Показати схожі тендери

Закупівля Код ДК021:2015,-09130000-9 - Нафта і дистиляти ((1 лот- Бензин А-92(по талонам), Паливо дизельне(по талонам), 2 лот Бензин А - 92 Євро-Е5(паливна картка)) від КП "Шостка-Зеленбуд".

Тип закупівлі Відкриті торги
Тендер UA-2018-01-13-000033-a
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 12.02.2018 16:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 068 150 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
765 грн. (0,07 %)
Вартість подання пропозиції:
1 020 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.01.2018 13:10 до 29.01.2018 00:00
Завершено
Період уточнень
з 13.01.2018 13:10
до 19.01.2018 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.01.2018 13:10
до 25.01.2018 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.01.2018 14:29
до 31.01.2018 11:58
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.01.2018 14:29
до 11.02.2018 00:00
Завершено
Підписання договору
з 31.01.2018 11:58
до 12.02.2018 16:34
Період уточнень
з 13.01.2018 13:10 до 19.01.2018 00:00
Період оскарження
з 13.01.2018 13:10 до 25.01.2018 00:00
Період кваліфікації
з 29.01.2018 14:29 до 31.01.2018 11:58
Період кваліфікації
з 29.01.2018 14:29 до 31.01.2018 11:58
Основні параметри
Код ДК021:2015,-09130000-9 - Нафта і дистиляти ((1 лот- Бензин А-92(по талонам), Паливо дизельне(по талонам), 2 лот Бензин А - 92 Євро-Е5(паливна картка))
Код ДК021:2015,-09130000-9 - Нафта і дистиляти ((1 лот- Бензин А-92(по талонам), Паливо дизельне(по талонам), 2 лот Бензин А - 92 Євро-Е5(паливна картка))
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
991 650 грн.
1 ЛОТ- Бензин А-92(по талонам), Паливо дизельне(по талонам)
Назва предмета закупівлі
1 ЛОТ- Бензин А-92(по талонам), Паливо дизельне(по талонам)
Примітки
1 ЛОТ- Бензин А-92(по талонам), Паливо дизельне(по талонам)
Очікувана вартість
991 650 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9916,5
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
29.01.2018 14:08
Закінчення аукціону
29.01.2018 14:29
Позиція
Опис предмета закупівлі
Бензин А-92 та паливо дизельне - по талонам АЗС
Код ДК 021:2015
09130000-9 - Нафта і дистиляти
Кількість
36 060
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
41108, УкраЇна, Шосткинський, Шостка, вул. Шевченко, 45, м. Шостка, Сумська область, Україна, 41108
Географічні координати постачання
51,8757044
33,49661519999995
Дата постачання з
10.02.2018 00:00
Дата постачання по
31.12.2018 00:00
Документи лота
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Техойл НК"
Пропозиція:
879 816 грн.
Учасник:
ТОВ "ДОРПОСТАЧ"
Пропозиція:
870 000 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 29.01.2018 14:08
Лот № 2 Статус - неуспішний лот закупівлі
76 500 грн.
2 ЛОТ Бензин А - 92 Євро-Е5(паливна картка)
Назва предмета закупівлі
2 ЛОТ Бензин А - 92 Євро-Е5(паливна картка)
Примітки
2 ЛОТ Бензин А - 92 Євро-Е5(паливна картка)
Очікувана вартість
76 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
765,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Бензин А-92 Євро-Е5 по паливній картці
Код ДК 021:2015
09130000-9 - Нафта і дистиляти
Кількість
2 400
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
41108, Україна, Шосткинський, Шостка, вулиця Шевченко, буд. 45, м. Шостка, Сумська область, 41108
Дата постачання з
10.02.2018 00:00
Дата постачання по
31.12.2018 00:00
Документи лота
Документи закупівлі
15.01.2018 09:17
-
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сергей Николаевич Тупик
Електронна пошта
Телефон
0984676807
Замовник
ЄДРПОУ
35187349
Повна назва
КП "Шостка-Зеленбуд"
Поштовий індекс
41108
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
Адреса
41108, Сумска обл., м. Шостка, вул. Шевченка, 45
Кваліфікація
Лот № 1 1 ЛОТ- Бензин А-92(по талонам), Паливо дизельне(по талонам)
Період вимог/скарг з 29.01.2018 14:29 по 11.02.2018 0:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
31.01.2018 11:58
-
31.01.2018 11:57
-
29.01.2018 14:29
Витяг з ЄДР
Лот № 2 2 ЛОТ Бензин А - 92 Євро-Е5(паливна картка)
Договір
UA-2018-01-13-000033-a-a1
Підписаний і діє
Номер
1
870 000 грн.
З ПДВ
Підписано
12.02.2018
Строк дії договору з
12.02.2018
по
31.12.2018
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
36 060 (літр)
Бензин А-92 та паливо дизельне - по талонам АЗС
Номенклатура
Бензин А-92 та паливо дизельне - по талонам АЗС
Кількість
36 060
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Документи договору
12.02.2018 16:33
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2020-08-27-000011
Дата створення проекту
27.08.2020 10:26
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
27.08.2020 11:16
Дата публікації висновку про результати
09.09.2020 15:22
Дата завершення усунення порушень
24.09.2020 00:00
Дата завершення моніторингу
18.09.2020 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-Східний офіс Держаудитслужби (Сумська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 05) 426-87-02
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127036
Назва
Північно-Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Сумська
Населений пункт
Суми
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 27.08.2020 № 33 Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника управління Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 27.08.2020 №33 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2018-01-13-000033-a 13.01.2018 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
27.08.2020 00:00
Документи рішення
27.08.2020 11:16
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 09 вересня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в редакції від 06.11.2017), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік Комунального підприємства «Шостка-Зеленбуд» (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 11.01.2018, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ДОРПОСТАЧ» (далі - ТОВ «ДОРПОСТАЧ»), протокол засідання тендерного комітету від 31.01.2018 № 2, повідомлення про намір укласти договір від 31.01.2018, договір від 12.02.2018 б/н, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель від 02.09.2020 року. Відповідно до документів та пояснень Замовника, отриманих через електронну систему закупівель, ТОВ «ДОРПОСТАЧ» згідно умов договору від 12.02.2018 б/н здійснив поставку нафти і дистилятів (бензину А-92 та дизельного палива) на загальну суму 737 687,49 грн, які оплачені Замовником в повному обсязі 27.12.2018 року. Відповідно до пункту 11.1 договору від 12.02.2018 б/н строк його дії завершився 31.12.2018 року. Однак на дату закінчення моніторингу звіт про виконання договору в електронній системі закупівель Замовник не оприлюднив, чим порушив вимоги абзацу десятого частини першої статті 10 Закону (в редакції від 06.11.2017 року).
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу десятого частини першої статті 10 Закону (в редакції від 06.11.2017 року). За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону (в редакції від 06.11.2017), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення в подальшому виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про такі заходи.
Дата висновку
09.09.2020 00:00
Дата публікації
09.09.2020 15:22
Документи висновку
09.09.2020 15:22
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Розгляд результату моніторингу на засіданні тендерного комітету та виправлення порушень
Дата публікації
15.09.2020 16:52
Документи інформації про усунення порушення
15.09.2020 16:53
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі нафти і дистилятів (лот 1 - Бензин А-92(по талонам), Паливо дизельне(по талонам), лот 2 - Бензин А - 92 Євро-Е5(паливна картка)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2018-01-13-000033-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні інформації (пояснень) та документів із таких питань: В ході проведення моніторингу встановлено, що КП «ШОСТКА-ЗЕЛЕНБУД» (далі – Замовник) за результатами проведення вищезазначеної процедури закупівлі укладено договір від 12.02.2018 б/н, строком дії до 31.12.2018 року, а в частині взаєморозрахунків – до повного виконання сторонами своїх зобов'язань. Враховуючи вищезазначене, просимо надати пояснення щодо стану виконання договірних зобов’язань Замовника з ТОВ «ДОРПОСТАЧ» за договором від 12.02.2018 б/н. Також, повідомити чи укладались додаткові угоди до вищевказаного договору? Інформацію (пояснення) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до інформації (пояснень) долучити їх документальне підтвердження.
Рішеня
28.08.2020 14:07
Орган перевірки
03.09.2020 00:00
Документи повідомлення
28.08.2020 14:08
-
Відповідь
Надати пояснення щодо стану виконання договірних зобовязань. Чи укладались додаткові угоди до договору?
За Договором б/н від 12.02.2018р. сплачено 737687,49 грн. (сімсот тридцять сім тисяч шістсот вісімдесят сім грн. 49коп.) з урахуванням ПДВ. Додаткові угоди не укладались. Реєстри накладних та платіжних доручень додаються.
Рішеня
02.09.2020 14:06
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 068 150 грн.
Період подання пропозицій
до 29.01.2018 00:00
Замовник:
КП "Шостка-Зеленбуд"
Контактний телефон:
0984676807
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 068 150 грн.
Період подання пропозицій
до 29.01.2018 00:00
Замовник:
КП "Шостка-Зеленбуд"
Контактний телефон:
0984676807
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності