продукція відповідає технічним вимогам, а загальна сума за пропозицією надає можливість заощадити кошти.
Тип:
вимога
На кваліфікацію:
UA-2018-07-04-001112-c.b2
Дата:
01.08.2018 11:39
Стан:
дано відповідь
оскарження переможця
Товариство з обмеженою відповідальністю «Б-777», в особі директора Кудрінського Павла Вікторовича обурено таким грубим порушенням законодавства України у сфері здійснення процедури державних закупівель. Протоколом (рішенням) № 88 засідання тендерного комітету замовника від 27.07.2018 р. було оголошено переможцем на закупівлю підгузок ( код ДК: 021:2015: 33750000-2 Засоби для догляду за малюками) , ідентифікатор закупівлі: UA-2018-07-04-001112-c, ТОВ «Стар Груп-02».
Розглянувши документацію даного Учасника, нами було виявлено, що у складі його пропозиції відсутні документи, передбачені п. 5 Додатку 3 Тендерної документації, а саме: довідка в довільній формі (чи лист-згода) про надання згоди на використання інформації згідно вимог Закону України «Про захист персональних даних», повинна бути підписана особами , щодо яких подано інформацію, визначену відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Тобто на КОЖНУ ОСОБУ, щодо якої надається інформація у документації Учасника.
Також у складі документації ТОВ «Стар Груп-02» відсутній документ передбачений п. 11 Додатку 3 Тендерної документації, а саме: підтвердження відсутності в Учасника заборгованості зі сплати податків і зборів (обов`язкових платежів) підтверджується довідкою, виданою Уповноваженим органом. Дана довідка була завантажена лише 27.07.2018, тобто на стадії кваліфікації.
Також, Учасником, для підтвердження можливості продажу товару за сумою, яка визначена за результатами аукціону, НЕ завантажено оновлену цінову пропозицію. Таким чином, неможливо визначити відповідність запропонованої Учасником суми дійсним цінам продажу, у майбутньому укладеному договорі.
Вами, Комунальною установою «Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку» у п.4.3 Тендерної документації чітко визначено вимоги щодо «обхвату талії» підгузків. При цьому, визнаєте переможцем Учасника, у якого технічні характеристики, запропонованих підгузків, НЕ відповідають даним критерієм (обхват талії є набагато меншим, ніж того вимагаєте Ви – Замовник), що тягне за собою відповідно «меншу ціну» та відповідно гіршу якість. Якщо головним для Вас являється саме найменша ціна, для чого Ви встановлююєте відповідні параметри, які притаманні більш дорожчим підгузкам та, при цьому визнаєте переможцем Учасника, запропонований товар якого не відповідає Вашим вимогам? Таким чином, вбачаємо у Ваших діях корупційні ознаки, що є суворо заборонені законодавством України, а саме ЗУ «Про публічні закупівлі», ЗУ «Про запобігання корупції», Кримінальним кодексом України та іншими нормативно-правовими актами!
Відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Критеріями оцінки є: у разі здійснення закупівлі товарів – ціна.
Однак, згідно ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Таким чином, Замовник зобов`язаний враховувати НЕ лише ціну пропозиції, а й відповідність технічних характеристик та документації Учасника Тендерній документації Замовника.
Відсутність документів у складі пропозиції Учасника, що передбачені Тендерною документацією, являється ніщо інше, як «невідповідність умовам тендерної документації». Підтвердженням чого являються рішення Антимонопольного комітету України, зокрема Рішення № 2452-р/пк-пз від 19.03.2018 р.
Відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Зважаючи на вищевикладене, ТОВ «Б-777» вимагає дискваліфікувати пропозицію Учасника ТОВ «Стар Груп-02» як таку, що не відповідає умов Тендерної документації, відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі».
В іншому разі, ми вимушені будемо звертатися до Антимонопольного комітету України, оскільки ухвалення таких незаконних рішень не може залишатися поза увагою Уповноважених органів.
Автор:
35662229, ООО "Б"777""
21007, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. АКАДЕМІКА ЯНГЕЛЯ, 4