Закупівля Саморізи, болти, гайки, цвяхи від Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Солом"янського району міста Києва.
Тип закупівлі
Спрощені закупівлі
Тендер
UA-2017-02-16-001590-c
Id Tender
745a8e55678e443d9a850da8cc179f2a
Статус
Торги відмінено
Остання зміна
02.03.2017 14:07
Підпис
Підпис відсутній
Очікувана вартість:
27 504
грн.
(З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
138
грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8
грн.
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 20.02.2017 17:00до 21.02.2017 17:00
Завершено
Період уточнень
з 16.02.2017 14:45
до 17.02.2017 17:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 22.02.2017 16:11
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.02.2017 16:11
до 01.03.2017 13:45
Період уточнень
з
16.02.2017 14:45
до
17.02.2017 17:00
Період кваліфікації
з
22.02.2017 16:11
Основні параметри
Лоти
Контакти
Кваліфікація
Відміни
Основні параметри
Саморізи, болти, гайки, цвяхи
1. Саморізи (в асортименті)
2. Болти (в асортименті)
3. Гайки (в асортименті)
4. Цвяхи будівельні (в асортименті)
(Технічні вимоги щодо закупівлі зазначені в документації)
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Замовником остаточно не визначено, які саме товари необхідні для закупівлі, відповідно, не визначено технічні характеристики (вимоги) закупівлі. Закупівлю буде оголошено повторно.
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Саморізи, болти, гайки, цвяхи
Звернення:
За тендером : Саморізи, болти, гайки, цвяхи
Тема:
По ассортименту
Зміст:
Добрый день! ВЫ не вложили перечень метизов для закупки как и условия поставки и оплаты...?!
Дата оприлюднення звернення:
16.02.2017 15:21
Доброго дня!
Дякуємо за слушні запитання.
Метизы? КП УЗН не є фахівцем у даній галузі.
Питання щодо умов оплати:
Оплата по факту постачання. Якщо, договір буде заключено на господарські кошти підприємства - з відстрочкою платежу на 30 банківських днів.
Якщо буде укладатися договір на кошти з бюджету м. Києва :
Розрахунки за поставлену Продукцію здійснюються Замовником шляхом оплати після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару та видаткової накладної за фактом постачання.
У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлену Продукцію здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати фактичного бюджетного фінансування закупівлі.
Усі платіжні документи за Договором оформлюються з дотриманням вимог чинного законодавства.
Цей момент буде уточнено на момент укладання договору.
Дата оприлюднення відповіді:
16.02.2017 16:15
Саморізи, болти, гайки, цвяхи
Тендер:
UA-2017-02-16-001590-c
Кваліфікований електронний підпис накладено.
За лотом
Стан
виконано
reasonType.
Замовником остаточно не визначено, які саме товари необхідні для закупівлі, відповідно, не визначено технічні характеристики (вимоги) закупівлі. Закупівлю буде оголошено повторно.