Показати схожі тендери

Закупівля Канцелярські товари від Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги № 3 Дарницького району м. Києва".

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2015-12-17-000020-a
Id Tender 383388fbee4740bdb2480daf129372d5
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 31.03.2016 19:05
Підпис Підпис відсутній
Cтарт аукціону 24.12.2015 15:40
Закінчення аукціону 24.12.2015 16:49
Посилання на аукціон
Очікувана вартість:
6 035 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
180 грн. (2,98 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.12.2015 12:01 до 23.12.2015 12:00
Завершено
Період уточнень
з 17.12.2015 10:17
до 21.12.2015 12:00
Завершено
Період аукціону
з 24.12.2015 15:40
до 24.12.2015 16:49
Завершено
Період кваліфікації
з 24.12.2015 16:49
до 28.12.2015 10:43
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.12.2015 16:49
до 29.12.2015 10:43
Завершено
Підписання договору
з 28.12.2015 10:43
до 31.03.2016 19:05
Період уточнень
з 17.12.2015 10:17 до 21.12.2015 12:00
Період аукціону
з 24.12.2015 15:40 до 24.12.2015 16:49
Період кваліфікації
з 24.12.2015 16:49 до 28.12.2015 10:43
Період кваліфікації
з 24.12.2015 16:49 до 28.12.2015 10:43
Основні параметри
Канцелярські товари
1. Журнал А4 96 арк., тверда обкладинка, лінійка, (82 шт.) 2. Журнал А4 192 арк., лінійка,тверда обкладинка, лінійка, (40 шт.) 3. Папка швидкосшивач А4 картонна (100 шт.) 4. Папка на зав'язках А4 картонна, виготовлена з щільного картону, призначена для зберігання документів (100 шт.) Вимоги щодо якості товару: Якісно поставленим товаром вважається такий товар, який відповідає вимогам, що звичайно ставляться до товару відповідного характеру. Надати документи: 1. Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців 2. Довідка з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) Постачання і транспортування продукції на склад Замовника здійс- нюється транспортом постачальника і за рахунок постачальника.
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Критерій оцінки пропозицій:
Позиція
Опис предмета закупівлі
1. Журнал А4 96 арк., тверда обкладинка, лінійка, (82 шт.) 2. Журнал А4 192 арк., лінійка,тверда обкладинка, лінійка, (40 шт.) 3. Папка швидкосшивач А4 картонна (100 шт.) 4. Папка на зав'язках А4 картонна, виготовлена з щільного картону, призначена для зберігання документів (100 шт.) Вимоги щодо якості товару: Якісно поставленим товаром вважається такий товар, який відповідає вимогам, що звичайно ставляться до товару відповідного характеру. Надати документи: 1. Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців 2. Довідка з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) Постачання і транспортування продукції на склад Замовника здійс- нюється транспортом постачальника і за рахунок постачальника.
Код ДК 021:2015
30192700-8 - Канцелярські товари
Код НК 018:2023
17.23 "Вироби канцелярські, паперові"
Кількість
322
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02091, Україна, Київська, Київ, Харківське шосе, 121, корп. 4, каб. 319
Дата постачання з
23.12.2015 22:00
Дата постачання по
29.12.2015 22:00
Документи закупівлі
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Адаменко Олена Володимирівна
Електронна пошта
Телефон
0445646823
Факс
0445646570
Сайт:
http://cpmsd3.kiev.ua
Замовник
ЄДРПОУ
30300749
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги № 3 Дарницького району м. Києва"
Поштовий індекс
02091
Країна
Україна
Область або регіон
КИЕВСКАЯ ОБЛ.
Населений пункт
КИЕВ
Адреса
Харківське шосе, 121
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАНЦЕЛЯРСЬКИЙ СВІТ"
Пропозиція:
6 035 грн.
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий Дім Статус Люкс"
Пропозиція:
6 035 грн.
Учасник:
ФОП Назаренко Владислав Сергійович
Пропозиція:
6 000 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС-ЛАЙФ"
Пропозиція:
5 855 грн.
Учасник:
Товариство з обмеженою відповдальністю "Бізнес Груп Сервіс"
Пропозиція:
4 960 грн.
Учасник:
ТОВ "Тріал-систем"
Пропозиція:
4 924 грн.
Учасник:
ТОВ ""ТФ "Долина Мрій""
Пропозиція:
4 800 грн.
Учасник:
ТОВ "Браво-пап"
Пропозиція:
3 955 грн.
Учасник:
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "СПЗ-Україна"
Пропозиція:
3 950 грн.
Учасник:
ООО" ТехноЮг"
Пропозиція:
3 797.39 грн.
Кваліфікація
Період вимог/скарг з 24.12.2015 16:49 по 29.12.2015 10:43
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
Договір
Підписаний і діє
Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 035 грн.
Період подання пропозицій
до 23.12.2015 12:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги № 3 Дарницького району м. Києва"
Контактний телефон:
0445646823
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 035 грн.
Період подання пропозицій
до 23.12.2015 12:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги № 3 Дарницького району м. Києва"
Контактний телефон:
0445646823
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності