Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 16.04.2018 18:00до 23.04.2018 18:00
Завершено
Період уточнень
з 06.04.2018 14:13
до 16.04.2018 18:00
Завершено
Період аукціону
з 24.04.2018 12:25
до 24.04.2018 12:52
Завершено
Період кваліфікації
з 24.04.2018 12:52
до 18.05.2018 15:29
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.04.2018 12:52
до 22.05.2018 15:29
Завершено
Підписання договору
з 18.05.2018 15:29
до 23.05.2018 18:49
Період уточнень
з
06.04.2018 14:13
до
16.04.2018 18:00
Період аукціону
з
24.04.2018 12:25
до
24.04.2018 12:52
Період кваліфікації
з
24.04.2018 12:52
до
18.05.2018 15:29
Період кваліфікації
з
24.04.2018 12:52
до
18.05.2018 15:29
Основні параметри
Позиції
Донор
Контакти
Пропозиції
Кваліфікація
Договір
Основні параметри
Впровадження комплексної системи захисту інформації (КСЗІ)
Закупівля товарів у вільній торгівлі (SH) відповідно до правил та процедур встановлених МБРР та імплементованих у Операційному посібнику, затвердженому наказом МОЗ від 13.03.2017 №276 (частина 2 «Організація закупівель»)
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Впровадження комплексної системи захисту інформації (КСЗІ)
Код ДК 021:2015
72240000-9 -
Послуги з аналізу та програмування систем
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
88000, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, площа Народна, 4
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Впровадження комплексної системи захисту інформації (КСЗІ)
Звернення:
За тендером : Впровадження комплексної системи захисту інформації (КСЗІ)
Тема:
Просимо розглянути можливість зміни формулювання
Зміст:
Повідомляємо Вас, що послуги з розробки та впровадження комплексної системи захисту інформації не є високовартісними і існує широке коло кваліфікованих надавачів таких послуг, загальна сума виконаних контрактів у яких є значної, проте сума кожного окремого контракту є невеликою. Ми розуміємо, що Ви зацікавлені в підтвердженні досвіду потенційного учасника закупівлі у виконанні контрактів на суму спів ставну з оголошеною Вами очікуваною вартістю. Для забезпечення дотримання Ваших інтересів, а разом з тим для розширення кола потенційних учасників просимо розширити вимоги, щодо підтвердження досвіду потенційних учасників, встановивши вимогу надати підтвердження у виконанні не менше трьох аналогічних контрактів із постачання, встановлення та технічної підтримки подібних товарів і послуг, на загальну суму 500 000 грн. і більше, (в тому числі не менше одного контракту на суму 350 000 грн. (триста п’ятдесят тисяч ) гривень або більше), що були виконані протягом останніх 3 (трьох років) у формі нижче наведеної Вами таблиці.
Дата оприлюднення звернення:
12.04.2018 13:23
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Завершена закупівля
Очікувана вартість
400 000
грн.
Період подання пропозицій
до
23.04.2018 18:00
Замовник:
Департамент охорони здоров'я Закарпатської обласної державної адміністрації