Показати схожі тендери

Закупівля Реконструкція площі Вічевої (М.Шашкевича), вул. М.Шашкевича та прилеглих вулиць в м. Золочеві Львівської області (ІІІ черга) від Золочівська міська рада Львівської області.

Тип закупівлі Переговорна процедура
Тендер UA-2017-09-29-001571-c
Статус Торги відмінено
Остання зміна 02.07.2021 16:13
Підпис Підпис відсутній
Очікувана вартість:
33 789 084 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Основні параметри
Реконструкція площі Вічевої (М.Шашкевича), вул. М.Шашкевича та прилеглих вулиць в м. Золочеві Львівської області (ІІІ черга)
Підстава для використання переговорної процедури
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обгрунтування використання переговорної процедури
У місті Золочеві з 2011 року відбуваються будівельні роботи по проекту «Реконструкція площі Вічевої (М.Шашкевича), вул. М.Шашкевича та прилеглих вулиць м.Золочева Львівської області». Робочим проектом передбачено реконструкцію центральної частини міста Золочева, що включає в себе ІІІ черги будівництва: - І черга (реконструкція вул. М. Шашкевича) - завершена; - ІІ черга (реконструкція бул. Г. Сковороди та партеру головного входу до костелу Успіння Пресвятої Богородиці) - завершена; - ІІІ черга (реконструкція площі Вічевої, де розміщено пам’ятник М.Шашкевичу) - потребує реконструкції. Упродовж 2011 – 2016 років проводились роботи із реконструкції І-ї та ІІ-ї черги проекту, а саме: заміна аварійних колекторів, заміна існуючою водопровідно-каналізаційної мережі; перекладка існуючих вуличних газопроводів і газопроводів- вводів до житлових і громадських будівель; перекладка теплових мереж; реконструкція вуличного освітлення; комбіноване вимощення вулиць плитами пісковика, бруківкою та гранітною плиткою; заміна воріт головного входу в церкву Воскресіння Господнього; заміна огорожі церкви; реконструкція існуючих зелених насаджень; встановлення малих архітектурних форм; а також реконструкція партеру головного входу до костелу Успіня Пр. Св. Богородиці. Усі вищевказані роботи по даних чергах будівництва виконувались генеральною підрядною організацією ТзДВ «Шляхове ремонтно-будівельне управління №65» (за результами переговорних процедур). На даний час є потреба у проведенні реконструкції ІІІ-ї черги проекту, а саме: реконструкція площі Вічевої, де розміщено пам’ятник М.Шашкевичу та проведення тендерної процедури для визначення генеральної підрядної організації. Враховуючи те, відбулося коригування проектно – кошторисної документації, отримано новий експертний висновок Філії ДП «Укрдержбудекспертиза» від 09.06.2017р. №14-1133-17, та беручи до уваги висновок експерта з технічного обстеження будівель та споруд І.І.Кархута, на підставі п.5, ч. 2, ст.35 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме «потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням», є необхідність проведення переговорної процедури з ТзДВ «Шляхове ремонтно-будівельне управління №65» на виконання робіт «Реконструкція площі Вічевої (М.Шашкевича), вул. М.Шашкевича та прилеглих вулиць у м.Золочеві Львівської області (ІІІ черга будівництва)». Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. - завдання на проектування; - висновок експерта з технічного обстеження будівель та споруд; - експертний звіт за робочим проектом – коригування «Реконструкція площі Вічевої (М.Шашкевича), вул. М.Шашкевича та прилеглих вулиць в м. Золочеві Львівської області» від 09.06.2017р. №14-1133-17 - кошторисна документація - договори підряду №15/12/1 від 15.12.2011р., №316 від 12.10.2012р., №141 від 31.05.2013р., №233 від 08.08.2014р., №321 від 25.08.2015р.
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція площі Вічевої (М.Шашкевича), вул. М.Шашкевича та прилеглих вулиць в м. Золочеві Львівської області (ІІІ черга)
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
80700, Україна, Львівська область, м.Золочів, площа Вічевої (М.Шашкевича), вул. М.Шашкевича та прилеглих вулиць
Дата постачання з
10.10.2017 17:02
Дата постачання по
31.12.2019 17:02
Скасування
02.07.2021 16:13
Неможливість усунення порушення ( допущено технічну помилку )
02.07.2021 16:13
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Рептак Наталія Іванівна
Електронна пошта
Телефон
+380326542227
Факс
+380326542376
Сайт:
http://zmr.org.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
04055908
Повна назва
Золочівська міська рада Львівської області
Поштовий індекс
80700
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Золочів
Адреса
вул. М.Шашкевича,22
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2021-06-30-000021
Дата створення проекту
30.06.2021 11:44
Статус
вирішено
Дата публікації моніторингу
30.06.2021 12:01
Дата публікації висновку про результати
06.07.2021 16:11
Дата завершення усунення порушень
21.07.2021 00:00
Дата завершення моніторингу
22.07.2021 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Львівська
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 235-88-91
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Область або регіон
Львівська
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 30.06.2021 № 420 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 30.06.2021 № 420. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2017-09-29-001571-c, 29.09.2017. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
30.06.2021 00:00
Документи рішення
30.06.2021 12:01
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 06 липня 2021 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правомірності, обґрунтованості та наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Золочівської міської ради Львівської області (далі – Замовник) на 2017 рік (UA-P-2017-09-22-003816-b), оприлюднене в електронній системі закупівель обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, опубліковану під час моніторингу відповідь Замовника від 02.07.2021 на запит органу державного фінансового контролю, протокол відміни торгів від 02.07.2021 №1. У відповідності до частини третьої статті 35 Закону (в чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції Закону) замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Одночасно, відповідно до частини четвертої статті 35 Закону (в чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції Закону) переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Проведеним моніторингом своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено, що Замовником 29.09.2017 опубліковано інформацію про проведення переговорної процедури закупівлі UA-2017-09-29-001571-c. Водночас, станом на 30.06.2021, у визначений частиною четвертою статті 35 Закону (в чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції Закону) строк, договір про закупівлю не укладено та у електронній системі закупівель не опубліковано. Отже, на порушення вимог частини четвертої статті 35 Закону (в чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції Закону) станом на час прийняття рішення про проведення моніторингу та опублікування повідомлення про початок проведення моніторингу Замовником не відмінено переговорну процедуру закупівлі UA-2017-09-29-001571-c. Замовником на запит Західного офісу Держаудитслужби від 30.06.2021 під час моніторингу повідомлено про прийняття рішення відмінити зазначену процедуру та опубліковано протокол відміни торгів від 02.07.2021 №1, в порядку частини четвертої статті 35 Закону, у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення вимог частини четвертої статті 35 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правомірності, обґрунтованості та наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
Під час моніторингу Замовником відмінено торги, про що опубліковано відповідну інформацію в електронній системі закупівель 02.07.2021.
Дата висновку
06.07.2021 00:00
Дата публікації
06.07.2021 16:11
Документи висновку
06.07.2021 16:11
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Торги відмінено
Результат
Усунуто
Дата публікації
11.11.2021 18:21
Інформація про результати по порушеннях
: resultByType. встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Документи інформації про усунення порушення
11.11.2021 18:22
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2017-09-29-001571-c, яка проводилась Золочівською міською радою Львівської області (далі – Замовник) за переговорною процедурою, виникла необхідність в отриманні пояснень. Зокрема, у відповідності до частини третьої статті 35 Закону Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. В електронній системі закупівель ProZorro інформацію про процедуру опубліковано 29.09.2017. Проте, станом на 30.06.2021 договір в електронній системі закупівель не опубліковано. Слід зазначити, що відповідно частини четвертої статті 35 Закону переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: Причини та підстави не відміни переговорної процедури закупівлі? Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Рішеня
30.06.2021 16:07
Орган перевірки
06.07.2021 00:00
Документи повідомлення
30.06.2021 16:07
-
Відповідь
Пояснення
Допущено технічну помилку
Рішеня
02.07.2021 16:09
Замовник
Документи повідомлення
02.07.2021 16:09
-
02.07.2021 16:10
-
Торги відмінено
Очікувана вартість
33 789 084 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Золочівська міська рада Львівської області
Контактний телефон:
+380326542227
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
33 789 084 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
Золочівська міська рада Львівської області
Контактний телефон:
+380326542227
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності