Показати схожі тендери

Закупівля 62.09.2 «Послуги у сфері інформаційних технологій і стосовно комп"ютерної техніки, інші, н. в. і. у.». (послуги із супроводження комп’ютерної програми «Система автоматизації бухгалтерського обліку Парус-Бюджет, версія 7»). від Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Оболонського району міста Києва.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2016-01-16-000035-b
Id Tender c2b71eff77df4370b53395a6bb913642
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 31.03.2016 19:06
Підпис Підпис відсутній
Очікувана вартість:
12 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
60 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.01.2016 11:00 до 22.01.2016 11:00
Завершено
Період уточнень
з 16.01.2016 13:52
до 18.01.2016 10:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.01.2016 13:00
до 22.01.2016 17:05
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.01.2016 13:00
до 23.01.2016 17:05
Завершено
Підписання договору
з 22.01.2016 17:05
до 31.03.2016 19:06
Період уточнень
з 16.01.2016 13:52 до 18.01.2016 10:00
Період кваліфікації
з 22.01.2016 13:00 до 22.01.2016 17:05
Період кваліфікації
з 22.01.2016 13:00 до 22.01.2016 17:05
Основні параметри
62.09.2 «Послуги у сфері інформаційних технологій і стосовно комп'ютерної техніки, інші, н. в. і. у.». (послуги із супроводження комп’ютерної програми «Система автоматизації бухгалтерського обліку Парус-Бюджет, версія 7»).
62.09.2 «Послуги у сфері інформаційних технологій і стосовно комп'ютерної техніки, інші, н. в. і. у.». (послуги із супроводження комп’ютерної програми «Система автоматизації бухгалтерського обліку Парус-Бюджет, версія 7»). Склад Послуг 1) налаштування та оновлення Системи; 2) забезпечення стабільного функціонування Системи; 3) підтримка користувачів Системи. 1. Налаштування та оновлення Системи Налаштування та оновлення Системи здійснюється у разі: 1) змін у чинному законодавстві, які змінюють технологічні процеси, автоматизовані Системою; 2) змін у вимогах нормативних і інструктивних документів, які змінюють технологічні процеси та алгоритми обробки даних, автоматизовані Системою; 3) зміни технологічних процесів у Замовника, які автоматизовані Системою, у тому числі процесів інформаційного обміну з інформаційною системою Державної казначейської служби України; 4) зміни звітних форм та форм введення даних згідно з потребами Замовника; 5) оперативне усунення виявлених у процесі експлуатації помилок та недоліків у функціонуванні Системи. 2. Забезпечення стабільного функціонування Системи Заходи із забезпечення стабільного функціонування Системи включають: 1) прибуття представників Виконавця до фахівців Замовника у робочі дні з 9-00 до 16-00 за адресою: 04201,м.Київ, пр-т Мінський,8 2) оперативний розгляд і вирішення проблем з функціонуванням Системи; 3) відновлення працездатності програмного забезпечення Системи. 3. Підтримка користувачів Системи 1) надання консультацій користувачам Системи; 2) функціонування „гарячої” телефонної лінії для вирішення невідкладних проблем з Системою в робочі дні з 9.00 до 18.00.
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
62.09.2 «Послуги у сфері інформаційних технологій і стосовно комп'ютерної техніки, інші, н. в. і. у.». (послуги із супроводження комп’ютерної програми «Система автоматизації бухгалтерського обліку Парус-Бюджет, версія 7»). Склад Послуг 1) налаштування та оновлення Системи; 2) забезпечення стабільного функціонування Системи; 3) підтримка користувачів Системи. 1. Налаштування та оновлення Системи Налаштування та оновлення Системи здійснюється у разі: 1) змін у чинному законодавстві, які змінюють технологічні процеси, автоматизовані Системою; 2) змін у вимогах нормативних і інструктивних документів, які змінюють технологічні процеси та алгоритми обробки даних, автоматизовані Системою; 3) зміни технологічних процесів у Замовника, які автоматизовані Системою, у тому числі процесів інформаційного обміну з інформаційною системою Державної казначейської служби України; 4) зміни звітних форм та форм введення даних згідно з потребами Замовника; 5) оперативне усунення виявлених у процесі експлуатації помилок та недоліків у функціонуванні Системи. 2. Забезпечення стабільного функціонування Системи Заходи із забезпечення стабільного функціонування Системи включають: 1) прибуття представників Виконавця до фахівців Замовника у робочі дні з 9-00 до 16-00 за адресою: 04201,м.Київ, пр-т Мінський,8 2) оперативний розгляд і вирішення проблем з функціонуванням Системи; 3) відновлення працездатності програмного забезпечення Системи. 3. Підтримка користувачів Системи 1) надання консультацій користувачам Системи; 2) функціонування „гарячої” телефонної лінії для вирішення невідкладних проблем з Системою в робочі дні з 9.00 до 18.00.
Код ДК 021:2015
72000000-5 - Послуги у сфері інформаційних технологій: консультування, розробка програмного забезпечення, послуги мережі Інтернет і послуги з підтримки
Код НК 018:2023
62.09.2 "Послуги у сфері інформаційних технологій і стосовно комп’ютерної техніки, інші, н.в.і.у."
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
04201, Україна, Київська, Київ, проспект Мінський,8
Дата постачання з
31.01.2016 22:00
Дата постачання по
30.12.2016 22:00
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Іваницька Ірина Олександрівна
Електронна пошта
Телефон
464-27-15
Факс
432-37-15
Сайт:
http://obolon.kievcity.gov.ua/content/medychni-zaklady-obolonskogo-rayonu.html
Замовник
ЄДРПОУ
23379143
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Оболонського району міста Києва
Поштовий індекс
04201
Країна
Україна
Область або регіон
Київська
Населений пункт
Київ
Адреса
проспект Мінський, буд 8
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРУС-МІСТО"
Пропозиція:
8 892 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 22.01.2016 13:00 по 23.01.2016 17:05
Показати документи пропозиції
Договір
Підписаний і діє
Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
12 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.01.2016 11:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Оболонського району міста Києва
Контактний телефон:
464-27-15
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
12 000 грн.
Період подання пропозицій
до 22.01.2016 11:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Оболонського району міста Києва
Контактний телефон:
464-27-15
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності