
Період кваліфікації
з 28.09.2018 12:44 до 02.10.2018 17:01
Основні параметри
Капітальний ремонт русла р. Тернавка і ліквідація підтоплення садиб по вул. Набережній в м. Дунаївці Хмельницької області (коригування)
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
20 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт русла р. Тернавка і ліквідація підтоплення садиб по вул. Набережній в м. Дунаївці Хмельницької області (коригування)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
32400, Україна, Хмельницька область, м. Дунаївці, вул. Набережна
Дата постачання по
31.12.2019 18:48
Документи закупівлі
-
11.09.2018 18:48
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Їжак Ольга Миколаївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380385833185
Факс
+380385831694
Сайт:
http://dunrada.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
04060714
Повна назва
Дунаєвецька міська рада
Поштовий індекс
32400
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
місто
Адреса
Дунаївці
Реєстр пропозицій
Учасник:
МПП "Гермес-С"
Пропозиція:
4 400 000 грн.
Учасник:
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПОДІЛЛЯ-ТРАНСБУД"
Пропозиція:
4 399 900 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 28.09.2018 12:44 по 13.10.2018 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Договір
UA-2018-09-11-003266-c-c1
Підписаний і діє
Номер
23-1018
4 399 900 грн.
З ПДВ
Підписано
22.10.2018
Строк дії договору з
22.10.2018
по
31.12.2019
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт русла р. Тернавка і ліквідація підтоплення садиб по вул. Набережній в м. Дунаївці Хмельницької області (коригування)
Номенклатура
Капітальний ремонт русла р. Тернавка і ліквідація підтоплення садиб по вул. Набережній в м. Дунаївці Хмельницької області (коригування)
Кількість
1
Одиниця виміру
роб
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
22.10.2018 17:42
-
22.10.2018 17:36
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2019-03-28-000067
Дата створення проекту
28.03.2019 10:02
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
28.03.2019 14:44
Дата публікації висновку про результати
09.04.2019 10:46
Дата завершення усунення порушень
24.04.2019 00:00
Дата завершення моніторингу
23.04.2019 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. (Хмельницька обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 38) 276-55-94
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913645
Назва
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ.
Країна
Ukraine
Область або регіон
Хмельницька
Населений пункт
Хмельницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 27.03.2019 № 13 Хмельницький Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області – начальник відділу контролю органів влади, оборони, правоохоронних органів та місцевих бюджетів В. ДЗЮБЛЮК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 27.03.2019 № 13 Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2018-09-11-003266-c 11.09.2018 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель О. БОЙЧУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
27.03.2019 00:00
Документи рішення
28.03.2019 14:44
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 09 квітня 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: відображення закупівлі в річному плані; аналіз відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам законодавства у сфері закупівель; аналіз тендерної документації, розгляд та оцінка тендерних пропозицій учасників закупівлі, дотримання вимог законодавства при укладанні та виконанні договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерні пропозицій учасників закупівлі, інформацію щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір та укладений договір. Під час проведення моніторингу встановлено, що на веб-порталі Уповноваженого органу в електронній системі «ProZorro» Дунаєвецькою міською радою (далі – Замовник) оприлюднено оголошення про проведення процедури відритих торгів за номером ID: UA-2018-09-11-003266-c щодо закупівлі робіт із капітального ремонту русла р. Тернавка і ліквідації підтоплення садиб по вул. Набережній в м. Дунаївці, Хмельницької області (коригування) за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 4 535 910,40 грн, за результатами проведення якої було укладено договір із Товариством з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «ПОДІЛЛЯ-ТРАНСБУД» (ЄДРПОУ – 33468780) №23-1018 від 22.10.2018, на суму 4 399 900,00 грн. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані встановлено, що річний план закупівель на 2018 рік щодо проведення зазначеної закупівлі оприлюднено Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу в електронній системі «Прозорро» за номером UA-P-2018-09-11-001775-a з дотриманням вимог статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані порушень не встановлено. Предмет закупівлі Замовником визначено відповідно до вимог розділу ІІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 448/28578 (далі – Порядок №454). Порушень законодавства в сфері закупівель в частині визначення предмета закупівлі не встановлено. Аналізом тендерної документації встановлено наступне: згідно із наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13.04.2016 №680 (далі – Наказ №680) затверджено примірну форму тендерної документації для процедури – відкриті торги. Відповідно до Наказу №680 примірна тендерна документація містить обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону, яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом, У графі «1» зазначається нумерація, у графі «2» – перелік складових тендерної документації, у графі «3» - вимоги щодо їх заповнення відповідно до Закону, інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель та додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. Тендерна документація, оприлюднена Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу містить п’ять додатків, які всупереч Наказу №680 не завантажені Замовником до електронної системи закупівель окремими файлами. Таким чином, Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано вимог Наказу №680. Аналізом змісту тендерної документації вимогам статті 22 Закону порушення не виявлені. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю порушень не встановлено. За результатами аналізу питання розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників зазначеної закупівлі порушення не встановлені. Відповідно до абзацу 1 частини першої статті 32 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця, та протягом одного дня після прийняття такого рішення замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та надсилає його переможцю. Усім іншим учасникам електронною системою закупівель автоматично надсилається повідомлення із зазначенням найменування та місцезнаходження переможця торгів. Згідно частини другої статті 32 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Згідно із абзацом 6 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі. Відповідно до частини четвертої статті 11 Закону Рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови. Враховуючи вищевикладена, проведеним аналізом вказаної закупівлі було встановлено, що під час оцінки тендерних пропозицій учасників, згідно із протокольним рішенням тендерного комітету від 01.10.2018 №57 тендерна пропозиція учасника ТОВ «Будівельна компанія «ПОДІЛЛЯ-ТРАНСБУД» (ЄДРПОУ – 33468780) визнана переможцем зазначеної закупівлі. Зазначене протокольне рішення завантажено в електронну систему закупівель та відповідно до вимог статті 10 Закону Замовником протягом одного дня оприлюднено повідомлення про намір укласти договір. Таким чином, враховуючи що рішення про намір укласти договір про закупівлю прийняте Замовником 01.10.2018 (Протокол від 01.10.2018 №57), кінцевим строком для укладення договору є 21.10.2018. Тому, з метою дотримання положень статті 32 Закону Замовник зобов’язаний був укласти договір із переможцем закупівлі не раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Враховуючи що рішення про намір укласти договір про закупівлю прийняте 01.10.2018 (Протокол від 01.10.2018 №57), а повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено 02.10.2018 то Замовник повинен був укласти договір в термін не раніше 13.10.2018, але не пізніше 21.10.2018. Водночас, Замовником в порушення вимог частини другої статті 32 Закону було укладено договір 22.10.2018 тобто через 21 день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Додатково зазначаємо, що згідно із абзацом 4 частини першої статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 та абзацом восьмим частини третьої статті 35 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог частини другої статті 32 Закону «Про публічні закупівлі». Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано Наказу №680.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та статтею 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпунктом 16 пункту 6 та пунктом 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 №43, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом П’ЯТИ робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
09.04.2019 00:00
Дата публікації
09.04.2019 10:46
Документи висновку
09.04.2019 10:46
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Заперечення до висновку На Ваш висновок про встановлення порушень під час проведення процедури ID: UA-2018-09-11-003266-c на закупівлю «Капітальний ремонт русла р. Тернавка і ліквідація підтоплення садиб по вул. Набережній в м. Дунаївці Хмельницької області (коригування)», код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація надаємо аргументовані заперечення та пояснюємо наступне. Відповідно до оголошення № UA-2018-09-11-003266-c Замовником проведено процедуру відкритих торгів на закупівлю робіт «Капітальний ремонт русла р. Тернавка і ліквідація підтоплення садиб по вул. Набережній в м. Дунаївці Хмельницької області (коригування)», код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація згідно вимог чинного законодавства. 1. Щодо оприлюднення додатків до Тендерної документації окремо. Наказом № 680 від 13.04.2016 Мінекономрозвитку України «Про затвердження примірної тендерної документації» передбачено, що Примірна тендерна документація формується та подається в електронному вигляді відповідно до вимог Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”. Примірна тендерна документація містить: • обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон), яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом. У графі“1” зазначається нумерація, у графі “2” – перелік складових тендерної документації, у графі “3” – вимоги щодо їх заповнення відповідно до Закону; • інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель; • додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами. Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником. У наказі № 680 від 13.04.2016 не встановлено імперативної норми, що додатки обов’язково повинні бути завантажені до електронної системи закупівель окремими файлами. Замовником торгів для кращого використання та для зручного перегляду документів тендерної документації потенційними Учасниками процедури закупівлі був оприлюднений документ із додатками. Таке формування тендерної документації являється зручним та дозволяє максимально якісно підготуватися потенційним Учасникам до подання пропозицій по процедурі закупівлі, а також не впливає на результати процедури закупівлі. Окрім того, повідомляємо про неможливість внесення змін до тендерної документації, адже в системі публічних закупівель оприлюднено звіт про результати торгів, а внесення змін до тендерної документації можливе лише під час подання тендерних пропозицій. Враховуючи вищевказане, Замовник торгів не вбачає у таких діях порушення норм чинного законодавства. 2. Щодо строків укладення договору про закупівлю. Відповідно до ч. 1 ст. 32 Закону – рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця. Замовником оприлюднено рішення про намір укласти договір в системі публічних закупівель 02.10.2018 року у відповідності до вимог ст. 10 Закону. Ч. 2 ст. 32 Закону передбачено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визначений переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір. Ч. 1 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з врахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до ч. 5 ст.254 Цивільного кодексу України - якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день. В нашому випадку останній 20 день укладення договору припадав на 21.10.2018 року (неділя), першим робочим днем був 22.10.2018 року, який відповідно до норм Цивільного кодексу України є останнім днем укладення Договору. Враховуючи вищевикладене, Дунаєвецькою міською радою укладено Договір № 23- 1018 від 22 жовтня 2018 року згідно норм чинного законодавства. Ст.3 Закону передбачає здійснення закупівель за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Станом на 15.04.2019 року також повідомляємо, що Договір № 23- 1018 від 22 жовтня 2018 року добросовісно виконується Сторонами належним чином, у строки, визначені календарним графіком виконання робіт, за цінами згідно договірної ціни та кошторисної документації. У зв’язку з вищевикладеним, Замовником дотримано норм чинного законодавства під час проведення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю робіт за бюджетні кошти.
Дата публікації
15.04.2019 15:53
Документи інформації про усунення порушення
15.04.2019 15:54
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 535 910.4 грн.
Період подання пропозицій
до 27.09.2018 18:48
Замовник:
Дунаєвецька міська рада
Контактний телефон:
+380385833185
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 535 910.4 грн.
Період подання пропозицій
до 27.09.2018 18:48
Замовник:
Дунаєвецька міська рада
Контактний телефон:
+380385833185
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності