Закупівля Створення веб-порталу Центру адміністративних послуг «Віза» з електронними кабінетами користувачів, інтеграція віддаленого попереднього запису в електронну чергу через мережу Інтернет, skype-зв'язку із замовниками послуг тощо від Департамент адміністративних послуг виконкому Криворізької міської ради.
Створення веб-порталу Центру адміністративних послуг «Віза» з електронними кабінетами користувачів, інтеграція віддаленого попереднього запису в електронну чергу через мережу Інтернет, skype-зв'язку із замовниками послуг тощо
Створення веб-порталу Центру адміністративних послуг «Віза» з електронними кабінетами користувачів, інтеграція віддаленого попереднього запису в електронну чергу через мережу Інтернет, skype-зв'язку із замовниками послуг тощо
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Створення веб-порталу Центру адміністративних послуг «Віза» з електронними кабінетами користувачів, інтеграція віддаленого попереднього запису в електронну чергу через мережу Інтернет, skype-зв'язку із замовниками послуг тощо
Код ДК 021:2015
72410000-7 -
Послуги провайдерів
Код ДК
Не визначено
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
50101, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, пл. Молодіжна, 1
Не відповідає кваліфікаційним критеріям, Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим в тендерній документації, Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Не відповідає кваліфікаційним критеріям, Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим в тендерній документації, Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Не відповідає кваліфікаційним критеріям, Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим в тендерній документації, Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОФФІ-СОФТ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОФФІ-СОФТ"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська обл.
Населений пункт
Кривий Ріг
Адреса
50038, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, Довгинцівський район, ВУЛИЦЯ ВОДОП'ЯНОВА, будинок 3, квартира 33
Класифікація суб'єктів господарювання
-
Створення веб-порталу Центру адміністративних послуг «Віза» з електронними кабінетами користувачів, інтеграція віддаленого попереднього запису в електронну чергу через мережу Інтернет, skype-зв'язку із замовниками послуг тощо
Тендер:
UA-2018-07-09-001407-c
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
На кваліфікацію:
UA-2018-07-09-001407-c.c1
Дата:
09.08.2018 17:50
Стан:
Задоволено
Скарга, що стосується прийнятих Департаментом адміністративних послуг виконкому Криворізької міської ради рішень
карга щодо зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «ФТЛ УКРАЇНА» в рамках процедури публічних закупівель № UA-2018-07-09-001407-c та скасувати рішення про визначення учасником-переможцем пропозиції ТОВ «СОФТ ЕКСПАНШЕН УКРАЇНА» в рамках процедури публічних закупівель № UA-2018-07-09-001407-c у зв’язку з порушенням Замовником ст. 3, ч. 3 ст. 17, ч. 3 ст. 22, п. 9 ч. 1 ст. 17, ч. 7 ст. 28, п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Автор:
38931010, ТОВ "ФТЛ УКРАЇНА"
02002, Україна, Київська область, м.Київ, м.Київ, вул. Всеволода Нестайка, 8 оф. 81
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
На даному тендері відміни не були знайдені.
Створення веб-порталу Центру адміністративних послуг «Віза» з електронними кабінетами користувачів, інтеграція віддаленого попереднього запису в електронну чергу через мережу Інтернет, skype-зв'язку із замовниками послуг тощо
Тендер:
UA-2018-07-09-001407-c
Тип:
вимога
На кваліфікацію:
UA-2018-07-09-001407-c.c2
Дата:
09.08.2018 18:07
Стан:
дано відповідь
Скасування рішення тендерного комітету Замовника щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ «ФТЛ УКРАЇНА».
Повідомляємо про те, шо ухваленні рішення тендерного комітету Департаменту адміністративних послуг виконкому Криворізької міської ради щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФТЛ УКРАЇНА» було порушено вимоги законодавства про публічні закупівлі, тим самим порушено законні права та інтереси ТОВ «ФТЛ УКРАЇНА» з огляду на наступне.
Так, згідно протоколу №14 «учасником не надано інформації, в довільній формі, про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (п.2 ч.1 ст. 17 Закону)».
Повідомляємо про те, що при завантаженні ТОВ «ФТЛ УКРАЇНА» тендерної пропозиції з доданими документами через авторизований електронний майданчик «Українська універсальна біржа» виник технічний збій. В подальшому, після трьох спроб завантаження документів до системи – помилка, що відображалась при завантаженні документів зникла, а тендерна пропозиція була опублікована.
Після закінчення строку на подання тендерної пропозиції та внесення змін до неї, ТОВ «ФТЛ УКРАЇНА» було виявлено той факт, що завантаженими до системи електронних закупівель внаслідок технічного збою були не всі документи, зокрема не завантажився до системи документ: «Довідка про корупційні правопорушення».
Наявність відповідного технічного збою підтверджено електронним майданчиком «Українська універсальна біржа», що свідчить про відсутність вини в діях ТОВ «ФТЛ УКРАЇНА» щодо неможливості долучення відповідного документу до тендерної пропозиції.
Більше того, частиною 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Так само, приміткою до Додатку 3 «Документи та інформація для підтвердження відповідності пропозиції вимогам, визначеним у ст. 17 Закону» до Тендерної документації встановлено, що «Документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою ст. 17 Закону, переможець повинен надати замовнику (завантажити в систему) у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. У разі ненадання переможцем торгів документів відповідно до всіх вимог документації в зазначені строки - замовник розглядає наступну найбільш економічно вигідну пропозицію відповідно до частини 3 ст. 32 Закону».
З огляду на вищевикладене, наявність документу передбаченого ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагається від учасника торгів виключно після визначення його переможцем. При цьому встановлюється строк для надання таких документів у встановленій Замовником формі. За таких умов, відсутність такого документу в складі тендерної документації учасника торгів не може бути підставою для відхилення його тендерної пропозиції.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 17 Закону України Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Враховуючи те, що відомості про ТОВ «ФТЛ УКРАЇНА» в Єдиному державному реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення відсутні, Замовником допущено порушення законодавства України про публічні закупівлі, що полягає у прийнятті рішення про відхилення тендерної пропозиції за відсутності встановлених законодавством підстав для такого відхилення.
Крім того, згідно протоколу №14 «учасником, на підтвердження інформації про наявність працівників надано завірені копії Звіту про суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів (Додаток 4 до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове страхування (п.1 розділу ІІІ)) та Таблицю 1 «Нарахованого єдиного внеску» до Звіту за період січень-червень 2018 року, але на підтвердження щодо отримання та реєстрації звітності фіскальними органами, квитанції ДФС - не надані».
Так, ТОВ «ФТЛ УКРАЇНА» в складі тендерної пропозиції надано копії Звіту про суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів (Додаток 4 до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове страхування (п.1 розділу ІІІ)) та Таблицю 1 «Нарахованого єдиного внеску» до Звіту за період січень-червень 2018 року. В той же час, при завантаженні ТОВ «ФТЛ УКРАЇНА» тендерної пропозиції з доданими документами через авторизований електронний майданчик «Українська універсальна біржа» виник технічний збій. В подальшому, після трьох спроб завантаження документів до системи помилка, що відображалась при завантаженні документів зникла, а тендерна пропозиція була опублікована.
Після закінчення строку на подання тендерної пропозиції та внесення змін до неї, ТОВ «ФТЛ УКРАЇНА» було виявлено той факт, що завантаженими до системи електронних закупівель внаслідок технічного збою були не всі документи, зокрема не завантажився до системи документ: «Квитанції до звітів з ЄСВ».
Наявність відповідного технічного збою підтверджено електронним майданчиком «Українська універсальна біржа», що свідчить про відсутність вини в діях ТОВ «ФТЛ УКРАЇНА» в неможливості долучення відповідного документу до тендерної пропозиції.
Вважаємо за доцільне вказати також на те, відповідно до ч. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Зважаючи на те, що подання звітності з ЄСВ здійснюється до органів державної фіскальної служби, Замовник мав можливість перевірити відповідну інформацію щодо реєстрації звітів наданих ТОВ «ФТЛ УКРАЇНА» шляхом звернення до органів Державної фіскальної служби.
Абзацом 3 п. 3 ст. 22 Закону встановлено, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Згідно п. 2 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.
Звертаємо увагу на те, що вимогами тендерної документації, зокрема п. 2 Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації не визначено вичерпного переліку помилок, які можуть бути віднесені до формальних (не суттєвих). Приклади, що містяться у вказаному пункті не слід розглядати, як такі, що є виключними підставами для віднесення технічних помилок та описок до формальних (несуттєвих).
Вважаємо, що ненадання в складі тендерної пропозиції копій квитанцій ДФС про прийняття відповідної звітності, що пов’язане з технічними збоєм, що виник на електронному майданчику та призвів до не завантаження таких документів до системи електронних закупівель слід віднести до формальних (несуттєвих) помилок. Крім того, інформація, що міститься в документі, що незавантажився до системи може бути перевірена Замовником іншим шляхом, а саме: шляхом зверненням до уповноважених органів фіскальної служби та не є суттєвою при прийнятті рішення щодо наявності підстав для прийняття або відхилення тендерної пропозиції.
Наданими ТОВ «ФТЛ УКРАЇНА» документами, а саме: довідкою про наявність працівників та копіями звітів з ЄСВ виконано вимоги тендерної документації щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в повному обсязі.
За таких умов, не надання квитанцій ДФС, через причини, що не були залежними від дій ТОВ «ФТЛ УКРАЇНА», не може бути підставою для відхилення його тендерної пропозиції.
З огляду на вищевикладене, вважаємо, що рішення тендерного комітету Замовника щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ «ФТЛ УКРАЇНА», згідно якого відповідно до п. 1, 4 ч.1 ст. 30 Закону: тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації є неправомірним та таким, що підлягає скасуванню.
Цією вимогою просимо усунути порушення допущені під час проведення процедури закупівлі шляхом скасування рішення тендерного комітету Департаменту адміністративних послуг виконкому Криворізької міської ради щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФТЛ УКРАЇНА».
Автор:
38931010, ТОВ "ФТЛ УКРАЇНА"
02002, Україна, Київська область, м.Київ, м.Київ, вул. Всеволода Нестайка, 8 оф. 81
За результатами розгляду вимоги, тендерний комітет департаменту адміністративних послуг виконкому Криворізької міської ради повідомляє наступне. Замовником правомірно було ухвалено рішення про відхилення пропозиції учасника (ТОВ "ФТЛ Україна") внаслідок не відповідності кваліфікаційним критеріям, вимогам ст.16, ст.17 Закону та вимогам тендерної документації. Так, відповідно до п.1 Додатку 3 "Документи та інформація для підтвердження відповідності пропозиції вимогам, визначеним у статті 17 Закону" до тендерної документації замовника, учасник на підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 4, 5, 6, 10 ч. 1 (крім п. 1 і п. 7) та ч. 2 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VII, із змінами та доповненнями (далі - Закону), подає інформацію в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (пункт 2 ч.1 ст. 17 Закону). Умовами тендерної документації, п.5. "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону" розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції", учасник на підтвердження інформації про наявність працівників надає завірені копії Звіту про суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів (Додаток 4 до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове страхування (п.1 розділу ІІІ)) та Таблицю 1 «Нарахованого єдиного внеску» до Звіту за період січень-червень 2018 року, з підтвердженням щодо отримання та реєстрації звітності фіскальними органами (квитанції ДФС). Таким чином, вимогами тендерної документації, в складі тендерної пропозиції учасника, передбачено надання вказаних документів.
Відповідно до ч.1 ст.25 Закону, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Учасник залежно від вимог тендерної документації вказує та/або завантажує інформацію з ціною пропозиції, документи про його відповідність кваліфікаційним критеріям, вимогам, визначеним у ст.17 Закону, тощо. Станом на момент проведення аукціону, вищевказані документи учасником, ТОВ "ФТЛ Україна", не завантажені, тому відповідно до вимог діючого законодавства пропозиція була відхилена.
Слід зазначити, що в період оскарження, до моменту проведення аукціону, від учасника запити про надання роз'яснень або вимоги про внесення змін до тендерної документації не надходили. Крім того, стосовно направлення запиту до ДФС щодо отримання квитанцій про прийняття та реєстрації звітності по ТОВ "ФТЛ Україна" повідомляємо. Відповідно до вимог п.42.4. ст. 42 Податкового кодексу України, з платниками податків, які подають звітність в електронній формі, листування з контролюючими органами може здійснюватися засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням вимог закону щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису. На вимогу платника податків, який отримав документ в електронній формі, контролюючий орган надає такому платнику податків відповідний документ у паперовій формі протягом трьох робочих днів з дня надходження відповідної вимоги (в письмовій або електронній формі) платника податків. Також, перша квитанція є підтвердженням платнику податків передачі його податкових документів в електронному вигляді до контролюючого органу засобами телекомунікаційного зв’язку. Ця квитанція надсилається контролюючими органами на електронну адресу платника податків, з якої було надіслано податкову звітність. Підтвердженням платнику податків прийняття його податкових документів до бази даних контролюючого органу є друга квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, в якій визначаються реквізити прийнятого податкового документа в електронній формі, відповідність податкового документа в електронній формі затвердженому формату (стандарту) електронного документа, результати перевірки ЕЦП, інформація про платника податків, дата та час приймання, реєстраційний номер, податковий період, за який подається податкова звітність, та дані про відправника квитанції. На цю квитанцію накладається ЕЦП контролюючого органу, здійснюється її шифрування та надсилання платнику податків засобами телекомунікаційного зв’язку. Підтвердження передачі податкових документів в електронному вигляді до контролюючого органу платник податків може переглянути у вкладці «Вхідні/вихідні документи» приватної частини особистого кабінету. Тобто, квитанція надсилається контролюючими органами на електронну адресу платника податків, з якої було надіслано податкову звітність. Департамент, як стороння юридична особа не має права отримувати дану інформацію. Стосовно технічної помилки при подані документів, то відповідно до п.1 розділу 3 тендерної документації зазначено, що в разі неможливості надання учасником окремих документів, він надає лист-пояснення з зазначенням причини неможливості надання такого документу з обов’язковим посиланням (як обґрунтування) на норми чинного законодавства України. Щодо наявності формальних помилок, яких не має в переліку несуттєвих помилок в тендерній документації, рішення приймається замовником. Крім того, до прав та обов'язків учасника відноситься перевірка повноти наданих документів та своєчасності їх подання до аукціону. Відповідно до діючого законодавства та в зв'язку з вищевказаним, Замовником правомірно прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ "ФТЛ Україна". Вимога про скасування рішення тендерного комітету Замовника щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ «ФТЛ УКРАЇНА», не приймається та не підлягає задоволенню.
Тип:
вимога
На кваліфікацію:
UA-2018-07-09-001407-c.c3
Дата:
09.08.2018 18:16
Стан:
дано відповідь
Скасування рішення тендерного комітету Замовника щодо визначення учасником-переможцем пропозицію ТОВ «СОФТ ЕКСПАНШЕН УКРАЇНА».
Вимога про усунення порушення допущенного під час проведення процедури закупівлі шляхом скасування рішення тендерного комітету Департаменту адміністративних послуг виконкому Криворізької міської ради щодо визначення учасником-переможцем пропозицію ТОВ «СОФТ ЕКСПАНШЕН УКРАЇНА».
Автор:
38931010, ТОВ "ФТЛ УКРАЇНА"
02002, Україна, Київська область, м.Київ, м.Київ, вул. Всеволода Нестайка, 8 оф. 81
За результатами розгляду вимоги, тендерний комітет департаменту адміністративних послуг виконкому Криворізької міської ради повідомляє наступне. Замовником правомірно та відповідно до діючого законодавства було прийнято рішення про обрання переможцем пропозицію учасника (ТОВ "Софт Експаншен Україна"). Щодо відсутності у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" повідомляє наступне. Відповідно до ч. 2 ст. 9 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), в Єдиному державному реєстрі містяться наступні відомості про юридичну особу: інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім громадських формувань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), дата народження, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про причину його відсутності.
Згідно з абзацом 2 п.9 ч.2 ст.9 Закону, у разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається. Замовником при перевірці документів використовувалися джерела з відкритою інформацією. Так, відповідно до даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, які є у відкритому доступі, засновниками ТОВ "Софт Експаншен Україна" є фізичні особи. Стосовно договору, сканована копія якого подана ТОВ "Софт Експаншен Україна" в складі пропозиції, але не внесена до таблиці про виконання аналогічних договорів, подання яких передбачено п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації повідомляємо.
Відповідно до абзацу 3 п.2 розділу 5 тендерної пропозиції передбачено, що учасник не позбавляється права надавати додаткові документи, що на його думку є необхідними, а в останньому випадку таке не може розцінюватися як невідповідність вимогам цієї документації. Щодо ненадання в складі тендерної пропозиції специфікацій до договорів, повідомляємо. Надані, на підтвердження досвіду з виконання аналогічних договорів, ТОВ "Софт Експаншен Україна" договори від 28.07.2017 №81, №82 надані в повному обсязі (наявні специфікації, ліцензійні угоди, акти здачі - прийняття робіт (наданих послуг), які завантажені в систему при подані пропозиції). Щодо підпису зазначеного на актах здачі - прийняття робіт (наданих послуг), то повідомляємо, що умовами тендерної документації не передбачено надання документів, що підтверджують повноваження уповноваженої особи, яка підписували акти здачі-прийняття за договорами, які долучені на підтвердження досвіду з виконання аналогічних договорів. Замовник не має права втручатися у фінансово-господарську діяльність учасників, як наслідок вимагати підтвердження права підпису інших документів, що прямо не стосуються предмету закупівлі. Замовник в складі тендерної документації просить надання інформації та підтверджуючі документи щодо уповноваженого на підписання тендерної пропозиції та в подальшому договору саме за закупівлею послуг із створення веб-порталу. Стосовно надання довідки про відповідність пропозиції Технічним (якісним) вимогам до предмету закупівлі, повідомляємо, що умовами тендерної документації, форма подання довідки не зазначалася. Учасником надано довідку у вигляді інформації, а також надано порівняльну таблицю (як це передбачено тендерною документацією), де зазначено найменування, щодо назв продуктів та комплексів програмного забезпечення операційних систем рівня серверів, програмних компонентів для віртуалізації та серверної платформи для реалізації ІТ-інфраструктури веб-порталу. Вимога, щодо відхилення пропозиції ТОВ "Софт Експаншен Україна", не приймається та не підлягає задоволенню.