Показати схожі тендери

Закупівля Надання послуг з автоматизації офісу, зокрема впровадження комплексної системи автоматизації фінансово-економічної діяльності бюджетної установи «Парус-Бюджет, версія 7» або аналог. від Міністерство інформаційної політики України.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2017-02-27-001198-b
Статус Пропозиції розглянуто
Остання зміна 07.03.2017 10:10
Підпис Підпис відсутній
Очікувана вартість:
19 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
100 грн. (0,53 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.02.2017 17:40 до 01.03.2017 17:40
Завершено
Період уточнень
з 27.02.2017 17:39
до 28.02.2017 17:40
Завершено
Період кваліфікації
з 01.03.2017 17:40
до 07.03.2017 10:10
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.03.2017 17:40
до 10.03.2017 10:10
Поточний період
Підписання договору
з 07.03.2017 10:10
-
Період уточнень
з 27.02.2017 17:39 до 28.02.2017 17:40
Період кваліфікації
з 01.03.2017 17:40 до 07.03.2017 10:10
Період кваліфікації
з 01.03.2017 17:40 до 07.03.2017 10:10
Основні параметри
Надання послуг з автоматизації офісу, зокрема впровадження комплексної системи автоматизації фінансово-економічної діяльності бюджетної установи «Парус-Бюджет, версія 7» або аналог.
Надання послуг з автоматизації офісу, зокрема впровадження комплексної системи автоматизації фінансово-економічної діяльності бюджетної установи «Парус-Бюджет, версія 7» (або аналог), що включає в себе в тому числі: 1) послуги з постачання та інсталяції програмного забезпечення на ПК Замовника з правами користування для Замовника; 2) Безкоштовне гарантійне обслуговування програмного забезпечення та базовий курс навчання (підготовки користувача) для представника Замовника на технічній площадці Виконавця тривалістю не менше 10 годин.; 3) Безкоштовні послуги «гарячої лінії» Виконавця; 4) Консультаційні послуги з питань супроводження (в т.ч. обслуговування, налаштування, переустановки) програмного забезпечення, тривалістю не менше 10 годин в продовж 2017 року на робочому місці Замовника.
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
19 000 грн.
Надання послуг з автоматизації офісу
Назва предмета закупівлі
Надання послуг з автоматизації офісу
Примітки
Надання послуг з автоматизації офісу, зокрема впровадження комплексної системи автоматизації фінансово-економічної діяльності бюджетної установи «Парус-Бюджет, версія 7» (або аналог)
Очікувана вартість
19 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
100,0
0,53 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Надання послуг з автоматизації офісу, зокрема впровадження комплексної системи автоматизації фінансово-економічної діяльності бюджетної установи «Парус-Бюджет, версія 7» (або аналог), що включає в себе в тому числі: 1) послуги з постачання та інсталяції програмного забезпечення на ПК Замовника з правами користування для Замовника; 2) Безкоштовне гарантійне обслуговування програмного забезпечення в продовж 12 місяців від дня інсталяції ПЗ на ПК Замовника та базовий курс навчання (підготовки користувача) для представника Замовника на технічній площадці Виконавця тривалістю не менше 10 годин.; 3) Безкоштовні послуги «гарячої лінії» Виконавця; 4) Консультаційні послуги з питань супроводження (в т.ч. обслуговування, налаштування, переустановки) програмного забезпечення, тривалістю не менше 10 годин в продовж 2017 року на робочому місці Замовника.
Код ДК 021:2015
72513000-4 - Послуги з автоматизації офісів
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01032, Україна, Київська область, Київ, С.Петлюри 15
Дата постачання з
06.03.2017 00:00
Дата постачання по
30.12.2017 00:00
Документи лота
Критерії прийнятності
Технічні специфікації
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРУС-МІСТО"
Пропозиція:
18 560 грн.
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гайдай Сергій Володимирович
Електронна пошта
Телефон
080969556271
Факс
0442567301
Сайт:
http://mip.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
39601044
Повна назва
Міністерство інформаційної політики України
Поштовий індекс
01032
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Симона Петлюри, 15
Кваліфікація
Лот № 1 Надання послуг з автоматизації офісу
Період вимог/скарг з 01.03.2017 17:40 по 10.03.2017 10:10
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
documentType.award.awardNotice
Договір
UA-2017-02-27-001198-b-a1
Очікує підписання
18 560 грн.
Без ПДВ
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Номенклатура
2 (послуга)
Надання послуг з автоматизації офісу, зокрема впровадження комплексної системи автоматизації фінансово-економічної діяльності бюджетної установи «Парус-Бюджет, версія 7» (або аналог), що включає в себе в тому числі: 1) послуги з постачання та інсталяції програмного забезпечення на ПК Замовника з правами користування для Замовника; 2) Безкоштовне гарантійне обслуговування програмного забезпечення в продовж 12 місяців від дня інсталяції ПЗ на ПК Замовника та базовий курс навчання (підготовки користувача) для представника Замовника на технічній площадці Виконавця тривалістю не менше 10 годин.; 3) Безкоштовні послуги «гарячої лінії» Виконавця; 4) Консультаційні послуги з питань супроводження (в т.ч. обслуговування, налаштування, переустановки) програмного забезпечення, тривалістю не менше 10 годин в продовж 2017 року на робочому місці Замовника.
Номенклатура
Надання послуг з автоматизації офісу, зокрема впровадження комплексної системи автоматизації фінансово-економічної діяльності бюджетної установи «Парус-Бюджет, версія 7» (або аналог), що включає в себе в тому числі: 1) послуги з постачання та інсталяції програмного забезпечення на ПК Замовника з правами користування для Замовника; 2) Безкоштовне гарантійне обслуговування програмного забезпечення в продовж 12 місяців від дня інсталяції ПЗ на ПК Замовника та базовий курс навчання (підготовки користувача) для представника Замовника на технічній площадці Виконавця тривалістю не менше 10 годин.; 3) Безкоштовні послуги «гарячої лінії» Виконавця; 4) Консультаційні послуги з питань супроводження (в т.ч. обслуговування, налаштування, переустановки) програмного забезпечення, тривалістю не менше 10 годин в продовж 2017 року на робочому місці Замовника.
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
грн.
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
19 000 грн.
Період подання пропозицій
до 01.03.2017 17:40
Замовник:
Міністерство інформаційної політики України
Контактний телефон:
080969556271
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
19 000 грн.
Період подання пропозицій
до 01.03.2017 17:40
Замовник:
Міністерство інформаційної політики України
Контактний телефон:
080969556271
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2023 Всі права захищено. Політика конфіденційності