Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт частини приміщення адміністративної будівлі для розміщення центру адміністративних послуг площа Шибанкова, 11 в м.Покровську Донецької області від Покровська міська рада Донецької області.

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2018-02-14-000872-c
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 30.03.2018 11:33
Перевірити КЕП
Cтарт аукціону 02.03.2018 14:24
Закінчення аукціону 02.03.2018 14:51
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
2 205 067 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 206 грн. (0,10 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 14.02.2018 11:36 до 01.03.2018 18:00
Завершено
Період уточнень
з 14.02.2018 11:36
до 19.02.2018 18:00
Завершено
Період оскарження
з 14.02.2018 11:36
до 25.02.2018 00:00
Завершено
Період аукціону
з 02.03.2018 14:24
до 02.03.2018 14:51
Завершено
Період кваліфікації
з 02.03.2018 14:51
до 12.03.2018 17:15
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.03.2018 14:51
до 23.03.2018 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.03.2018 17:15
до 30.03.2018 11:33
Період уточнень
з 14.02.2018 11:36 до 19.02.2018 18:00
Період оскарження
з 14.02.2018 11:36 до 25.02.2018 00:00
Період аукціону
з 02.03.2018 14:24 до 02.03.2018 14:51
Період кваліфікації
з 02.03.2018 14:51 до 12.03.2018 17:15
Період кваліфікації
з 02.03.2018 14:51 до 12.03.2018 17:15
Основні параметри
Капітальний ремонт частини приміщення адміністративної будівлі для розміщення центру адміністративних послуг площа Шибанкова, 11 в м.Покровську Донецької області
Капітальний ремонт частини приміщення адміністративної будівлі для розміщення центру адміністративних послуг площа Шибанкова, 11 в м.Покровську Донецької області
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
11 025.34
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт частини приміщення адміністративної будівлі для розміщення центру адміністративних послуг площа Шибанкова, 11 в м.Покровську Донецької області
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
85300, Україна, Донецька область, Покровськ, пл. Шибанкова, б.11
Дата постачання з
23.03.2018 00:00
Дата постачання по
31.12.2018 00:00
Документи закупівлі
-
14.02.2018 11:39
-
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Луганський Андрій Олександрович
Електронна пошта
Телефон
380507024304
Замовник
ЄДРПОУ
04052933
Повна назва
Покровська міська рада Донецької області
Поштовий індекс
85300
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
Покровськ
Адреса
площа Шибанкова, 11
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СІТІ-СТРОЙ 2017"
Пропозиція:
2 200 000 грн.
Учасник:
ТОВ "ДЕНИ-ДОНБАСС"
Пропозиція:
2 000 000 грн.
Учасник:
ПП "ЕНЕРГОМИР ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО"
Пропозиція:
1 999 999 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 02.03.2018 14:51 по 23.03.2018 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає кваліфікаційним критеріям, Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
1.У складі тендерної пропозиції містяться документи, які не відповідають вимогам тендерної документації, а саме Додатку 1. 2.Відсутні документи про право оренди на майно, що є порушенням вимог пункту 1.1. Додатку 3 Тендерної документації. 3.Відсутній лист-згода у довільній формі на обробку персональних даних керівника або уповнолважених службових (посадових) осіб учасника.(п.2 Розділ 2 Тендерної документації). 4. Відсутня довідка передбачена п.4.1. Тендерної документації, що надається у зведеній формі, яка міститься у Додатку 3 щодо відповідності вимогам ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі". 5.Відсутній гарантийний лист учасника про надання документів у паперовому вигляді у разі визнання його переможцем. (розділ Інша інформація п.2 Тендерної документації).
Документи кваліфікації
12.03.2018 15:16
-
documentType.award.awardNotice
documentType.award.awardNotice
documentType.award.awardNotice
02.03.2018 15:11
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 12.03.2018 16:38 по 23.03.2018 0:00
Показати документи пропозиції
Тема
Не відповідає кваліфікаційним критеріям, Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
1.Не надані копії документів про право оренди на майно, що є порушенням вимог, викладених у Тендерній документації п.1.1. Додатку 3. 2.Відповідно до пункту 5.6. Тендерної документації від Учасника вимагалась копія звіту про фінансові результати учасника, але звіт учасника не містить підпису та печатки відповідальної особи та не відповідає вимогам ДСТУ 4163-2003, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 07.04.2003 №55. так як є ксекоропією документа, а не копією.
Документи кваліфікації
12.03.2018 16:59
-
documentType.award.awardNotice
documentType.award.awardNotice
documentType.award.awardNotice
12.03.2018 16:38
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 12.03.2018 17:10 по 23.03.2018 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
12.03.2018 17:14
-
documentType.award.awardNotice
documentType.award.awardNotice
documentType.award.awardNotice
Договір
UA-2018-02-14-000872-c-b1
Підписаний і діє
Номер
36
2 200 000 грн.
З ПДВ
Підписано
30.03.2018
Строк дії договору з
30.03.2018
по
31.12.2018
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт частини приміщення адміністративної будівлі для розміщення центру адміністративних послуг площа Шибанкова, 11 в м.Покровську Донецької області
Номенклатура
Капітальний ремонт частини приміщення адміністративної будівлі для розміщення центру адміністративних послуг площа Шибанкова, 11 в м.Покровську Донецької області
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
30.03.2018 11:33
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2019-03-27-000079
Дата створення проекту
27.03.2019 16:34
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
27.03.2019 16:42
Дата публікації висновку про результати
11.04.2019 10:20
Дата завершення усунення порушень
26.04.2019 00:00
Дата завершення моніторингу
20.04.2019 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від громадських
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби (Донецька обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 62) 953-07-42
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127366
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Донецька
Населений пункт
Маріуполь
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби (Донецька обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 62) 953-07-42
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127366
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Донецька
Населений пункт
Маріуполь
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З Від 27.03.2019 № 19 м.Маріуполь Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами) НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління І.БЄЛІК Додаток до наказу управління від 27.03.2019 № 19 № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 Покровська міська рада Донецької області UA-2018-02-14-000872-с 14.02.2018 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
27.03.2019 00:00
Документи рішення
27.03.2019 16:42
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 11 квітня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію на закупівлю «Капітальний ремонт частини приміщення адміністративної будівлі для розміщення центру адміністративних послуг площа Шибанкова, 11 м.Покровськ Донецької області» (далі – ТД), затверджену рішенням тендерного комітету Покровської міської ради Донецької області (далі – Замовник), що оформлено протоколом від 13.02.2018 № 6, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 02.03.2018, тендерні пропозиції приватного підприємства «ЕНЕРГОМИР», товариства з обмеженою відповідальністю «ДЕНИ-ДОНБАСС», товариства з обмеженою відповідальністю «СІТІ-СТРОЙ 2017», протокол засідання тендерного комітету Замовника щодо розгляду тендерних пропозицій від 12.03.2018 № 8 та визначення учасників торгів ТОВ «СІТІ-СТРОЙ 2017» переможцем відкритих торгів та прийняття рішення про намір укласти договір, повідомлення про намір укласти договір від 12.03.2018, договір підряду від 30.03.2018 № 36 та додаткові угоди від 12.12.2018 № 1, від 28.12.2018 № 2. За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пункті 8 частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Також установлено, що ТОВ «СІТІ-СТРОЙ 2017» у складі тендерної пропозиції не надано документальне підтвердження щодо відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», визначеним статтею 16 Закону та додатком 3 до ТД. Відповідно до п.1.1 додатку 3 «Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження відповідності тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам» ТД Замовника учасник повинен надати інформаційну довідку в довільній формі за підписом учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (зазначити наявну техніку, механізми та обладнання, а також вказати інші об’єкти матеріально-технічної бази для забезпечення виконання робіт. У разі використання орендованої техніки та механізмів надаються засвідчені копії документів про право оренди). На підтвердження зазначеного кваліфікаційного критерію ТОВ «СІТІ-СТРОЙ 2017» в складі тендерної пропозиції надано інформаційну довідку від 18.02.2018 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій зазначено наявність орендованих двох екскаваторів та три одиниці автомобільної техніки. Щодо підтвердження права оренди в тендерній пропозиції ТОВ «СІТІ-СТРОЙ 2017» відсутні засвідчені копії документів про право оренди, що не відповідає умовам п.1.1 Додатку 3 «Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження відповідності тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам» ТД Замовника. В тендерній пропозиції переможця закупівлі наявна сканкопія договору від 12.06.2017 № 106 укладеного з ТОВ «Покровське управління механізації» щодо надання ТОВ «СІТІ-СТРОЙ 2017» послуг екскаваторів, автокранів і автомобільної техніки, зазначеної в додатку № 1 до договору, з водіями і в технічно справному стані, що не є документом про право оренди, як передбачено умовами ТД Замовника. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Згідно з вимогами абзацу сьомого частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги в разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно із Законом. Отже, Замовник на порушення пункту 1 та 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозиції ТОВ «СІТІ-СТРОЙ 2017», яка не відповідала вимогам тендерної документації та всупереч вимог абзацу шостого частини першої статті 31 Закону не відмінив торги.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 1 та 4 частини першої статті 30 та абзацу шостого частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Cхідного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
11.04.2019 00:00
Дата публікації
11.04.2019 10:20
Документи висновку
11.04.2019 10:20
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт частини приміщення адміністративної будівлі для розміщення центру адміністративних послуг площа Шибанкова, 11 м.Покровськ Донецької області» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-02-14-00872-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 15 (із змінами), постала потреба в отриманні пояснення з питання. 1.З яких підстав тендерну пропозицію учасника ТОВ "СІТІ-СТРОЙ 2017" протоколом засідання тендерного комітету від 12.03.2018 №8 визнано такою, що відповідає вимогам Замовника, в той час коли в тендерній пропозиції вищевказаного учасника встановлено наступне: - в складі тендерної пропозиції надано інформаційну довідку від 18.02.2018 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій зазначено наявність орендованих двох екскаваторів та три одиниці автомобільної техніки. Проте, відсутні засвідчені копії документів про право оренди, що не відповідає умовам п.1.1 Додатку 3 «Перелік документів, які надаються учасником для підтвердження відповідності тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам» тендерної документації Замовника. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.
Рішеня
03.04.2019 11:05
Орган перевірки
11.04.2019 00:00
Документи повідомлення
04.04.2019 14:10
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 205 067 грн.
Період подання пропозицій
до 01.03.2018 18:00
Замовник:
Покровська міська рада Донецької області
Контактний телефон:
380507024304
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 205 067 грн.
Період подання пропозицій
до 01.03.2018 18:00
Замовник:
Покровська міська рада Донецької області
Контактний телефон:
380507024304
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності