Закупівля 62.09.2 «Послуги у сфері інформаційних технологій і стосовно комп"ютерної техніки, інші, н. в. і. у.». (послуги із супроводження комп’ютерної програми «Система автоматизації бухгалтерського обліку Парус-Бюджет, версія 7»). від Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Оболонського району міста Києва.
Тип закупівлі
Спрощені закупівлі
Тендер
UA-2016-01-16-000035-b
Id Tender
c2b71eff77df4370b53395a6bb913642
Статус
Завершена закупівля
Остання зміна
31.03.2016 19:06
Підпис
Підпис відсутній
Очікувана вартість:
12 000
грн.
(З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
60
грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4
грн.
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 19.01.2016 11:00до 22.01.2016 11:00
Завершено
Період уточнень
з 16.01.2016 13:52
до 18.01.2016 10:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.01.2016 13:00
до 22.01.2016 17:05
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.01.2016 13:00
до 23.01.2016 17:05
Завершено
Підписання договору
з 22.01.2016 17:05
до 31.03.2016 19:06
Період уточнень
з
16.01.2016 13:52
до
18.01.2016 10:00
Період кваліфікації
з
22.01.2016 13:00
до
22.01.2016 17:05
Період кваліфікації
з
22.01.2016 13:00
до
22.01.2016 17:05
Основні параметри
Позиції
Контакти
Пропозиції
Кваліфікація
Договір
Основні параметри
62.09.2 «Послуги у сфері інформаційних технологій і стосовно комп'ютерної техніки, інші, н. в. і. у.». (послуги із супроводження комп’ютерної програми «Система автоматизації бухгалтерського обліку Парус-Бюджет, версія 7»).
62.09.2 «Послуги у сфері інформаційних технологій і стосовно комп'ютерної техніки, інші, н. в. і. у.». (послуги із супроводження комп’ютерної програми «Система автоматизації бухгалтерського обліку Парус-Бюджет, версія 7»).
Склад Послуг
1) налаштування та оновлення Системи;
2) забезпечення стабільного функціонування Системи;
3) підтримка користувачів Системи.
1. Налаштування та оновлення Системи
Налаштування та оновлення Системи здійснюється у разі:
1) змін у чинному законодавстві, які змінюють технологічні процеси, автоматизовані Системою;
2) змін у вимогах нормативних і інструктивних документів, які змінюють технологічні процеси та алгоритми обробки даних, автоматизовані Системою;
3) зміни технологічних процесів у Замовника, які автоматизовані Системою, у тому числі процесів інформаційного обміну з інформаційною системою Державної казначейської служби України;
4) зміни звітних форм та форм введення даних згідно з потребами Замовника;
5) оперативне усунення виявлених у процесі експлуатації помилок та недоліків у функціонуванні Системи.
2. Забезпечення стабільного функціонування Системи
Заходи із забезпечення стабільного функціонування Системи включають:
1) прибуття представників Виконавця до фахівців Замовника у робочі дні з 9-00 до 16-00 за адресою: 04201,м.Київ, пр-т Мінський,8
2) оперативний розгляд і вирішення проблем з функціонуванням Системи;
3) відновлення працездатності програмного забезпечення Системи.
3. Підтримка користувачів Системи
1) надання консультацій користувачам Системи;
2) функціонування „гарячої” телефонної лінії для вирішення невідкладних проблем з Системою в робочі дні з 9.00 до 18.00.
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
62.09.2 «Послуги у сфері інформаційних технологій і стосовно комп'ютерної техніки, інші, н. в. і. у.». (послуги із супроводження комп’ютерної програми «Система автоматизації бухгалтерського обліку Парус-Бюджет, версія 7»).
Склад Послуг
1) налаштування та оновлення Системи;
2) забезпечення стабільного функціонування Системи;
3) підтримка користувачів Системи.
1. Налаштування та оновлення Системи
Налаштування та оновлення Системи здійснюється у разі:
1) змін у чинному законодавстві, які змінюють технологічні процеси, автоматизовані Системою;
2) змін у вимогах нормативних і інструктивних документів, які змінюють технологічні процеси та алгоритми обробки даних, автоматизовані Системою;
3) зміни технологічних процесів у Замовника, які автоматизовані Системою, у тому числі процесів інформаційного обміну з інформаційною системою Державної казначейської служби України;
4) зміни звітних форм та форм введення даних згідно з потребами Замовника;
5) оперативне усунення виявлених у процесі експлуатації помилок та недоліків у функціонуванні Системи.
2. Забезпечення стабільного функціонування Системи
Заходи із забезпечення стабільного функціонування Системи включають:
1) прибуття представників Виконавця до фахівців Замовника у робочі дні з 9-00 до 16-00 за адресою: 04201,м.Київ, пр-т Мінський,8
2) оперативний розгляд і вирішення проблем з функціонуванням Системи;
3) відновлення працездатності програмного забезпечення Системи.
3. Підтримка користувачів Системи
1) надання консультацій користувачам Системи;
2) функціонування „гарячої” телефонної лінії для вирішення невідкладних проблем з Системою в робочі дні з 9.00 до 18.00.
Код ДК 021:2015
72000000-5 -
Послуги у сфері інформаційних технологій: консультування, розробка програмного забезпечення, послуги мережі Інтернет і послуги з підтримки
Код НК 018:2023
62.09.2
"Послуги у сфері інформаційних технологій і стосовно комп’ютерної техніки, інші, н.в.і.у."
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
04201, Україна, Київська, Київ, проспект Мінський,8