Закупівля Організація залізничного пасажирського сполучення м. Київ - Міжнародний аеропорт «Бориспіль». Обладнання колійного поста 19 км перегону Г.Кірпи – Бориспіль мікропроцесорною централізацією та пристроями зв’язку від Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" ПАТ "Укрзалізниця".
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 06.04.2018 18:38до 06.06.2018 17:00
Завершено
Період уточнень
з 06.04.2018 18:38
до 27.05.2018 17:00
Завершено
Період оскарження
з 06.04.2018 18:38
до 02.06.2018 00:00
Завершено
Період аукціону
з 07.06.2018 12:19
до 07.06.2018 12:46
Завершено
Період кваліфікації
з 07.06.2018 12:46
до 15.06.2018 15:01
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.06.2018 12:46
до 26.06.2018 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.06.2018 15:01
до 03.07.2018 15:54
Період уточнень
з
06.04.2018 18:38
до
27.05.2018 17:00
Період оскарження
з
06.04.2018 18:38
до
02.06.2018 00:00
Період аукціону
з
07.06.2018 12:19
до
07.06.2018 12:46
Період кваліфікації
з
07.06.2018 12:46
до
15.06.2018 15:01
Період кваліфікації
з
07.06.2018 12:46
до
15.06.2018 15:01
Основні параметри
Позиції
Контакти
Пропозиції
Кваліфікація
Договір
Основні параметри
Організація залізничного пасажирського сполучення м. Київ - Міжнародний аеропорт «Бориспіль». Обладнання колійного поста 19 км перегону Г.Кірпи – Бориспіль мікропроцесорною централізацією та пристроями зв’язку
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
110 000
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Організація залізничного пасажирського сполучення м. Київ - Міжнародний аеропорт «Бориспіль». Обладнання колійного поста 19 км перегону Г.Кірпи – Бориспіль мікропроцесорною централізацією та пристроями зв’язку
Код ДК 021:2015
45230000-8 -
Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям по ст.16; Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим в тендерній документації;
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Організація залізничного пасажирського сполучення м. Київ - Міжнародний аеропорт «Бориспіль». Обладнання колійного поста 19 км перегону Г.Кірпи – Бориспіль мікропроцесорною централізацією та пристроями зв’язку
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Організація залізничного пасажирського сполучення м. Київ - Міжнародний аеропорт «Бориспіль». Обладнання колійного поста 19 км перегону Г.Кірпи – Бориспіль мікропроцесорною централізацією та пристроями зв’язку
Звернення:
За позицією №1
Тема:
Щодо відсутності документів
Зміст:
Згідно змісту до тендерної документації "Організація залізничного пасажирського сполучення м. Київ - Міжнародний аеропорт «Бориспіль». Обладнання колійного поста 19 км перегону Г.Кірпи – Бориспіль мікропроцесорною централізацією та пристроями зв’язку. ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" (Код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) у додатку 7 вказан перелік документів, а саме:
Витяги з проекту (стадії П) ________"_________________________________: Пристрої СЦБ. Пост 19 км. Схематичний план з сигналізуванням, Пристрої СЦБ. Пост 19 км. Двонитковий план та каналізація тягового струму; Пристрої СЦБ. Пост 19 км. Таблиці взаємозалежностей стрілок сигналів і маршрутів. Колійний план перегону ім. Георгія Кірпи – Пост 19км, ). Колійний план перегону Пост 19км – Бориспіль (надається окремим електронним файлом).
Але насправді у додатку 7 відсутні:
Колійний план перегону ім. Георгія Кірпи – Пост 19км, ) та
Колійний план перегону Пост 19км – Бориспіль (надається окремим електронним файлом).
Просимо додати відсутні документи.
Дата оприлюднення звернення:
13.04.2018 12:55
Документи надані в зміненому Додатку 7
Дата оприлюднення відповіді:
24.04.2018 16:53
Звернення:
За позицією №1
Тема:
Щодо відсутності документів
Зміст:
Згідно Розділу 6 Технічних вимог п.6, п.15.6, п.15.9, до тендерної документації "Організація залізничного пасажирського сполучення м. Київ - Міжнародний аеропорт «Бориспіль». Обладнання колійного поста 19 км перегону Г.Кірпи – Бориспіль мікропроцесорною централізацією та пристроями зв’язку", відсутній колійний план перегону Кірпи-Бориспіль з позначенням ТРК сповіщення на переїзді ПК178+18 та ПК 21 км.
Просимо додати вищевказаний документ.
Дата оприлюднення звернення:
13.04.2018 14:12
Документи надані в зміненому Додатку 7
Дата оприлюднення відповіді:
24.04.2018 16:53
Звернення:
За позицією №1
Тема:
Щодо забеспечення виконання договору
Зміст:
Згідно Розділу 6 п.6 до тендерної документації "Організація залізничного пасажирського сполучення м. Київ - Міжнародний аеропорт «Бориспіль». Обладнання колійного поста 19 км перегону Г.Кірпи – Бориспіль мікропроцесорною централізацією та пристроями зв’язку." вказано, що розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків вартості договору, але в додатку 6 п.13.1 вказано, що під час укладання договору Виконавець вносить забезпечення його виконання у розмірі 1% його вартості.
Просимо вказати який відсоток забеспечення виконання договору.
Дата оприлюднення звернення:
13.04.2018 16:03
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків вартості договору. Зміни внесенні в тендерну документацію
Дата оприлюднення відповіді:
24.04.2018 16:55
Звернення:
За позицією №1
Тема:
Щодо порядку здійснення оплати
Зміст:
Згідно п.4.6 додатку №6 до тендерної документації визначено, що Замовник сплачує не більше 50% вартості прийнятих від Підрядника робіт. Решту вартості прийнятих від Підрядника Замовник сплачує після підписання акту приймання-передачі закінчених робіт.
На залізничному транспорті України закінчені будівництвом об’єкти приймаються на підставі «Правил прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів залізничної автоматики і телемеханіки (пристроїв СЦБ), затверджених наказом Державної адміністрації залізничного транспорту України від 19.12.2015 №414-Ц ЦЩ-0040 де прийняття об’єкту оформлюється Актом приймальної комісії про прийняття об’єкту в експлуатацію».
Просимо роз’яснити, чи мається на увазі, що оплата решти 50% вартості виконаних робіт буде здійснюватися тільки після підписання акту про прийняття об’єкту в експлуатацію всього обсягу робіт по об’єкту, чи вартість виконаних робіт останнього звітного періоду (місяця).
Дата оприлюднення звернення:
19.04.2018 14:43
Оплата решти 50% вартості виконаних робіт буде здійснюватися тільки після підписання акту про прийняття об’єкту в експлуатацію всього обсягу робіт по об’єкту
Дата оприлюднення відповіді:
02.05.2018 12:39
Звернення:
За позицією №1
Тема:
Щодо порядку оплати обладнання, що постачається Підрядником
Зміст:
У зв’язку з тим, що до здійснення монтажу обладнання Замовник здійснює вхідний контроль обладнання, перевірку електричних характеристик та наявність дозволів на застосування обладнання на залізницях України, обладнання постачається Підрядником по накладним та приймається до монтажу згідно акту форми 15 після перевірки його Замовником.
У цьому випадку оплата обладнання здійснюється на підставі оформлених накладних та відображається в формі КБ-3 довідково. Просимо роз’яснити порядок здійснення оплати обладнання, що поставляється Підрядником та внести відповідні зміни до додатку №6 тендерної документації (проект договору).
Дата оприлюднення звернення:
19.04.2018 14:44
Оплата за обладнання, яке поступило до монтажу одразу не проводиться, так як перевірка його справної роботи може бути проведена тільки після проведення монтажних та пусконалагоджувальних робіт Підрядником. Оплата за придбане та змонтоване обладнання проводиться після підписання акту прийняття об’єкту в експлуатацію всього обсягу робіт та підписання форм КБ-2В, КБ-3
Дата оприлюднення відповіді:
02.05.2018 12:40
Звернення:
За позицією №1
Тема:
Щодо обсягу доручених Підряднику робіт
Зміст:
Згідно п.6 тендерної документації проектну документацію (стадії П) можна отримати в електронному вигляді в Дарницькій дистанції сигналізації та зв’язку. Однак в наявній документації (стадії П) відсутній розділ щодо Генерального плану та архітектурно-будівельних рішень, благоустрію територій . Також в тендерній документації відсутні обсяги робіт (кошториси) по вищевказаним розділам, що не відповідає вимогам ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» щодо стадії «П» та унеможливлює підготовку тендерних пропозицій учасників на рівних умовах.
Просимо роз’яснити наведене питання та доповнити тендерну документацію інформацією щодо генерального плану, архітектурно-будівельних рішень і благоустрію території поста ЕЦ на колійному посту 19 км та приміщення для обладнання зв’язку і серверної в районі платформи Аеропорт.
Дата оприлюднення звернення:
20.04.2018 14:11
В рамках робіт даної процедури закупівель, питання щодо Генерального плану та архітектурно-будівельних рішень, благоустрію територій поста ЕЦ не підіймаються. Відповідно до процедури необхідно виконати "Обладнання колійного поста 19 км перегону Г.Кірпи – Бориспіль мікропроцесорною централізацією та пристроями зв’язку".
Дата оприлюднення відповіді:
02.05.2018 12:40
Звернення:
За позицією №1
Тема:
Щодо навантаження пристроїв
Зміст:
Просимо надати роз'яснення:
-на яке навантаження розраховані пристрої електроживлення поста ЕЦ 19 км та платформи аеропорт "Бориспіль"
Дата оприлюднення звернення:
05.05.2018 14:42
Максимальне навантаження системи, що буде споживатися пристроями МПЦ та зв'язку залежить від характеристик обладнання, що буде встановлено на об'єкті. Максимально допустимі значення навантажень, що будуть споживати пристрої ЕЦ та зв'язку, запроектовані в розділі електропостачання пристроїв.
Дата оприлюднення відповіді:
11.05.2018 08:31
Звернення:
За позицією №1
Тема:
Внесення змін до тендерної документації
Зміст:
В зв'язку з тим, що системи МПЦ, які використовуються для керування рухом поїздів на залізничному транспорті загального користування та метрополітенів виконуть аналогічні функції обусловлені п.6.27 та п. 6.28 ПТЕ залізниць України та недопущення дискріминації виробників, просимо внести зміни в п. 1.3 Додатка №2, та викласти в наступній редакції: "1.3. Акт, що підтверджує виконання робіт аналогічного господарського договору в повному обсязі.
Під аналогічним договором слід розуміти договір, з впровадження систем мікропроцесорної централізації на залізницях України загального користування та/або метрополітену."
Дата оприлюднення звернення:
05.05.2018 15:45
Наказом МТУ від 10.05.99 №244 затверджений Галузевий стандарт України 32.0.08.001-97 "Порядок розроблення та поставлення продукції на виробництво для потреб залізничного транспорту в системі Міністерства транспорту України" (надалі ГСТУ 32.0.08.001-97).
Згідно з підпунктом 7.6.8 ГСТУ 32.0.08.001-97 вказано, що етап впровадження закінчується затвердженням робочої конструкторської документації, здаванням її оригіналів у відділ (бюро) технічної документації організації-розробника і відправкою виробнику копій протягом 15 днів. Вона затверджується в організації, що її розробила. Програма, методика випробувань, експлуатаційна документація (в разі необхідності) узгоджуються із замовником або його Головною організацією, ТЕО підписується розробником.
Отже, для впровадження системи МПЦ на залізничному транспорті у учасника повинні бути підтверджуючі документи, щодо впровадження аналогічної системи саме на залізницях України. При цьому відповідно до вище вказаного ДСТУ технічна документація повинна бути узгоджена із замовником (ТУ погоджені ПАТ "Укрзалізниця", або типові проектні рішення, затверджені ПАТ "Укрзалізниця")
Дата оприлюднення відповіді:
11.05.2018 08:32
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Завершена закупівля
Очікувана вартість
23 900 000
грн.
Період подання пропозицій
до
06.06.2018 17:00
Замовник:
Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"