Показати схожі тендери

Закупівля Вугілля кам’яне ДГР (0-200) від Відділ освіти Первомайської районної державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2018-09-10-000654-a
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 23.10.2018 22:16
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 27.09.2018 11:26
Закінчення аукціону 27.09.2018 11:53
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
1 447 267.96 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 250 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.09.2018 18:25 до 26.09.2018 10:00
Завершено
Період уточнень
з 10.09.2018 18:25
до 16.09.2018 10:00
Завершено
Період оскарження
з 10.09.2018 18:25
до 22.09.2018 00:00
Завершено
Період аукціону
з 27.09.2018 11:26
до 27.09.2018 11:53
Завершено
Період кваліфікації
з 27.09.2018 11:53
до 11.10.2018 17:42
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.09.2018 11:53
до 22.10.2018 00:00
Завершено
Підписання договору
з 11.10.2018 17:42
до 23.10.2018 22:16
Період уточнень
з 10.09.2018 18:25 до 16.09.2018 10:00
Період оскарження
з 10.09.2018 18:25 до 22.09.2018 00:00
Період аукціону
з 27.09.2018 11:26 до 27.09.2018 11:53
Період кваліфікації
з 27.09.2018 11:53 до 11.10.2018 17:42
Період кваліфікації
з 27.09.2018 11:53 до 11.10.2018 17:42
Основні параметри
Вугілля кам’яне ДГР (0-200)
Згідно технічного завдання
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
43 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Вугілля кам’яне ДГР (0-200)
Код ДК 021:2015
09110000-3 - Тверде паливо
Кількість
643
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
55200, Україна, Миколаївська область, Первомайський район, підпорядковані замовнику навчальні заклади
Дата постачання по
31.12.2018 18:30
Документи закупівлі
-
10.09.2018 19:06
-
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кочерга Світлана Сергіївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380516142139
Факс
+380516143125
Замовник
ЄДРПОУ
02144915
Повна назва
Відділ освіти Первомайської районної державної адміністрації
Поштовий індекс
55222
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
Первомайський район селище міського типу Підгородна
Адреса
вулиця Шкільна, 88
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД"
Пропозиція:
1 440 320 грн.
Учасник:
ТОВ "ПРЕМІУМІНВЕСТ"
Пропозиція:
1 035 230 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРБОНІКА ГРУПП"
Пропозиція:
1 034 587 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 27.09.2018 11:53 по 15.10.2018 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
04.10.2018 18:17
-
04.10.2018 18:14
Повідомлення про рішення
27.09.2018 11:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 04.10.2018 18:17 по 15.10.2018 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не надав забезпечення тендерної пропозиці. Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, забезпечення вимагалося Замовником. Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Документи кваліфікації
04.10.2018 18:31
-
04.10.2018 18:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 04.10.2018 18:31 по 22.10.2018 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
11.10.2018 17:42
-
11.10.2018 17:39
Повідомлення про рішення
08.10.2018 22:28
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2018-09-10-000654-a-b1
Підписаний і діє
Номер
514/18
1 440 320 грн.
З ПДВ
Підписано
23.10.2018
Строк дії договору з
23.10.2018
по
31.12.2018
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
643 (тонни)
Вугілля кам’яне ДГР (0-200)
Номенклатура
Вугілля кам’яне ДГР (0-200)
Кількість
643
Одиниця виміру
т
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
23.10.2018 22:16
-
23.10.2018 22:10
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2018-12-26-000014
Дата створення проекту
26.12.2018 17:41
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
26.12.2018 17:58
Дата публікації висновку про результати
18.01.2019 12:35
Дата завершення усунення порушень
02.02.2019 00:00
Дата завершення моніторингу
22.01.2019 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Миколаївська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 73) 059-37-47
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168670
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Область або регіон
Миколаївська
Населений пункт
Миколаїв
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 26.12.2018 № 3 Миколаїв Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель відповідно до пункту 1 цього наказу. 3. Начальнику відділу контролю у сфері закупівель Черноволу С.В. забезпечити оприлюднення цього наказу в електронній системі закупівель. Начальник Д. ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 26 грудня 2018 року № 3 Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Унікальний номер Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі 1. UA-2018-09-10-000654-a 10.09.2018 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель 2. UA-2018-11-08-000353-a 08.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків 3. UA-2018-12-07-001094-a 07.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 4. UA-2018-12-14-000586-c 14.12.2018 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» 5. UA-2018-12-17-000745-a 17.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 6. UA-2018-12-21-001194-a 21.12.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНОВОЛ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
26.12.2018 00:00
Документи рішення
26.12.2018 17:58
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю
встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 18 січня 2019 року. Предметом аналізу були питання: укладання договору про закупівлю та внесення змін до нього. Під час моніторингу проаналізовані: тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету Відділу освіти Первомайської районної державної адміністрації (далі – Замовник) від 10.09.2018, в частині проекту договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов та пункту 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю»; тендерна пропозиція учасника ТОВ «ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД» в частині гарантійного листа щодо згоди учасника з умовами збільшення ціни від 24.09.2018 № 315/28 (далі – гарантійний лист); договір від 23.10.2018 № 514/18, укладений Замовником з ТОВ «ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД»; додаткові угоди від 12.11.2018 № 1 та від 06.12.2018 № 2 до договору від 23.10.2018 № 514/18; пояснення від 02.01.2019 та від 16.01.2019, отримані через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу встановлено, що на порушення вимог пункту 7 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) безпосередньо проект договору про закупівлю не передбачає порядку змін його умов. Крім того, умови проекту договору не відповідають вимогам тендерної документації. Зокрема, в підпункті 4.6 пункту 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації (далі – підпункт 4.6 ТД) визначено порядок внесення змін у випадку коливання ціни товару на ринку в бік збільшення. Проте, зазначений в підпункті 4.6 ТД порядок внесення змін відсутній в проекті договору та в укладеному договорі про закупівлю. Відповідно до гарантійного листа, наданого на вимогу тендерної документації в складі тендерної пропозиції ТОВ «ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД», учасник гарантує повну та безумовну згоду з умовами збільшення ціни за одиницю товару протягом строку дії договору про закупівлю, передбаченими підпунктом 4.6 ТД. Аналіз договору від 23.10.2018 № 514/18, укладеного за результатами процедури закупівлі, засвідчив, що його умови на порушення частини четвертої статті 36 Закону, відрізняються від змісту тендерної пропозиції ТОВ «ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД», а саме: відсутні умови щодо порядку змін у випадку коливання ціни товару на ринку в бік збільшення, які Замовник визначив в підпункті 4.6 ТД як обов’язкові, що включаються до договору про закупівлю, та щодо яких ТОВ «ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД» надавав гарантійний лист. Зважаючи на вищенаведене, додаткові угоди від 12.11.2018 № 1 та від 06.12.2018 № 2 до договору від 23.10.2018 № 514/18 в частині збільшення ціни за одиницю товару укладені з порушенням умов гарантійного листа та підпункту 4.6 ТД.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог пункту 7 частини другої статті 22 та частини четвертої статті 36 Закону.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись пунктом 7 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 16 пункту 6, пунктом 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
18.01.2019 00:00
Дата публікації
18.01.2019 12:35
Документи висновку
18.01.2019 12:35
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Надання заперечення до висновку згідно ч. 8 статті 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922 (зі змінами).
Дата публікації
25.01.2019 16:26
Документи інформації про усунення порушення
25.01.2019 16:26
-
25.01.2019 16:31
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару за предметом «ДК 021:2015: 09110000-3 – Тверде паливо (Вугілля кам’яне ДГР (0-200))» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень: - щодо відповідності дій посадових осіб відділу освіти Первомайської районної державної адміністрації умовам, визначеним частиною четвертою статті 36 Закону та порядком внесення змін до договору від 23.10.2018 № 514/18, при укладанні додаткових угод від 12.11.2018 № 1 та від 06.12.2018 № 2. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Рішеня
28.12.2018 10:58
Орган перевірки
04.01.2019 00:00
Документи повідомлення
28.12.2018 10:59
-
Відповідь
Пояснення на запит
На виконання Вашого запиту щодо відповідності дій посадових осіб відділу освіти Первомайської районної державної адміністрації умовам, визначеним частиною четвертою статті 36 Закону та порядком внесення змін до договору від 23.10.2018 № 514/18, при укладанні додаткових угод від 12.11.2018 № 1 та від 06.12.2018 № 2 надаємо пояснення. Пояснення з відповідним документальним підтвердженням додається (файл "Відповідь моніторинг" у форматі ".pdf").
Рішеня
02.01.2019 18:09
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару за предметом «ДК 021:2015: 09110000-3 – Тверде паливо (Вугілля кам’яне ДГР (0-200))» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень. Відповідно до пункту 7 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. В пункті 4.6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації закупівлі вугілля кам’яного ДГР (0-200), затвердженої рішенням тендерного комітету відділу освіти Первомайської районної державної адміністрації (далі – Замовник) від 10.09.2018 року (далі – тендерна документація), визначено порядок внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадку коливання ціни товару на ринку в бік збільшення. У зв’язку з вищенаведеним надати пояснення з наступних питань: 1) яким чином норми пункту 4.6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації реалізовані в договорі від 23.10.2018 № 514/18? 2) яким чином інформація довідок Одеської регіональної торгово-промислової палати (далі – Одеська РТПП) від 25.10.2018 № 000574 та від 08.11.2018 № 000608 щодо орієнтовних цін комерційних пропозицій на вугілля підтверджує збільшення середньоринкової ціни за одиницю товару та узгоджується з вимогами пункту 4.6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації? 3) яким чином інформація довідок Одеської РТПП від 25.10.2018 № 000574 та від 08.11.2018 № 000608 обґрунтовує рішення Замовника збільшити ціну за 1 тонну вугілля саме на 10 % при укладанні додаткової угоди від 12.11.2018 № 1 до договору від 23.10.2018 № 514/18? 4) яким чином інформація довідки Одеської РТПП від 05.12.2018 № 000635 щодо орієнтовної ціни комерційних пропозицій на вугілля підтверджує збільшення середньоринкової ціни за одиницю товару та узгоджується з вимогами пункту 4.6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації? 5) яким чином інформація довідки Одеської РТПП від 05.12.2018 № 000635 обґрунтовує рішення Замовника збільшити ціну за 1 тонну вугілля саме на 10 % при укладанні додаткової угоди від 06.12.2018 № 2 до договору від 23.10.2018 № 514/18? 6) як підвищення ставки плати за використання вагонів перевізника ПАТ «Укрзалізниця» узгоджується з умовами порядку внесення змін до істотних умов договору про закупівлю, визначеному в пункті 4.6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Рішеня
11.01.2019 10:00
Орган перевірки
17.01.2019 00:00
Документи повідомлення
11.01.2019 10:00
-
Відповідь
Відповідь замовника на пояснення
На Ваш запит від 11.01.2019 року, наданий до відділу освіти Первомайської районної державної адміністрації, надаємо пояснення. Пояснення додається (файл "Відповідь стосовно моніторинга Держаудитслужби" у форматі ".pdf").
Рішеня
16.01.2019 17:00
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 447 267.96 грн.
Період подання пропозицій
до 26.09.2018 10:00
Замовник:
Відділ освіти Первомайської районної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380516142139
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 447 267.96 грн.
Період подання пропозицій
до 26.09.2018 10:00
Замовник:
Відділ освіти Первомайської районної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380516142139
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності