Закупівля Будівництво дільниці Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції «Сирець» на житловий масив Виноградар з електродепо у Подільському районі (дільниця від станції «Сирець» до станції «Проспект Правди» з двома станціями («Мостицька» та «Проспект Правди») та дільницею вилочного відгалуження в бік станції «Виноградар» (І черга будівництва)) (будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів, код 45221000-2 за ДК 021-2015) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН".
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 10.09.2018 18:56до 11.10.2018 19:30
Завершено
Період уточнень
з 10.09.2018 18:56
до 01.10.2018 19:30
Завершено
Період оскарження
з 10.09.2018 18:56
до 07.10.2018 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 22.10.2018 17:41
до 08.11.2018 00:00
Завершено
Період аукціону
з 08.11.2018 14:59
до 08.11.2018 15:20
Завершено
Період кваліфікації
з 08.11.2018 15:20
до 09.11.2018 12:52
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.11.2018 15:20
до 20.11.2018 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.11.2018 12:52
до 20.11.2018 16:33
Період уточнень
з
10.09.2018 18:56
до
01.10.2018 19:30
Період оскарження
з
10.09.2018 18:56
до
07.10.2018 00:00
Період аукціону
з
08.11.2018 14:59
до
08.11.2018 15:20
Період кваліфікації
з
22.10.2018 17:41
до
08.11.2018 00:00
Період кваліфікації
з
08.11.2018 15:20
до
09.11.2018 12:52
Період кваліфікації
з
08.11.2018 15:20
до
09.11.2018 12:52
Основні параметри
Позиції
Контакти
Пропозиції
Період прекваліфікації
Кваліфікація
Договір
Моніторинги
Основні параметри
Будівництво дільниці Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції «Сирець» на житловий масив Виноградар з електродепо у Подільському районі (дільниця від станції «Сирець» до станції «Проспект Правди» з двома станціями («Мостицька» та «Проспект Правди») та дільницею вилочного відгалуження в бік станції «Виноградар» (І черга будівництва)) (будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів, код 45221000-2 за ДК 021-2015)
Construction of the Syretsko-Pecherska Kyiv Metro Line section from "Syrets" station to Vynohradar Residential Area with the Depot, located in Podilskyi district (the section from "Syrets" station to "Prospekt Pravdy" station with two stations ("Mostytska" and "Prospekt Pravdy") and with the section of the fork ramification of a track towards "Vynohradar" station (1st stage of construction)) (construction of bridges and tunnels, mines and undergrounds (metros), under the Code 45221000-2 according to the State Classifier of Production and Services ДК 021:2015)
Детальний опис закупівлі згідно тендерної документації. Строк виконання робіт до 36 місяців.
A detailed description of the purchase pursuant to the tender documentation
Terms of work: up to 36 months.
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
1 000 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Будівництво дільниці Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції «Сирець» на житловий масив Виноградар з електродепо у Подільському районі (дільниця від станції «Сирець» до станції «Проспект Правди» з двома станціями («Мостицька» та «Проспект Правди») та дільницею вилочного відгалуження в бік станції «Виноградар» (І черга будівництва))
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Construction of the Syretsko-Pecherska Kyiv Metro Line section from "Syrets" station to Vynohradar Residential Area with the Depot, located in Podilskyi district (the section from "Syrets" station to "Prospekt Pravdy" station with two stations ("Mostytska" and "Prospekt Pravdy") and with the section of the fork ramification of a track towards "Vynohradar" station (1st stage of construction))
Код ДК 021:2015
45221000-2 -
Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
00000, Україна, Київська обл., Київ, Подільський район
Тендерна пропозиція Приватного акціонерного товариства Спеціалізоване будівельно-монтажне управління "Тунельбуд" не відповідає умовам тендерної документації
Будівництво дільниці Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції «Сирець» на житловий масив Виноградар з електродепо у Подільському районі (дільниця від станції «Сирець» до станції «Проспект Правди» з двома станціями («Мостицька» та «Проспект Правди») та дільницею вилочного відгалуження в бік станції «Виноградар» (І черга будівництва))
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.11.2018 № 259
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Голова Л. ГАВРИЛОВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 08.11.2018 № 259
Перелік
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-10-09-000165-b 09.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
2 UA-2018-10-12-000853-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
3 UA-2018-10-10-000266-b 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
4 UA-2018-10-10-001519-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
5 UA-2018-10-11-001995-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
6 UA-2018-10-11-001142-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
7 UA-2018-10-11-000881-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
8 UA-2018-10-11-001436-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
9 UA-2018-10-10-002123-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
10 UA-2018-10-10-001244-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
11 UA-2018-10-11-001069-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
12 UA-2018-10-10-002107-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
13 UA-2018-10-12-000041-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
14 UA-2018-10-10-002475-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
15 UA-2018-10-11-000640-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
16 UA-2018-10-10-002459-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
17 UA-2018-10-12-000175-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
18 UA-2018-10-10-000961-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
19 UA-2018-10-12-000108-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
20 UA-2018-10-10-002352-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
21 UA-2018-10-11-001971-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
22 UA-2018-08-07-000577-a 07.08.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
23 UA-2018-10-11-002056-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
24 UA-2018-10-12-000284-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
25 UA-2018-10-11-001567-b 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
26 UA-2018-10-12-000138-a 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
27 UA-2018-10-11-001601-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
28 UA-2018-10-12-001936-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
29 UA-2018-10-11-001228-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
30 UA-2018-10-10-000459-b 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
31 UA-2018-10-12-001166-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
32 UA-2018-10-10-001679-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
33 UA-2018-10-10-000617-b 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
34 UA-2018-10-10-001003-c 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
35 UA-2018-10-12-001996-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
36 UA-2018-10-09-000697-b 09.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
37 UA-2018-10-05-000507-c 05.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
38 UA-2018-10-04-001720-c 04.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
39 UA-2018-10-11-000307-a 11.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
40 UA-2018-10-12-001363-b 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
41 UA-2018-10-10-000860-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
42 UA-2018-10-12-000455-c 12.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
43 UA-2018-10-10-000243-a 10.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
44 UA-2018-09-10-000597-b 10.09.2018 Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
45 UA-2018-10-08-000108-a 08.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 08 листопада 2018 року
Питання, що стали предметом аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель:
1) Річний план закупівель та зміни до нього;
2) Порядок вибору процедури закупівель будівельних робіт;
3) Оприлюднення та подання інформації під час проведення процедури закупівлі;
4) Тендерна документація, надання роз'яснень щодо умов тендерної документації та внесення змін до неї;
5) Забезпечення тендерної пропозиції;
6) Розкриття та розгляд тендерних пропозицій.
Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі:
Річний план закупівель на 2018 рік
Оголошення про проведення процедури закупівлі;
Тендерна документація, зміни та роз'яснення до неї;
Протокол розгляду тендерних пропозицій;
Тендерні пропозиції учасників, а саме:
- ПРАТ «ІНТЕРБУДМОНТАЖ» (ЄДРПОУ 30963768)
- ПАТ «КИЇВМЕТРОБУД» (ЄДРПОУ 01387432)
- ПРАТ СБМУ «ТУНЕЛЬБУД». (ЄДРПОУ 01264669)
Державна аудиторська служба України здійснила моніторинг закупівлі на підставі документів та інформації оприлюднених в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2018-09-10-000597-b та повідомляє.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади установлює Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Визначення та відображення у річному плані зазначених будівельних робіт здійснено Замовником з дотриманням норм розділу III Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за
№ 448/28578 та наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 відповідно.
Згідно з частиною другою статті 12 Закону замовник здійснює процедури закупівлі, передбачені частиною першою цієї статті, шляхом використання електронної системи закупівель.
Зважаючи що процедура закупівель робіт проводиться шляхом відкритих торгів з урахуванням норм частини четвертої статті 10 Закону, тому порушень вимог законодавства у сфері закупівель, в частині порядку вибору процедури, не встановлено.
Оголошення про проведення процедури відкритих торгів за номером ID: UA-2018-09-10-000597-b оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 10 вересня 2018 року відповідно до статті 10 цього Закону та містить усю визначену частиною другою статті 21 Закону інформацію.
У свою чергу, згідно з частиною четвертою статті 10 Закону, зазначене оголошення у строки, встановлені у частині першій цієї статті, додатково оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою.
Алгоритм здійснення розгляду та оцінки тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації вибрано у залежності від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Рішення про затвердження тендерної документації на закупівлю робіт з будівництва дільниці Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції «Сирець» на житловий масив Виноградар з електродепо у Подільському районі (дільниця від станції «Сирець» до станції «Проспект Правди» з двома станціями («Мостицька» та «Проспект Правди») та дільницею вилочного відгалуження в бік станції «Виноградар» (І черга будівництва)) (далі – будівельні роботи з будівництва дільниці Сирецько-Печерської лінії метрополітену) та змін до неї оформлено протоколами засідань тендерного комітету Замовника від 10.09.2018 № 2383 та від 04.10.2018 № 2609 відповідно.
Порушень Замовником законодавства у сфері закупівель в частині складання, затвердження, оприлюднення та внесення змін у тендерну документацію не встановлено.
Згідно з абзацом другим частини першої статті 24 Закону у разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, вид, розмір, строк дії тощо. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов'язань учасника перед замовником, що виникли у зв'язку з поданням тендерної пропозиції (пункт 8 частини першої статті 1 Закону).
Поряд з цим частиною першою статті 560 Цивільного кодексу України встановлено, що виконання зобов'язання може забезпечуватися, зокрема, гарантією.
Таким чином, замовник самостійно встановлює в тендерній документації умови надання забезпечення тендерної пропозиції та, як вбачається із норм
абз. 3 частини першої статті 24 Закону, розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт.
Зважаючи, що Замовник в тендерній документації визначив забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії на суму: 1 000 000,00 грн, Держаудитслужба не встановила порушень законодавства у сфері закупівель в частині визначення виду та розміру такого забезпечення.
Відповідно до норм статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Для участі у визначеній процедурі закупівлі запропоновано наступні пропозиції:
- ПРАТ «ІНТЕРБУДМОНТАЖ» (ЄДРПОУ 30963768)
- ПАТ «КИЇВМЕТРОБУД» (ЄДРПОУ 01387432)
- ПРАТ СБМУ «ТУНЕЛЬБУД» (ЄДРПОУ 01264669).
Керуючись нормами абзацу другого частини п'ятої статті 28 Закону, за результатами розгляду тендерних пропозицій учасників Замовник 02 листопада 2018 року склав за формою, встановленою Уповноваженим органом протокол розгляду тендерних пропозицій № 2881, відповідно до якого тендерні пропозиції ПРАТ «ІНТЕРБУДМОНТАЖ» (ЄДРПОУ 30963768) та
АТ «КИЇВМЕТРОБУД» (ЄДРПОУ 01387432) є такі, що відповідають кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації і допущено до оцінки.
Тендерна пропозиція ПРАТ «СБМУ «ТУНЕЛЬБУД» (ЄДРПОУ 01264669) відхилена Замовником, як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Держаудитслужба розглянула зазначені рішення Замовника та встановила.
Тендерні пропозиції ПРАТ «ІНТЕРБУДМОНТАЖ» (ЄДРПОУ 30963768) та АТ «КИЇВМЕТРОБУД» (ЄДРПОУ 01387432) відповідають умовам тендерної документації щодо закупівлі робіт з будівництва дільниці Сирецько-Печерської лінії метрополітену та містять документальне підтвердження щодо відповідності цих учасників визначеним Замовником кваліфікаційним критеріям.
Водночас Держаудитслужба встановила, що тендерна пропозиція
ПРАТ «СБМУ «ТУНЕЛЬБУД» (ЄДРПОУ 01264669) не містить документального підтвердження відповідності учасника визначеним Замовником кваліфікаційним критеріям, а саме:
1. Відсутнє документальне підтвердження щодо відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» в частині
- ненадання свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, зазначених у
пп. № 47 і № 55 Довідки про наявність машин та обладнання від 11.10.2018 № 3 наданої ПРАТ «СБМУ «ТУНЕЛЬБУД» (далі – Довідка № 3);
- відсутності іншого обладнання за пп. № 186 та № 195 Довідки № 3 у витязі з реєстру довгострокових матеріальних активів від 04.05.2018 № D5/18/49 наданих АТ «Метростав»;
- відсутності підтвердження правових підстав, згідно яких учасник залучає обладнання за № 192, № 193, №194 у АТ «Метростав».
2. Відсутнє документальне підтвердження щодо відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» в частині відсутності документів, що підтверджують інформацію про закінчення навчального закладу робітників Левчик Б.К. та Андрєєв С.О. (п. 29 та п. 37 Довідки субпідрядника ТОВ «БК «Адамант» від 10.10.2018 № 209/2 відповідно).
3. Відсутнє документальне підтвердження щодо відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» в частині не підтвердження учасником/субпідрядником інформації щодо виконання ними робіт з будівництва транспортних тунелів закритим способом, внутрішнім діаметром не менше 5,5 метра та довжиною не менше, як 1 км., а також виконання робіт методом «стіна в грунті».
Таким чином, тендерна пропозиція ПРАТ «СБМУ «ТУНЕЛЬБУД» (ЄДРПОУ 01264669) не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та відповідно до вимог п.1 частини першої статті 30 Закону підлягає відхиленню.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами розгляду документів, оприлюднених в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2018-09-10-000597-b за процедурою закупівлі робіт щодо будівництва дільниці Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції «Сирець» на житловий масив Виноградар з електродепо у Подільському районі (дільниця від станції «Сирець» до станції «Проспект Правди» з двома станціями («Мостицька» та «Проспект Правди») та дільницею вилочного відгалуження в бік станції «Виноградар» (І черга будівництва)) Держаудитслужба встановила:
1. Документи Замовника складені відповідно до вимог наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579. Порушень не встановлено.
2. Процедура закупівлі на стадіях планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення, розгляду тендерних пропозицій проведена із дотриманням вимог законодавства у сфері закупівель.
Рішення Замовника щодо допуску до оцінки ПРАТ «ІНТЕРБУДМОНТАЖ» (ЄДРПОУ 30963768) та АТ «КИЇВМЕТРОБУД» (ЄДРПОУ 01387432) та відхилення ПРАТ «СБМУ «ТУНЕЛЬБУД» (ЄДРПОУ 01264669) прийняті з дотриманням вимог законодавства у сфері закупівель.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.12.2018 № 318
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови О. ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 28.12.2018 № 318
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2018-09-10-000597-b 10.09.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі
закупівель (за даними підприємства)
Директор Департаменту контролю у сфері закупівель С. АНІЩЕНКО
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 29 грудня 2018 року.
Питання, що стали предметом аналізу дотримання комунальним підприємством «Київський метрополітен» (далі – Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель: дотримання термінів при укладанні та оприлюдненні договору про закупівлю, відповідність умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі, дотримання вимог законодавства при внесенні змін у договір про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: протокол засідання тендерного комітету від 09.11.2018 № 2964, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір від 20.11.2018 № 744-ДБМ-18, додаткову угоду
від 20.11.2018 № 1, додаткову угоду від 26.11.2018 № 2, додаткову угоду
від 28.11.2018 № 3, додаткову угоду від 11.12.2018 № 4, додаткову угоду
від 20.12.2018 № 5, повідомлення про внесення змін до договору.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади установлює Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
За результатами аналізу документів, опублікованих на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що Замовник визначив переможцем процедури закупівель Публічне акціонерне товариство «Київметробуд» (ЄДРПОУ 01387432) та на виконання вимог частини другої статті 32 Закону протягом строку дії пропозиції учасника-переможця, 20 листопада 2018 року уклав договір № 744-ДБМ-18 (далі – Договір № 744-ДБМ-18) на роботи з будівництва дільниці Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції «Сирець» на житловий масив Виноградар з електродепо у Подільському районі (дільниця від станції «Сирець» до станції «Проспект Правди» з двома станціями («Мостицька» та «Проспект Правди») та дільницею вилочного відгалуження в бік станції «Виноградар» (І черга будівництва)) на загальну суму 5 981 268 736,07 гривень. Договір № 744-ДБМ-18 опубліковано з дотриманням термінів, визначених частиною першою статті 10 Закону.
Порушень законодавства у сфері закупівель в цій частині не встановлено.
Згідно з частиною першою статті 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Так, частиною другою статті 180 Господарського кодексу України встановлено, що договір є укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Водночас норми частин 3 статті 180 Господарського кодексу України встановлено обов’язок сторін господарського договору погодити предмет, ціну та строк дії договору.
За результатами моніторингу закупівлі Держаудитслужба встановила, що умови Договору № 744-ДБМ-18 не відрізняються від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі, як це визначено вимогами абзацу першого частин четвертої статті 36 Закону. При цьому Договір № 744-ДБМ-18 містить усі обов’язкові складові, встановлені частиною п’ятою статті 318 Господарського кодексу України.
Порушень законодавства в цій частині не встановлено.
Сторони згідно з частиною першою статті 631 Цивільного кодексу України можуть здійснити свої права і виконати свої обов'язки відповідно до договору протягом строку його дії. Держаудитслужба встановила, що відповідно до підпункту 19.1.1. пункту 19 Договору № 744-ДБМ-18 строк його дії закінчується 31.12.2021. Отже, зміни у зазначений договір внесені з дотриманням порядку та форми визначених законодавством.
Крім цього, за результатами аналізу додаткових угод до Договору № 744-ДБМ-18, а саме: від 20.11.2018 № 1, від 26.11.2018 № 2, від 28.11.2018 № 3, від 11.12.2018 № 4 та від 20.12.2018 № 5 та зважаючи, що врегульований Постановою Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» порядок розрахунків за виконані роботи та інші істотні умови Договору № 744-ДБМ-18 не змінено, Держаудитслужба не встановила порушень норм частини четвертої статті 36 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами моніторингу закупівлі за кожним із питань, що аналізувалися, Держаудитслужба не встановила порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
Будівництво дільниці Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції «Сирець» на житловий масив Виноградар з електродепо у Подільському районі (дільниця від станції «Сирець» до станції «Проспект Правди» з двома станціями («Мостицька» та «Проспект Правди») та дільницею вилочного відгалуження в бік станції «Виноградар» (І черга будівництва)) (будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів, код 45221000-2 за ДК 021-2015)
Тендер:
UA-2018-09-10-000597-b
Кваліфікований електронний підпис відсутній.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2018-09-10-000597-b.c1
Дата:
02.10.2018 20:47
Стан:
Розгляд припинено
Скарга
Скарга щодо порушення законодавства
Автор:
36972558, ООО "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ"
89600, Україна, Закарпатська область, місто Мукачеве, ВУЛИЦЯ ШТЕФАНА АВГУСТИНА, будинок 12/1
Причина відміни:
Відкликання скарги у зв'язку з відмовою в поданні тендерної пропозиції в якості участника закупівлі.
Будівництво дільниці Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції «Сирець» на житловий масив Виноградар з електродепо у Подільському районі (дільниця від станції «Сирець» до станції «Проспект Правди» з двома станціями («Мостицька» та «Проспект Правди») та дільницею вилочного відгалуження в бік станції «Виноградар» (І черга будівництва)) (будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів, код 45221000-2 за ДК 021-2015)
Звернення:
За тендером : Будівництво дільниці Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції «Сирець» на житловий масив Виноградар з електродепо у Подільському районі (дільниця від станції «Сирець» до станції «Проспект Правди» з двома станціями («Мостицька» та «Проспект Правди») та дільницею вилочного відгалуження в бік станції «Виноградар» (І черга будівництва)) (будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів, код 45221000-2 за ДК 021-2015)
Тема:
Загальне питання
Зміст:
В тендерній документації не вказано, за який звітний період повинна надаватись оборотно-сальдова відомість чи витяг з неї. Просимо внести зміни в тендерну документацію, в яких чітко вказати звітний період, за який повинна надаватись оборотно-сальдова відомість чи витяг з неї.
Дата оприлюднення звернення:
13.09.2018 11:14
Оборотно-сальдова відомість чи витяг з неї (для іншого обладнання та засобів), підписану уповноваженою особою власника, надається у складі пропозиції учасника тендерних торгів за останній звітний період.
Дата оприлюднення відповіді:
17.09.2018 16:02
Звернення:
За тендером : Будівництво дільниці Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції «Сирець» на житловий масив Виноградар з електродепо у Подільському районі (дільниця від станції «Сирець» до станції «Проспект Правди» з двома станціями («Мостицька» та «Проспект Правди») та дільницею вилочного відгалуження в бік станції «Виноградар» (І черга будівництва)) (будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів, код 45221000-2 за ДК 021-2015)
Тема:
Загальне запитання
Зміст:
В тендерній документації в підпункті 3.1. пункту 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, вказано надати «Довідку про виконання Учасником (як Генпідрядником) аналогічного договору будівельного підряду на будівництво, що включає …». Ми як потенційний учасник тендеру виконували будівництво транспортного тунелю по одному договору, а роботи методом «стіна в ґрунті» по іншому договору. Ми вважаємо, що одна з основних умов якісного виконання договору на будівництво дільниці Сирецько-Печерської лінії метрополітену це досвід учасника виконання аналогічних робіт (не залежно від того, чи роботи виконувались в одному договорі чи в декількох), а вимога де необхідно вказати ці роботи в одному договорі є дискримінаційною та такою, що обмежує принципи чесної конкуренції. Просимо внести зміни в тендерну документацію, в яких вказати «аналогічного (-них) договору (-ів)».
Дата оприлюднення звернення:
27.09.2018 09:34
У відповідності до пункту 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
«2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.».
Що в свою чергу відповідно пункту 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», є цілком законною вимогою та не може розглядатися як дискримінація така, що обмежує принципи чесної конкуренції.
Дата оприлюднення відповіді:
02.10.2018 17:01
Звернення:
За тендером : Будівництво дільниці Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції «Сирець» на житловий масив Виноградар з електродепо у Подільському районі (дільниця від станції «Сирець» до станції «Проспект Правди» з двома станціями («Мостицька» та «Проспект Правди») та дільницею вилочного відгалуження в бік станції «Виноградар» (І черга будівництва)) (будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів, код 45221000-2 за ДК 021-2015)
Тема:
Загальне запитання
Зміст:
В тендерній документації в пункті 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, вказано аналогічний договір надавати Учасником (як Генпідрядником). Таку вимогу ми вважаємо дискримінаційною та такою, що обмежує принципи чесної конкуренції. Ми не бачимо об’єктивних причин, з яких субпідрядник не може показувати виконання аналогічного договору. В зв’язку з вище вказаним, просимо внести настуні зміни в тендерну документацію:
п. 3.1. «Довідка про виконання Учасником або субпідрядником (у разі залучення) (як Генпідрядником)... далі по тексту»
п. 3.3. «Довідку від учасника у довільній формі з інформацією, що підтверджує наявність у зазначеному договорі робіт, визначених у п.п 3.1 та їх виконання учасником або субпідрядником (у разі залучення).»
3.4. «Позитивний відгук від замовника, наданий учаснику або субпідряднику (у разі залучення) щодо виконання договору будівельного підряду, зазначеного в довідці, наданій відповідно до п.п. 3.1.»
Дата оприлюднення звернення:
01.10.2018 15:42
Враховуючи рівень складності об’єкту та вимоги до рівня безпеки, надійності та строку його експлуатації, закупівля робіт з будівництва такого цілісного будівельного комплексного багатопрофільного проекту транспортної інфраструктури, як дільниця метрополітену, потребує формування до учасника відповідних вимог щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, відповідно до положень чинного законодавства. Підтвердженням досвіду зокрема є виконання укладеного з замовником договору та позитивний відгук замовника про виконання зазначеного договору. Будівельні роботи з будівництва дільниці метрополітену, враховуючи складність та розширений характер робіт, з урахуванням положень чинного законодавства, зокрема постанови КМУ від 01.08.2005 №668, може виконати генеральна підрядна організація (Генпідрядник), із залученням спеціалізованих профільних організацій, виконавців окремих видів робіт - субпідрядників. При цьому, замовник будівництва укладає договір з Генпідрядником, а останній, в свою чергу – з підрядними організаціями, генпідрядник при цьому, виступає перед підрядниками як замовник. Оцінити якість виконання робіт та їх своєчасність в такому випадку може лише генпідрядник. Замовник зі своєї сторони не має відносин з підрядними організаціями і не в змозі підтвердити/оцінити їх роботу, що в свою чергу призводить до сумнівності підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
Враховуючи викладене, у Замовнику відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Дата оприлюднення відповіді:
04.10.2018 19:21
Звернення:
За тендером : Будівництво дільниці Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції «Сирець» на житловий масив Виноградар з електродепо у Подільському районі (дільниця від станції «Сирець» до станції «Проспект Правди» з двома станціями («Мостицька» та «Проспект Правди») та дільницею вилочного відгалуження в бік станції «Виноградар» (І черга будівництва)) (будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів, код 45221000-2 за ДК 021-2015)
Тема:
Загальне запитання
Зміст:
Пункт 8. Розділу «Інша інформація» просимо викласти в наступній редакції: «8. Ліцензії учасника та субпідрядника (ів), у разі залучення субпідрядних організацій до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 % від вартості договору про закупівлю, на провадження господарської діяльності, пов’язаної із будівництвом об’єктів архітектури, які відносяться до класу наслідків (відповідальності) СС3 або V категорії складності (до введення в дію Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності» від 17.01.2017 №1817-VIII) та діючих в Україні на час розкриття тендерних пропозицій. Учасник та субпідрядник (ки) згідно додатку до ліцензії повинні мати право виконувати роботи з будівництва тунелів та метрополітенів.»
Дата оприлюднення звернення:
01.10.2018 15:43
Враховуючи те, що Учасником можуть залучатись підрядні організації, які виконуватимуть загальнобудівельні роботи (електропостачання, водопостачання, водовідведення, тощо), які не стосуються безпосередньо будівництва тунелів та метрополітенів, то вони можуть мати ліцензію лише на зазначений окремий (і) вид(и) робіт. При цьому, наявність робіт з будівництва тунелів та метрополітенів для них не є обов’язковою.
Враховуючи викладене, у Замовнику відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Дата оприлюднення відповіді:
04.10.2018 19:22
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.