Звернення:
За тендером : Послуги з технічного обслуговування та ремонту дорожньо-транспортних засобів
Тема:
Щодо внесення змін в тендерну документацію
Зміст:
Згідно п.1.1. Додатку 1 до тендерної документації " Перелік документів які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним вимогам Замовника " , для подання заявки на участь у тендері Учасник повинен мати спеціально обладнану СТО, яка повинна знаходитись на відстані не більше 20 км від Замовника ".
Звертаємо Вашу увагу на те, що даний пункт є необгрунтованим, дискримінаційним до потенційних учасників та таким, що порушує вимоги ст.5 Закону України “Про публічні закупівлі” та принципи здійснення закупівель передбачені ст. 3 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме – добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням, а також порушують норми Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Крім того , в перший раз тендер з надання послуг на технічне обслуговування та ремонт був оголошений ДП МТП Чорноморськ 05 березня 2018 року ( номер оголошення UA-2018--03-05-001909-c) і Замовник вимагав розташування СТО
потенційного учасника на відстані , що не більше 25 км від Замовника.
Тоді результати закупівлі були скасовані Антимонопольним Комітетом саме з причини застосування дискримінаціного підходу до учасників.
Зменшуючи з незрозумілих причин відстань , на якій повинна бути розташована СТО потенційного учасника, Замовник знову застосовує дискримінаційний підхід та обмежує конкуренцію.
Згідно частини 4 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вищенаведене з метою усунення дискримінаційного підходу під час проведення процедури закупівлі вимагаємо внести зміни до тендерної документації, виключивши дискримінаційну вимогу стосовно розташування станції технічного обслуговування на відстані не більше 20 км від Замовника
Дата оприлюднення звернення:
25.05.2018 13:36
Доброго дня. Тендерна документація Замовника складена у відповідності до чинного законодавства з питань публічних закупівель із дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами та доповненнями) (далі – Закон) та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» і, в жодному разі, не порушує жодних принципів здійснення закупівель.
Так, відповідно до п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону: «тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується Замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.».
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону: «тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики.».
Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону Замовник самостійно установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв.
Отже, Законом саме Замовнику надано право розробляти тендерну документацію, у тому числі інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі самостійно, із урахуванням особливостей предмета закупівлі та власних потреб.
Окрім того, зазначаємо, що проектом договору, викладеним у тедерній документації, не передбачено, що Виконавець несе витрати на транспортування дорожньо-транспортних засобів Замовника на спеціально обладнану станцію технічного обслуговування Виконавця. Отже, знаходження спеціально обладнаної станції технічного обслуговування Виконавця на значній відстані від Замовника є не доцільним для Замовника та призведе до зайвих витрат пального.
Дата оприлюднення відповіді:
30.05.2018 12:25