Закупівля ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Технічне переоснащення КРПЗ-6 кВ ПС 330 кВ "Полтава" (інв. № 689/1) шляхом встановлення комірок з вакуумними вимикачами та регулювального трансформатора, вул. Підстанційна,1, с.Щербані, Полтавського району, Полтавської обл. (45454000-4 Перебудовування ) від Відокремлений підрозділ Північна електроенергетична система Державного підприємства "Національна енергетична компанія "Укренерго".
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 20.12.2016 11:30до 27.01.2017 09:30
Завершено
Період уточнень
з 20.12.2016 11:30
до 17.01.2017 09:30
Завершено
Період оскарження
з 20.12.2016 11:30
до 23.01.2017 00:00
Завершено
Період аукціону
з 30.01.2017 11:42
до 30.01.2017 12:57
Завершено
Період кваліфікації
з 30.01.2017 12:57
до 24.04.2017 16:03
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.01.2017 12:57
до 05.05.2017 00:00
wait
Підписання договору
з 24.04.2017 16:03
-
Період уточнень
з
20.12.2016 11:30
до
17.01.2017 09:30
Період оскарження
з
20.12.2016 11:30
до
23.01.2017 00:00
Період аукціону
з
30.01.2017 11:42
до
30.01.2017 12:57
Період кваліфікації
з
30.01.2017 12:57
до
24.04.2017 16:03
Період кваліфікації
з
30.01.2017 12:57
до
24.04.2017 16:03
Основні параметри
Позиції
Контакти
Пропозиції
Кваліфікація
Основні параметри
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Технічне переоснащення КРПЗ-6 кВ ПС 330 кВ "Полтава" (інв. № 689/1) шляхом встановлення комірок з вакуумними вимикачами та регулювального трансформатора, вул. Підстанційна,1, с.Щербані, Полтавського району, Полтавської обл. (45454000-4 Перебудовування )
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
183 029.61
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 2
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Технічне переоснащення КРПЗ-6 кВ ПС 330 кВ "Полтава" (інв. № 689/1) шляхом встановлення комірок з вакуумними вимикачами та регулювального трансформатора
Код ДК 021:2015
45454000-4 -
Перебудовування
Код ДК
Не визначено
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
38750, Україна, Полтавська обл., с. Щербані, Підстанційна,1
Не відповідає кваліфікаційним критеріям,Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція ТОВ «Будівельний Холдинг "Шевченківський» не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації.
Не відповідає кваліфікаційним критеріям,Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція ТОВ «Техностар» не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації.
Не відповідає кваліфікаційним критеріям,Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція ТОВ «Енерджигруп» не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації.
Не відповідає кваліфікаційним критеріям,Не відповідає вимогам тендерної документації
Зміст
Тендерна пропозиція ТОВ «Високовольтний Союз-РЗВА» не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАВРИДА ЕЛЕКТРИК ДНІПРО"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАВРИДА ЕЛЕКТРИК ДНІПРО"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Населений пункт
Адреса
49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпропетровськ, ПРОСПЕКТ КАРЛА МАРКСА, будинок 76-А, квартира 105
Класифікація суб'єктів господарювання
-
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Технічне переоснащення КРПЗ-6 кВ ПС 330 кВ "Полтава" (інв. № 689/1) шляхом встановлення комірок з вакуумними вимикачами та регулювального трансформатора, вул. Підстанційна,1, с.Щербані, Полтавського району, Полтавської обл. (45454000-4 Перебудовування )
Звернення:
За тендером : ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Технічне переоснащення КРПЗ-6 кВ ПС 330 кВ "Полтава" (інв. № 689/1) шляхом встановлення комірок з вакуумними вимикачами та регулювального трансформатора, вул. Підстанційна,1, с.Щербані, Полтавського району, Полтавської обл. (45454000-4 Перебудовування )
Тема:
Технічна вимога
Зміст:
В Тендерній документації даються посилання на опитувальні листи: 0219-ЕП.1.ОЛ1, 0219-ЕП.1.ОЛ2, 0219-ЕП.1.ОЛ3, 0219-ЕП.1.ОЛ4, 0219-ЕП.1.ОЛ5, на завдання заводу на виготовлення НКП 0219-ЗВЩ., на Робочий проект. а самі ці Документи не загружені в складі Документів. Прохання загрузити вказані Документи для коректної проробки тендерної пропозиції.
Дата оприлюднення звернення:
21.12.2016 14:07
Ознайомитись з проектом «Технічне переоснащення КРПЗ-6 кВ ПС 330 кВ "Полтава" (інв. № 689/1) шляхом встановлення комірок з вакуумними вимикачами та регулювального трансформатора, вул. Підстанційна,1, с. Щербані, Полтавського району, Полтавської обл.» можна на сайті ДП «НЕК «Укренерго» за адресою.
http://tenders.ukrenergo.energy.gov.ua/index.php/tenderplan/
Дата оприлюднення відповіді:
21.12.2016 16:17
Звернення:
За тендером : ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Технічне переоснащення КРПЗ-6 кВ ПС 330 кВ "Полтава" (інв. № 689/1) шляхом встановлення комірок з вакуумними вимикачами та регулювального трансформатора, вул. Підстанційна,1, с.Щербані, Полтавського району, Полтавської обл. (45454000-4 Перебудовування )
Тема:
Фінансові вимоги
Зміст:
В тендерній документації вказані вимоги що до підтвердження виконання Договору, а саме 5% у вигляді грошового завдатку. При сумі Договору 36605920 грн це становить 1830296 грн. Перерахування таких коштів з рахунку Постачальника значно ускладнює або унеможливлює можливість виконання умов Договору.
Прохання зменшити суму забезпечення виконання Договору до 1%.
Дата оприлюднення звернення:
23.12.2016 11:17
Замовник не має можливості зменшити суму забезпечення виконання Договору до 1%.
Дата оприлюднення відповіді:
27.12.2016 11:58
Звернення:
За тендером : ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Технічне переоснащення КРПЗ-6 кВ ПС 330 кВ "Полтава" (інв. № 689/1) шляхом встановлення комірок з вакуумними вимикачами та регулювального трансформатора, вул. Підстанційна,1, с.Щербані, Полтавського району, Полтавської обл. (45454000-4 Перебудовування )
Тема:
щодо вимог Тендерної документації
Зміст:
1.Згідно вимог Тендерної документації ( сторінка 4 Пункт 1) вимагається наступне: «ТП подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів, які надаються в сканованому вигляді в форматі Portable Document Format (PDF) з:…. інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) підготовлені відповідно до вимог Додатку 2 ТД; …» Просимо конкретизувати, за якою формою повинна надаватися Технічна специфікація у складі Тендерної пропозиції.
2. Звертаємо Вашу увагу, що у п.7. «Інформація про субпідрядника ( у випадку закупівлі робіт)» Замовником наданий перелік документів з посиланням на субпідрядника, а в де яких - з посиланням на Учасника. Просимо роз`яснити та конкретизувати, які саме документи повинен надати субпідрядник в межах Тендерної пропозиції. Крім того, Замовник вимагає подання документів від субпідрядника, які мають бути датовані « станом на день подання заяви про подання ТП». Враховуючи, що документи від субпідрядників є лише частиною Тендерної пропозиції Учасника - на нашу думку ці документи мають бути датовані після дати оголошення. Ми вважаємо, що
вищезазначена вимога замовника не є правомірною, враховуючи крайній термін – 05.01.217 9:30, та в наступному ця вимога може бути підставою для відхилення Тендерної пропозиції Учасника.
3.Згідно вимог Тендерної документації ( Додаток 1 до тендерної документації) Замовник вимагає від Учасника «Копії всіх документів(-у), які підтверджують повноваження особи, уповноваженої підписувати договір та тендерну пропозицію (виписка з протоколу засновників про обрання директора (президента, голови правління), наказ про призначення директора, виписка з протоколу загальних зборів щодо надання згоди на укладання договору про закупівлю, довіреність на керівника учасника тощо).» Просимо Вас конкретизувати, вищевказаний перелік документів має бути обов`язковим чи рекомендованим? У разі обов`язкового надання перелічених у тексті документів, просимо роз`яснити значення слова «тощо».
4. Згідно Проекту Договору, викладеним в Додатку 3 Тендерної документації (сторінка 57) «Учасник торгів заповнює преамбулу, пункти та реквізити, підписує даний
документ (вказати посаду, прізвище та ініціали уповноваженої особи Учасника) та скріплює печаткою* і подає разом з тендерною пропозицією в окремому файлі.» Просимо конкретизувати з конкретним посиланням на відповідні пункти та розділи, які саме пункти Проекту Договору повинен заповнити учасник в межах Тендерної пропозиції.
5. В Додатку 2 до Тендерної документації п.5.3 йдеться про оформлення Акту надання Замовником Підряднику майданчика для виконання робіт, дата якого є початком будівельно-монтажних та налагоджувальних робіт. В той же час в Проекті Договору про закупівлю робіт ( Додаток 3 ТД) відсутні посилання на даний документ. Просимо роз`яснити чи планує Замовник внести даний пункт в Проект договору.
6. В Додатку 2 ТД ( п.1 Предмет закупівлі сторінка 15) йдеться про обладнання, яке забезпечує Замовник для виконання робіт в межах проекту. В той же час, в проекті Договору Додаток 3 не відображена відповідальність Замовника щодо своєчасного обладнання, яке він закуповує Підрядникові. Просимо роз`яснити та деталізувати обсяг щодо відповідальності Замовника щодо викладеного запитання.
7. В Додатку 2 ТД ( п.1 Предмет закупівлі сторінка 15) йдеться про шеф-супровід, технічне керівництво монтажем автотрансформатору та система моніторингу представником виготовлювача ВАТ ЗАПОРІЖТРАНСФОРМАТОР. Просимо деталізувати, хто , а саме Замовник чи Підрядник має укласти Договори на ці види робіт з ВАТ ЗАПОРОЖСТРАНФОРМАТОР та конкретизувати зони відповідальності в межах проекту (Підрядник чи Замовник).
8. Просимо конкретизувати в якому програмному комплексі необхідно виконати розрахунок договірної ціни та кошторисів до проекту. Чи Учасник повинен самостійно визначитися з вибором програмного комплексу.
9. Враховуючи те, що в ТД вказана «тверда ціна», то просимо надати роз'яснення щодо можливих змін договірної ціни, що буде пов'язане з можливими змінами заработної плати, прибутку, адміністративних витрат в 2017 р на підставі Постанов Кабінету Міністрів України.
10. У п.7. «Інформація про субпідрядника ( у випадку закупівлі робіт)» ТД Учасник в своїй пропозиції повинен надати документ – перелік працівників відповідної кваліфікації (довідка згідно Додатку 1 табл.1). Враховуючи вимоги Додатка 1 табл. 1, а саме те, що Учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору про закупівлю, і які прийматимуть участь у виконанні умов договору про закупівлю відповідно до технічних вимог цієї ТД (у разі якщо працівники повинні мати групу з електробезпеки, необхідно надати копії відповідних посвідчень). Просимо конкретизувати, чи повинен субпідрядник надавати разом з вищеназваною довідкою копії відповідних посвідчень з електробезпеки на працівників, які прийматимуть участь у виконанні умов Договору про закупівлю.
Дата оприлюднення звернення:
23.12.2016 14:54
П.1 Документи що підтверджують відповідність технічним вимогам тендерної документації (Додаток 2 до ТД)
П.2 У разі залучення субпідрядних організацій для виконання окремих видів робіт до кваліфікаційної частини пропозиції Учасника необхідно також надати:
- перелік субпідрядних організацій із зазначенням окремих видів робіт, що будуть ними виконуватись;
- оригінал листа-згоди від субпідрядної організації, що залучається, завіреного підписом керівника та печаткою субпідрядної організації, або копію Договору субпідряду (Договору наміру), завірену печаткою Учасника.
Учасник повинен підтвердити, що залучені субпідрядні організації відповідним чином зареєстровані та мають всі необхідні юридичні підстави щодо проведення підприємницької діяльності на території України.
Для підтвердження вищезазначених умов Учасник в своїй пропозиції надає документи по кожній із субпідрядних організацій (в разі залучення декількох):
- копію установчого документа субпідрядних організацій (в повному обсязі зі всіма змінами) В разі відсутності на титульному аркуші Статуту відмітки про державну реєстрацію необхідно надати довідку у довільний формі із зазначенням цифрового ідентифікатора або копію документу, який підтверджує затвердження нової редакції Статуту,
- довідка за підписом керівника (або уповноваженої особи) яка складена у довільній формі, станом на день подання заяви про подання ТП на участь у відкритих торгах, яка містить відомості про підприємство, а саме: адреса (офіційне та фактичне місцезнаходження), код ЄДРПОУ/ДРФО, керівництво (посада, прізвище, ім’я по батькові), телефон/факс; банківські реквізити Учасника в обслуговуючому банку, інформацію щодо реєстрації Учасника платником податку,
- копії ліцензій, дозволів, тощо на виконання даного виду робіт (згідно Додатку 1 табл.1),
- виконання аналогічних робіт (довідка згідно Додатку 1 табл. 1),
- перелік працівників відповідної кваліфікації (довідка згідно Додатку 1 табл. 1)
У разі залучення субпідрядних організацій документи від субпідрядника (-ів) є частиною Тендерної пропозиції Учасника відповідно їх наявність обов’язкова при розгляду тендерної пропозиції Учасника.
П.3 Таблицею 1 Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання учасником копій всіх документів(-у), які підтверджують повноваження особи, уповноваженої підписувати договір та тендерну пропозицію (виписка з протоколу засновників про обрання директора (президента, голови правління), наказ про призначення директора, виписка з протоколу загальних зборів щодо надання згоди на укладання договору про закупівлю, довіреність на керівника учасника тощо).
Витребуваний Таблицею 1 Додатку 1 до тендерної документації перелік документів в підтвердження повноважень особи на підписання тендерної пропозиції, документів наданих у складі тендерної пропозиції та договору за результатами проведеної процедури закупівлі є примірним та не є вичерпним, про що свідчить слово «тощо».
Тобто, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії всіх наявних в нього документів в підтвердження повноважень особи на підписання тендерної пропозиції та договору, якими можуть бути:
1. Документи про обрання та призначення на посаду керівника Учасника;
2. В разі наявності обмежень по статуту на укладання договорів на певну суму або будь – яких інших обмежень – копії документів в підтвердження отримання згоди (дозволу);
3. В разі підписання тендерної пропозиції або/та завіряння копій документів безпосередньо не керівником Учасника – документ (оригінал або копію) в підтвердження отримання даних повноважень;
4. В разі необхідності - будь – які інші документи.
Згідно ст. 55 Господарського кодексу України суб’єктами господарювання визнаються учасники господарських відносин, які здійснюють господарську діяльність, реалізуючи господарську компетенцію (сукупність господарських прав та обов’язків), мають відокремлене майно і несуть відповідальність за своїми зобов’язаннями в межах цього майна, крім випадків, передбачених законодавством.
Суб’єктами господарювання є:
- господарські організації – юридичні особи, створені відповідно до Цивільного кодексу України, державні, комунальні та інші підприємства, створені відповідно до цього Кодексу, а також інші юридичні особи, які здійснюють господарську діяльність та зареєстровані у встановленому законом порядку.
- громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які здійснюють господарську діяльність та зареєстровані відповідно до закону як підприємці.
Таким чином, кожен суб’єкт господарювання, створений у відповідності до вимог Господарського кодексу України діє на підставі установчих документів, зміст котрих відповідає вимогам Цивільного кодексу України і Замовником не може бути заздалегідь визначений у тендерній документації вичерпний та обов’язковий для надання перелік документів в підтвердження повноважень особи на підписання тендерної пропозиції та договору за результатами проведеної процедури закупівлі, так як у кожного Учасника перелік підтверджуючих документів може відрізнятися.
П.4 У разі згоди з цим проектом договору, Учасник торгів заповнює преамбулу, пункти 3.1; 3.1.3; 4.1; 6.1.1 (у разі необхідності), 8.1; 13.16 та реквізити, підписує даний документ (вказати посаду, прізвище та ініціали уповноваженої особи Учасника) та скріплює печаткою* і подає разом з тендерною пропозицією в окремому файлі.
П. 5. Згідно п. 6.4.1.1 додатка 3 до тендерної документації Підрядник за 2 календарних дні до початку БМР у письмовій формі інформує Замовника про готовність до виконання робіт, передає список осіб, які будуть виконувати ці роботи із зазначенням їх прав та обов’язків відповідно до вимог ПБЕЕ та зазначенням особи, відповідальної за безпечне проведення робіт. Оскільки роботи виконуються на діючій ПС Замовнику необхідний час на виведення обладнання з роботи, виконання технічних заходів, що створюють безпечні умови виконання робіт, проведення інструктажів персоналу Підрядника та здійснення допуску. Виконання вказаних заходів Замовником оформляється актом надання підряднику майданчика для виконання робіт. Дата оформлення акта є початком виконання будівельно-монтажних та пусконалагоджувальних робіт, яка зазначається в графіку виконання робіт. Так, як на стадії підготовки тендерної пропозиції конкретні дати отримання авансу підрядником та надання підряднику майданчика для виконання робіт невідомі, то в графіку виконання робіт, розробленому підрядником на виконання вимоги п. 5.3 додатка 2 до тендерної документації, зазначається порядковий номер дня від початку виконання Підрядником зобов’язань по договору.
П. 6. В Додатку 2 ТД ( п.1 Предмет закупівлі сторінка 15) зазначено, що постачання трансформатора типу ЛТДН-40000/10 та лічильників електроенергії типу SL761BO71 забезпечує замовник. Вказаний трансформатор в повній комплектації та лічильники електроенергії знаходяться на ПС 330 кВ «Полтава» і будуть передані підряднику в монтаж за його вимогою.
П. 7. Шеф-супровід, технічне керівництво монтажу, налагоджування та випробувань трансформатора включені в договір постачання трансформатора та виконуються представником виготовлювача ВАТ «Запоріжтрансформатор».
П.8. Розрахунок Договірної ціни необхідно виконати у програмному комплексі АВК-5.
П.9. Уточнення «твердої» Договірної ціни можливо у випадках згідно п.6.3.2.2.ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ( з урахуванням доповнень та змін)/
П.10 Субпідрядник повинен надавати разом з вищеназваною довідкою копії відповідних посвідчень з електробезпеки на працівників, які прийматимуть участь у виконанні умов Договору про закупівлю.
Дата оприлюднення відповіді:
27.12.2016 14:48
Звернення:
За тендером : ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Технічне переоснащення КРПЗ-6 кВ ПС 330 кВ "Полтава" (інв. № 689/1) шляхом встановлення комірок з вакуумними вимикачами та регулювального трансформатора, вул. Підстанційна,1, с.Щербані, Полтавського району, Полтавської обл. (45454000-4 Перебудовування )
Тема:
щодо Тендерної документації
Зміст:
1.В Додатку 2 ТД ( п.1 Предмет закупівлі сторінка 15) йдеться про шеф-супровід, технічне керівництво монтажем трансформатору представником виготовлювача ВАТ ЗАПОРІЖТРАНСФОРМАТОР. Просимо деталізувати, хто , а саме Замовник чи Підрядник має укласти Договори на ці види робіт з ВАТ ЗАПОРОЖСТРАНФОРМАТОР та конкретизувати зони відповідальності в межах проекту (Підрядник чи Замовник).
2.Відповідно до вимог Тендерної документації Учасник повинен надати інформацію, щодо залучення субпідрядних організацій. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» ст.22 п.17) йдеться про необхідність зазначення Учасником у Тендерній пропозиції інформації про субпідрядників, що плануються залучити до виконання робіт в обсязі , не менше ніж 20% від вартості Договору про закупівлю . У зв`язку з вищевикладеним, просимо роз`яснити щодо надання інформації Учасником про субпідрядників згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та деталізувати обсяг робіт субпідрядника в межах проекту. У п.7. «Інформація про субпідрядника ( у випадку закупівлі робіт)» ТД йдеться про надання Довідки виконання аналогічних робіт з посилання на Додаток 1 табл1. ТД. Просимо роз`яснити, чи повинен субпідрядник надавати підтверджуючи документи, та конкретизувати які саме, враховуючи те, що Акти виконаних робіт субпідряднику не надаються.
Дата оприлюднення звернення:
23.12.2016 15:23
П. 1. Шеф-супровід, технічне керівництво монтажу, налагоджування та випробувань трансформатора включені в договір постачання трансформатора та виконуються представником виготовлювача ВАТ «Запоріжтрансформатор».
П.2 Відповідно до п.п. 17 п. 2 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Відповідно до п. 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Так розділ 7 документації Замовника містить:
У разі залучення субпідрядних організацій для виконання окремих видів робіт до кваліфікаційної частини пропозиції Учасника необхідно також надати:
- перелік субпідрядних організацій із зазначенням окремих видів робіт, що будуть ними виконуватись;
- оригінал листа-згоди від субпідрядної організації, що залучається, завіреного підписом керівника та печаткою субпідрядної організації, або копію Договору субпідряду (Договору наміру), завірену печаткою Учасника.
Учасник повинен підтвердити, що залучені субпідрядні організації відповідним чином зареєстровані та мають всі необхідні юридичні підстави щодо проведення підприємницької діяльності на території України.
Для підтвердження вищезазначених умов Учасник в своїй пропозиції надає документи по кожній із субпідрядних організацій (в разі залучення декількох):
- копію установчого документа субпідрядних організацій (в повному обсязі зі всіма змінами) В разі відсутності на титульному аркуші Статуту відмітки про державну реєстрацію необхідно надати довідку у довільний формі із зазначенням цифрового ідентифікатора або копію документу, який підтверджує затвердження нової редакції Статуту,
- довідка за підписом керівника (або уповноваженої особи) яка складена у довільній формі, станом на день подання заяви про подання ТП на участь у відкритих торгах, яка містить відомості про підприємство, а саме: адреса (офіційне та фактичне місцезнаходження), код ЄДРПОУ/ДРФО, керівництво (посада, прізвище, ім’я по батькові), телефон/факс; банківські реквізити Учасника в обслуговуючому банку, інформацію щодо реєстрації Учасника платником податку,
- копії ліцензій, дозволів, тощо на виконання даного виду робіт (згідно Додатку 1 табл.1),
- виконання аналогічних робіт (довідка згідно Додатку 1 табл. 1),
- перелік працівників відповідної кваліфікації (довідка згідно Додатку 1 табл. 1).
Інформації щодо надання актів виконаних субпідрядником робіт Замовник не вимагає.
Розділ 7 документації має чіткий перелік документів, які повинен надати Учасник у разі залучення субпідрядної організації.
Дата оприлюднення відповіді:
27.12.2016 13:15
Звернення:
За тендером : ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Технічне переоснащення КРПЗ-6 кВ ПС 330 кВ "Полтава" (інв. № 689/1) шляхом встановлення комірок з вакуумними вимикачами та регулювального трансформатора, вул. Підстанційна,1, с.Щербані, Полтавського району, Полтавської обл. (45454000-4 Перебудовування )
Тема:
щодо технічної документації
Зміст:
1. При аналізі Робочого проекту виявлено невідповідність між кількістю устаткування і обсягом робіт зазначеним у проекті томи 0219 -ЕП1 і ЕП2 і тендерною документацією в частині встановлення роз'єднувачів 35кВ та КРУ ТН 6 кВ. Необхідно або внести зміни в проектну документацію, або в конкурсну документацію.
2. Відповідно до опитувального листа Тому проект 0219-ЕП.2.О / 11 Замовник поставляє лінейнорегулюючий трансформатор ЛТДН-40000/10 з напругою обмоток ВН і НН на холостому ходу 11 .0 кВ. Однак інше обладнання поставляється для використання з напругою 6 кВ. Прохання надати заводські характеристики ЛТДН із зазначенням схеми і групи з'єднання обмоток.
Дата оприлюднення звернення:
23.12.2016 15:26
1. Невідповідність між кількістю устаткування і обсягом робіт зазначеним у проекті томи 0219 -ЕП1 і ЕП2 і тендерною документацією в частині встановлення роз'єднувачів 35кВ та КРУ ТН 6 кВ викликана тим, що частина робіт за даним проектом буде виконуватись за іншим договором. При підготовці тендерної пропозиції необхідно керуватись вимогами додатка 2 до тендерної документації.
2. Згідно договору постачання між ДП «НЕК «Укренерго» та ПАТ «Запоріжтрансформатор» постачається трансформатор типу ЛТДН-40000/6 У1 з наступними характеристиками:
1 ОБЩИЕ СВЕДЕНИЯ ОБ ИЗДЕЛИИ
1.1 Трансформатор типа .JIТДН - 40000/6- У1 производства ПАО "ЗТР"
1.2 Заводекой номер 162593
1.3 Технические условия Спецификация
1.4 Климатическое исполнение У1
1.5 Гарантийный срок эксплуатации трансформатора 5 (пять) лет с момента введения товара в эксплуатацию, но не более 5,5 (пять с половиной) лет с момента поставки товара.
1.6 Срок служби - не менее 30 лет.
2 ТЕХНИЧЕСКИЕ ДАННЬІЕ
2.1 Номинальная проходная мощность, kV A 40000
2.2 Вид системы охлаждения Д
2.3 Номинальное линейное напряженне сети, V 6600
2.4 Параметри регулирования линейного напряжения сети:
диапазон регулирования, V ±990
число ступепей ± 1 0
напряжение ступени, V 99
вид регулирования РПН
2.5 Номинальное линейное напряжение автотрансформатора
на выводах а, b, с при холостом ходе, V 6600
2.6 Диапазон номинальннх линейных выходних напряжений
агрегата на выводах А, В,С при холостом ходе, V 5610? 7590
2.7 Наибольшее фазное напряжение последовательного трансформатора
на парах выводов А-Х, В-Y, C-Z при холостом ходе, V ±990/ v3
2.8 Номинальная частота, Hz 50
2.9 Расчетная тепловая постоянная времени
трансформатора составляет, h 3,1
2.10 Бак трансформатора рассчитан на вакуум с
остаточным давлением 50 kPa и на избыточное давление 50 kPa.
Схему з’єднань можливо отримати за електронною адресою:
[email protected]
Дата оприлюднення відповіді:
27.12.2016 09:34
Звернення:
За тендером : ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Технічне переоснащення КРПЗ-6 кВ ПС 330 кВ "Полтава" (інв. № 689/1) шляхом встановлення комірок з вакуумними вимикачами та регулювального трансформатора, вул. Підстанційна,1, с.Щербані, Полтавського району, Полтавської обл. (45454000-4 Перебудовування )
Тема:
щодо проекту Договору
Зміст:
1. п.6.2.4. Проекту Договору
Вважаємо, що даний пункт Договору не відповідає вимогам чинного законодавства України, а саме ст. 878 Цивільного кодексу України та абзацу четвертому п.28 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 р. N 668. Просимо привести даний пункт Договору у повну відповідність до вимог зазначених законодавчих та нормативно-правових актів.
2. Пунктом 1.1 Договору встановлюються визначення, які в подальшому використовуються у всьому тексті Договору. Зокрема, встановлюються визначення двох різних видів Робочого проекту - «Робочий проект» та «скоригований Робочий проект», які в свою чергу несуть абсолютно різне смислове навантаження стосовно обсягу робіт, вартості робіт, строків готовності та затвердження цих документів і т.д. Договором також передбачений порядок виконання коригування Робочого проекту в разі її необхідності (ст.6.1 Договору). Виходячи з цієї ймовірної необхідності коригування Робочого проекту, яке можливо буде виконати лише після укладання Договору з Замовником та умови п. 3.1. Договору, в якому встановлюється тверда договірна ціна робіт, необхідною умовою стає можливість зміни твердої договірної ціни за результатами коригування Робочого проекту. Зміна твердої договірної ціни, згідно чинного законодавства України, можлива лише в тому випадку, якщо Сторони в Договорі передбачили порядок уточнення (зміни) твердої договірної ціни. Тому, пропонуємо передбачити такий порядок в проекті Договору.
3. Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» «Істотні умови договору не можуть змінюватись після його підписання, крім випадків…» (зазначених в ст. 36 Закону). В той же час Проект договору, наведений в Тендерній документації не містить порядку зміни ціни. Просимо надати роз’яснення.
4. В п. 6.1.2 зазначено, що «Підрядник повинен замовити та оплатити проведення державної експертизи кошторисної частини скоригованого Робочого проекту». Враховуючи, що Робочий проект складається не лише з кошторисної частини, то яким чином Замовник планує провести експертизу скоригованого Робочого проекту вцілому.
5. Яким чином в разі коригування Робочого проекту під час реалізації Проекту будуть дотримані авторські права проектної організації, яка розробила Робочий проект, який є додатком до тендерної документації? Просимо надати роз’яснення.
6. Згідно вимог Тендерної документації ( сторінка 12 п.4) «Забезпечення виконання договору про закупівлю» Переможець торгів під час укладання Договору має надати забезпечення його виконання, розмір якого - 5% від ціни Договору про закупівлю, який буде укладено з Учасником-переможцем. Забезпечення виконання договору у вигляді грошового завдатку підтверджується поданням Замовнику копії платіжного доручення, завіреного банком з підтвердженням перерахування грошового завдатку із зазначенням призначення платежу наступного змісту: «Забезпечення виконання договору на закупівлю послуг (товарів, робіт) «____________» без ПДВ.» В той же час, в проекті Договору не має деталізації стосовно наявності або відсутності ПДВ в грошовій заставі. Просимо надати роз`яснення, у випадку коли Учасник-переможець є платником ПДВ та враховуючи 5% від вартості Договору, грошова застава до Договору таким Переможцем надається з ПДВ?
Дата оприлюднення звернення:
23.12.2016 15:43
п.1 та п.3 Відповідно до ст. 878 ЦК України Замовник має право вносити зміни до проектно-кошторисної документації до початку робіт або під час їх виконання за умови, що додаткові роботи, викликані такими змінами, за вартістю не перевищують десяти відсотків визначеної у кошторисі ціни і не змінюють характеру робіт, визначених договором.
Також відповідно до п. 28 абз. 4 Замовник має право: вносити зміни у проектну та кошторисну документацію до початку робіт або під час їх виконання за умови, що вартість додаткових робіт, викликаних такими змінами, не перевищує 10 відсотків договірної ціни і не впливає на характер робіт, визначених у договорі підряду
Умовами договору, а саме п. 6.2.4. Проекту Договору, до початку робіт та при їх виконанні Замовник має право вносити зміни до скоригованого Робочого проекту без згоди Підрядника в межах, визначених чинним законодавством. А отже, документація не суперечить нормам діючого законодавства.
Відповідно до п. 13.9 Проекту Договору, усі зміни та доповнення до цього договору повинні оформлятися додатковою угодою, яка підписується Сторонами і є невід’ємною частиною договору.
Згідно з вищевказаним, Замовник передбачив внесення змін до договору, які можуть стосуватися і зміни ціни (не в бік збільшення).
п. 2. Уточнення твердої Договірної ціни можливо у випадках згідно п.6.3.2.2.ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ( з урахуванням доповнень та змін) – зміна проектних рішень в процесі будівництва , що призводить до зміни обсягів робіт та вартісних показників – той самий випадок, що передбачано ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
п. 4. Замовник не передбачає суттевих змін в проектної документації, що призведуть до перегляду проекту в цілому, тому планують зміни тількі у кошторисної частини та державну експертизу коштрирісів.
п. 5. Всі проекти, які має намір реалізувати Замовник типові і є власністю Замовника, діючим заканодавством не передбачено дія авторських прав на такі робочі проекти , тому авторські права проектної організації не розповсюджуються на такі проекти.
п.6 Забезпечення виконання договору у вигляді грошового завдатку підтверджується поданням Замовнику копії платіжного доручення, завіреного банком з підтвердженням перерахування грошового завдатку із зазначенням призначення платежу наступного змісту: «Забезпечення виконання договору на закупівлю послуг (товарів, робіт) «____________» без ПДВ.»
Дата оприлюднення відповіді:
27.12.2016 16:23
Звернення:
За тендером : ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Технічне переоснащення КРПЗ-6 кВ ПС 330 кВ "Полтава" (інв. № 689/1) шляхом встановлення комірок з вакуумними вимикачами та регулювального трансформатора, вул. Підстанційна,1, с.Щербані, Полтавського району, Полтавської обл. (45454000-4 Перебудовування )
Тема:
Забезпечення виконання договору
Зміст:
Просимо Вас розглянути можливість внесення Учасником забезпечення виконання договору у розмірі 5% електронною банківської гарантією і як наслідок внести зміни ТД
Дата оприлюднення звернення:
28.12.2016 09:21
Забезпечення виконання договору надається у вигляді грошового завдатку.
Дата оприлюднення відповіді:
29.12.2016 14:39
Звернення:
За тендером : ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Технічне переоснащення КРПЗ-6 кВ ПС 330 кВ "Полтава" (інв. № 689/1) шляхом встановлення комірок з вакуумними вимикачами та регулювального трансформатора, вул. Підстанційна,1, с.Щербані, Полтавського району, Полтавської обл. (45454000-4 Перебудовування )
Тема:
Внесення змін до тендерної документації
Зміст:
Просимо внести зміну в тендерну документацію ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Технічне переоснащення КРПЗ-6 кВ ПС 330 кВ "Полтава" (інв. № 689/1) шляхом встановлення комірок з вакуумними вимикачами та регулювального трансформатора, вул. Підстанційна,1, с. Щербані, Полтавського району, Полтавської обл. (45454000-4 Перебудовування) , а саме :В розділі 4 у пункті 4 (стор. 12) «Забезпечення виконання договору про закупівлю» пункт 1 після слів Умови надання: викласти в редакції - забезпечення виконання договору у вигляді грошового завдатку або банківської гарантії надається Учасником-переможцем не пізніше підписання договору та реєстрації в ДП «НЕК «Укренерго».
Пункт 3 після слів Забезпечення виконання договору у вигляді: викласти в редакції - грошового задатку або банківської гарантії підтверджується поданням Замовнику копії платіжного доручення, завіреного банком з підтвердженням перерахування грошового завдатку із зазначенням призначення платежу наступного змісту: «Забезпечення виконання договору на закупівлю послуг (товарів, робіт) «____________» без ПДВ.» або оригіналом банківської гарантії .
Дата оприлюднення звернення:
28.12.2016 10:07
Прохання розглянуто. Запропоновані зміни не будуть внесені до тендерної документації.
Дата оприлюднення відповіді:
29.12.2016 14:45
Звернення:
За тендером : ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Технічне переоснащення КРПЗ-6 кВ ПС 330 кВ "Полтава" (інв. № 689/1) шляхом встановлення комірок з вакуумними вимикачами та регулювального трансформатора, вул. Підстанційна,1, с.Щербані, Полтавського району, Полтавської обл. (45454000-4 Перебудовування )
Тема:
щодо внесення змін до Тендерної документації
Зміст:
Звертаємо Вашу увагу, що в Розділі 7 та у відповіді Замовника на наше питання стосовно інформації про субпідрядну організацію залишились посилання на Учасника, а саме: «банківські реквізити Учасника…» та інше. Враховуючи, що Тендерна пропозиція повинна відповідати вимогам Тендерної документації, просимо конкретизувати, яким чином в інформації про субпідрядну організацію Розділ 7 є вимоги до Учасника. Враховуючи, що Замовник в Тендерній пропозиції включив вимогу, яка є не виконуваною, просимо внести зміни до Тендерної документації щодо питання надання документів від субпідрядної організації.
Враховуючи, що роз`яснення Замовника не є вимогою Тендерної документації, то вимога щодо надання документів про підтвердження виконання аналогічних договорів з посиланням на Таблицю 1 Додатка 1 в ТД залишилась. Просимо привести у відповідність роз`яснення Замовника з вимогами Тендерної документації.
Дата оприлюднення звернення:
29.12.2016 14:35
У разі якщо Учасник не може самостійно виконати весь обсяг робіт зазначений у тендерній документації, а залучає субпідрядні організації, то Учасник повинен підтвердити, що залучені субпідрядні організації відповідним чином зареєстровані та мають всі необхідні юридичні підстави щодо проведення підприємницької діяльності на території України
Для підтвердження вищезазначених умов Учасник в своїй пропозиції надає документи по кожній із субпідрядних організацій (в разі залучення декількох):
- копію установчого документа субпідрядних організацій (в повному обсязі зі всіма змінами) В разі відсутності на титульному аркуші Статуту відмітки про державну реєстрацію необхідно надати довідку у довільний формі із зазначенням цифрового ідентифікатора або копію документу, який підтверджує затвердження нової редакції Статуту,
- довідка за підписом керівника (або уповноваженої особи) яка складена у довільній формі, станом на день подання заяви про подання ТП на участь у відкритих торгах, яка містить відомості про підприємство, а саме: адреса (офіційне та фактичне місцезнаходження), код ЄДРПОУ/ДРФО, керівництво (посада, прізвище, ім’я по батькові), телефон/факс; банківські реквізити Учасника в обслуговуючому банку, інформацію щодо реєстрації Учасника платником податку,
- копії ліцензій, дозволів, тощо на виконання даного виду робіт (згідно Додатку 1 табл.1),
- виконання аналогічних робіт (довідка згідно Додатку 1 табл. 1),
- перелік працівників відповідної кваліфікації (довідка згідно Додатку 1 табл. 1).
Дата оприлюднення відповіді:
30.12.2016 10:30
Звернення:
За тендером : ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Технічне переоснащення КРПЗ-6 кВ ПС 330 кВ "Полтава" (інв. № 689/1) шляхом встановлення комірок з вакуумними вимикачами та регулювального трансформатора, вул. Підстанційна,1, с.Щербані, Полтавського району, Полтавської обл. (45454000-4 Перебудовування )
Тема:
стосовно Тендерної документації
Зміст:
Просимо з опорою на Законодавчі нормативи обгрунтувати вимогу Замовника в Довідці про відомості про субпідрядника надання "банківських реквізитів Учасника торгів".
Дата оприлюднення звернення:
30.12.2016 13:53
Відповідно до п.2 підпункту 17 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Відповідно до п. 3 ст. 22 даного закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до вищевказаного, посилаючись на норми ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати відповідну інформацію про субпідрядну організацію.
Дата оприлюднення відповіді:
03.01.2017 14:14
На даному тендері відміни не були знайдені.
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Технічне переоснащення КРПЗ-6 кВ ПС 330 кВ "Полтава" (інв. № 689/1) шляхом встановлення комірок з вакуумними вимикачами та регулювального трансформатора, вул. Підстанційна,1, с.Щербані, Полтавського району, Полтавської обл. (45454000-4 Перебудовування )
Тендер:
UA-2016-12-20-000201-c
Тип:
вимога
На кваліфікацію:
UA-2016-12-20-000201-c.b1
Дата:
22.02.2017 10:56
Стан:
дано відповідь
СКАРГА Щодо прийнятого рішення, дії чи бездіяльності Замовника під час процедури закупівлі(№ у ЦБД: UA-2016-12-20-000201-cвід 20 грудня 2016 року)
Нашим господарським товариством, Товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельний холдинг «Шевченківський», (далі – Скаржник) було завчасно підготовлено необхідний пакет документів і була подана заявка на участь у вищезазначеній процедурі закупівлі у визначений для подання на те термін.
У подальшому, ТПСкаржника як пропозиція з найнижчою ціною була розглянута Замовником на її відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), вимогам встановленим статтею 17 Закону та умовам тендерної документації (далі - ТД).
В результаті розглядуданої пропозиції, Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 13 лютого 2017 року №136-7 (далі – Протокол) Замовником було відхилено ТПСкаржника як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, та умовам ТД.
Вважаємо, що рішення Замовника про відхилення ТП Скаржника, оформлене Протоколом, є необґрунтованим, незаконним, а отже таким, що підлягає скасуванню.
Так, статтею 3 Закону визначаються загальні й основоположні принципи здійснення закупівель в Україні, а саме добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням та об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Частиною 1 статті 30 Закону встановлюються підстави для відхилення тендерних пропозицій Замовником, що включають в себе такі підстави, як не відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, встановленим статтею 16 Закону та не відповідність тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації.
Вважаємо, що ТП Скаржника відповідає вимогам Закону та ТД, а її відхилення є порушенням права Скаржника на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій, з огляду на наступне.
По-перше,в підпункті 1 абзацу 5 пункту 7 Протоколу як одна з підстав для відхилення ТП Скаржника зазначається «Запропонований комплектний пристрій не відповідає вимогам п. 3.1 додатка 2 до тендерної документації.В опитувальномулисті 0219-ЕП.1.ОЛ1 арк. 2 передбаченодворядневстановленняшафодносторонньогообслуговування. В пропозиції, згіднокреслення, прийнятішафидвосторонньогообслуговування, при цьому ширина модульного пристрою збільшилась на 1800 мм. В паспорті ОУЭС.720 068.001 ПС п. 3.4 зазначено, що в КРПЗ-10 застосовуютьсяшафисерії КМТ-10-20 ТУ У 27.1-31636609-001:2013 з одноряднимрозміщенням та одностороннімобслуговуванням. В опитувальномулисті 0219-ЕП.1.ОЛ1 вимагаєтьсяномінальний струм збірних шин 2000 А та номінальний струм вимкненнявимикачівприєднань 20 кА, вимикачівувідних та секційного 31,5 кА. В паспорті ОУЭС.720 068.001 ПС п. 2.1 зазначено, що в КРПЗ-10 з комірками КМТ-10 У3 номінальний струм збірних шин 630 А, а номінальний струм вимкненнявимикача, вбудованого в шафу КРП 16 кА. Тобто документація виробника шаф відрізняється від пропозиції».
Однак, при винесенні оскаржуваного рішення Замовник не врахував, що відповідно довимог п. 3.1. Додатку 2 ТДСкаржникомбули надані скореговані опитувальні листи КРПЗ 10кВ 0219-ЕП.1.0/12 Арк 1 та Арк2, в якихзазначений номінальний струм збірних шин 2000 А та номінальний струм вимкнення вимикачів приєднань 20 кА, вимикачів увідних та секційного 31,5 кА. Враховуючискореговані опитувальні листи КРПЗ10кВ 0219-ЕП.1.0/12, номінальний струм комірки КМТ-10У3 наданий на 630А, 1000A, та 2000А. ТОВ «Будівельний Холдинг Шевченківський» надав нове завдання на проектування до даного проекту КРПЗ 10кВ, в якому вказано, що КРПЗ 10кВ буде поставлено в комплеті з комірками КМТ-10У3. При цьому, територія підстанції дозволяє збільшення габаритних розмірів КРПЗ 10кВ на 1800мм, а тендерна пропозиція враховує всі витрати Скаржника, пов’язані з коригуванням проекту.
На підставі вищевикладеного вважаємо, що запропонованийСкаржникомкомплектнийпристрій (КРПЗ 10кВ) відповідає вимогам п.3.1. Додтаку 2 ТД, жодних невідповідностей немає, а підстави для відхилення ТП за вказаних підстав -- відсутні.
По-друге,в підпункті 2 абзацу 5 пункту 7 Протоколу Замовником визначається, що однією із підстав для відхилення ТП Скаржника є «відсутність інформації щодо робіт з монтажу КРПЗ та силових трансформаторів у наданій Скаржником Довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (далі – Довідка)». Однак, ТД не містила жодним вимог щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання робіт з монтажу КРПЗ та силових трансформаторів.
Так, відповідно до ст. 16 Закону Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
В частині 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовника встановлюється перелік кваліфікаційних критеріїв для учасників торгів, зокрема передбачено «наявність досвіду належного виконання аналогічних договорів протягом останніх 3 (трьох) років. До «аналогічних договорів» належать договори:- щодо виконання робіт на повітряних лініях та на підстанціях – договір (-и) (не менше одного) із виконання робіт (капітальне будівництво (реконструкція тощо) або модернізація, ремонт) на електроустаткуванні напругою не менше 110 кВ.»
Тобто, в пункті 3 частині 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовник самостійно тлумачить словосполучення «аналогічні договори» і чітко вказує вичерпний перелік договорів, що підпадають під розуміння «аналогічні» в контексті даної ТД, - підтвердження виконання робіт, згаданих Замовником в Протоколі, ТД не вимагається.
Одночасно, на виконання вимог ТД та на підтвердження встановленим Замовником кваліфікаційним критеріям Скаржником в складі своєї ТП було надано Довідку, що містить широкий перелік «аналогічних договорів» разом із копіями зазначених у довідці договорів й копіями документів щодо їх виконання. Наприклад,Договір № 40-4/0221-16 від 09 січня 2016 року щодо технічного переоснащення обладнання власних потреб на ПС 400кВ «Мукачеве» із заміни акумуляторної батареїАБ-1 типу 60PzS-330 220В на малообслуговувальну АБ і з комплектацією необхідним обладнанням та матеріалами, Договір №20-4/2417-16 від 03 березня 2016 року щодо реконструкції ПС 330кВ «Побузька», захисту ВРП 330кВ та реконструкції резервних захистів та автоматики ПЛ 330кВ «Побузька- Ладижинська ТЕС», Договір № 90-4/4139-15 від 10 грудня 2015 року щодо реконструкції ПЛ 330 кВ Житомирська- Шепетівка із заміною проміжних залізобетонних опор на анкерні металеві (інв.№4006), Договір № 80-4/3223-15 від 15жовтня 2015 року щодо заміни з/б опор на ПЛ 330кВ Кременчук – Миргород (інв.№107) тощо.
Таким чином, Скаржником було надано всі необхідні документи та в повній мірі підтверджено відповідність встановленим Законом й Замовником кваліфікаційним критеріям.
Враховуючи вищезазначене, вважаємо викладену в підпункті 2 абзацу 5 пункту 7 Протоколу підставу для відхилення ТП Скаржника, а саме відсутність інформації щодо робіт з монтажу КРПЗ та силових трансформаторів, безпідставною та такою що не відповідає вимогам Закону.
По-третє, в підпункті 2 абзацу 6 пункту 7 Протоколу однією із підстав відхилення ТП Скаржника Замовником визначено факт не завірення усіх сторінок належним чином.
Втім, Замовник безпідставно не врахував, що абзацами 3, 4 частини 3 статті 22 Закону визначається, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозиції. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.
В абзаці 6 частини 2 розділу «Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця» ТД Замовником надається чіткий й повний перелік формальних (несуттєвих) помилок, наявність яких не призведе до відхилення тендерної пропозиції. Зокрема, до таких помилок належать наявність орфографічних помилок та механічних описок в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовленні у складі тендерної пропозиції, зазначення неправильної (некоректної) назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам тендерної документації, зазначення в неповному обсязі інформації в певному документі, передбаченого вимогами тендерної документації, у разі якщо вищезазначена інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника і відповідає вимогам тендерної документації та не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом або печаткою (за наявності) учасника торгів.
З огляду на вищезазначене, вважаємо викладену в підпункті 2 абзацу 6 пункту 7 Протоколу підставу безпідставною та такою, що не відповідає вимогам законодавства України в сфері публічних закупівель та ТД Замовника.
По-четверте, в підпункті 1 абзацу 6 пункту 7 Протоколу вказано, що однією із підстав відхилення ТП Скаржника є не надання останнім копії ліцензії на виконання робіт з монтажу систем пожежної сигналізації.
У пункті 1 частину 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовник встановив одним із кваліфікаційних критеріїв наявність всіх необхідних ліцензій та дозволів.
В абзаці 7 таблиці 1 Додатку 1 до ТД Замовник вказує на те, що учасник повинен надати Довідку про наявність необхідних ліцензій, дозволів, сертифікатів тощо на право здійснення учасником діяльності, передбаченою цією закупівлею з доданням копій відповідних ліцензій, дозволів, сертифікатів тощо, якщо предмет закупівлі згідно законодавства потребує відповідних ліцензій, дозволів тощо.
В частині 1 «Предмет закупівлі» Додатку 2 до ТД Замовником чітко визначається, окреслюється й характеризуєтьсяпредмет даної закупівлі.
Так, на розкриття поняття «Предмет закупівлі» Замовниквстановлює точний і повний перелік робіт, що будуть виконуватися підрядником у Дві черги. В межах Першої черги Замовник зазначає пункт 2-2-1 Пожежна сигналізація та пункт 2-2-2 Придбання устаткування для пожежної сигналізації.
У цьому контексті наголошуємо,що поняття «Пожежна сигналізація» та її положення в переліку робіт не дало змоги точно й чітко визначити зміст та лексичне навантаження цього словосполучення, що, у свою чергу, призвело до неможливості коректного визначення Скаржником того, які саме роботи мав на увазі Замовник під цим пунктом.
При цьому, відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Частиною 4 ст. 16 Закону встановлено, що документи, щоне передбаченізаконодавством для учасників - юридичних, фізичнихосіб, у тому числіфізичнихосіб - підприємців, не подаються ними у складітендерноїпропозиції.Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, оскільки ТД фактично не було передбачено перелік робіт, які б вимагали наявності ліцензії на виконання робіт з монтажу систем пожежної сигналізації, як і чіткої вимоги щодо необхідності надання такої ліцензії учасником, вважаємо викладену в підпункті 1 абзацу 6 пункту 7 Протоколу підставу відхилення ТП Скаржника необґрунтованою та безпідставною, а також такою, що суперечить положенням ст. 16 Закону.
По-п’яте,Замовником також як підстава дял відхилення ТП Скаржника було зазначено, що розцінки, які були застосовані останнім, втратили свою чинність. Однак, при розрахунку ціни Скаржника, на виконання вимог п. 6 Розділу «Загальні Положення» ТД, враховувалась ціна предмету закупівлі відповідно до цієї інструкції та всі витрати, пов'язані з виконанням зобов'язань Учасника процедури закупівлі по виконанню договору, в тому числі ПДВ, вартість матеріалів, обладнання з урахуванням технічних вимог. Обгрунтованість ціни Скаржника підтверджується, зокрема, оцінкою пропозицій учасників, відповідно до якої, ціна запропонована Скаржником є найнижчою; втім одночасно менш ніж на 5 % меншою від учасника з другою ціновою пропозицією (тобто очевидно є ринковою).
По-шосте,зауважимо, що рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника було прийняте з порушенням строків для розгляду тендерної пропозиції, передбаченої п. 4 ст. 28 Закону.
Згідно з інформацією, опублікованою на офіційному веб-сайті Упованоженого органу, оцінка пропозицій учасників відбулась 30.01.2017 року.
Відповідно до п. 4 ст. 28 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Тобто загальний строк для розгляду ТП Скаржника сплив 06.02.2017 року.
При цьому, строк розглядутендерноїпропозиціїможе бути аргументованопродовженозамовником до 20 робочихднів (п. 4 ст. 28 Закону). Протоколом № 136-5 від 06.02.2017 року Замовником продовжено строки розгляду ТП Скаржника до 01.03.2017 року (тобто на більш ніж 20 робочих днів). За таких обставин, таке рішення про продовження строків розгляду ТД, так само як і його «корегування» протоколом № 136-6 від 06.02.2017 року, що не передбачено Законом, є незаконними.
За таких обставин, в строки, встановлені Законом, Замовником не було виявлено жодних невідповідностей ТП Скаржника вимогам Закону чи ТД, відтак рішення про відхилення пропозиції Скаржника, прийняте 13.02.2017 року, не відповідає ст. 28 Закону.
Таким чином, рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника, оформлене Протоколом від 13.02.2017 року, є незаконним, безпідставним, таким, що порушує право Скаржника на об’єктивну та неупереджену оцінку його пропозиції, а отже підлягає скасуванню.
При цьому, згідно ст. 31 Закону замовник відміняє торги в разі відсутності неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Тобто, у випадку неможливості відновити права Скаржника торги підлягають відміні на підставі прямої вказівки Закону.
Частина 2 статті 17 Цивільного кодексу України зазначає, що у випадках, встановлених Конституцією України та законом, особа має право звернутися за захистом цивільного права та інтересу до органу державної влади, органу влади АР Крим або органу місцевого самоврядування.
Абзац 1 статті 1 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» визначає, що Антимонопольний комітет України є державним органом із спеціальним статусом, метою діяльності якого є забезпечення державного захисту конкуренції у підприємницькій діяльності та у сфері державних закупівель.
Частина 3 статті 8 Закону вказує на те, що Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого й ефективного захисту прав та законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі, утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель.
Таким чином, Скаржник з метою захисту своїх порушених прав вважає за необхідне звернутись до Антимонопольний комітет України як уповноваженого органу оскарження відповідно до Закону.
Згідно з ч. 9 ст. 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи наведену вище інформацію, права Скаржника можуть бути захищені шляхом скасування рішення про відхилення його пропозиції від 13.02.2017 року та визнання Скаржника переможцем торгів як учасника, що запропонував найнижчу ціну.У разі неможливості відновлення прав Скаржника, торги підлягають відміні на підставі ч. 1 ст. 31 Закону.
При цьому, відповідно до абз 2 ч. 3 ст. 18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Скаржник дізнався про порушення своїх прав 13 лютого 2017 року – з дати опублікування Замовником Протоколу, яким відхилено ТП Скаржника після оцінки пропозиції останнього, а тому вважаємо, що строки для оскарження до АМК України не пропущенні.
Враховуючи викладене та керуючись ст. 18 Законом України «Про публічні закупівлі»,
Автор:
39139346, ТОВ "Будівельний Холдинг "Шевченківський"
01042, Україна, Київська область, Київ, вул. Патріса Лумумби, буд.5