Важливо! Вихідні та робочі дні у системі ProZorro (Детальніше)

Учасники Prozorro

Для участі у закупівлях які проводяться в системі слід пройти обов'язкову реєстрацію. Після підтвердження облікових даних та створення особистого профілю, Користувач повинен направити дані на модерацію Оператору.
Таким чином, доступ до закритої частини електронного майданчика, а також в особистий кабінет можуть отримати тільки ті користувачі, які успішно пройшли процедуру реєстрації.
В деяких випадках реєстрація може бути припинена чи анульована. Наприклад, у разі порушення вимог Регламенту чи порушення договірних зобов’язань. В результаті статус Користувача втрачається.

Як приймати участь в закупівлях Прозоро?

Замовник оголошує закупівлю формуючи відповідні параметри та публікуючи технічні, а також кваліфікаційні вимоги та вимоги щодо фінансового забезпечення Учасників.
Всі закупівлі є відкритими для усіх учасників.
Для оголошення закупівлі Замовнику необхідно сформувати та затвердити в Системі спеціальне оголошення про проведення закупівлі. В також повинна міститись інформація про предмет закупівлі, його очікувану вартість, умови договору, форму процедури проведення закупівлі, строк подання пропозицій. Крім цього обов'язковим є додаток стосовно проведення закупівлі, де встановлюються вимоги до предмету закупівлі з урахуванням Регламенту. Будь-які Користувачі на бажаному етапі закупівлі можуть знайти та переглянути інформацію стосовно предмету закупівлі.
Крім того, Замовник може вносити зміни в своє оголошення і в документацію стосовно закупівлі безпосередньо до закінчення строку подачі пропозицій на участь. Історія змін документів, що були внесені в цей період, безпечно зберігається в ЦБД (центральна база даних). Вона доступна для перегляду усім Користувачам.

Які зміни документації стосовно закупівлі можливі?

Зміна – це коли Замовник завантажує нову документацію щодо закупівлі, при цьому попередні умови не видаляються. Вони автоматично отримують статус неактивних. У цьому випадку усім Учасникам доступна як стара, так і нова документація.
Уточнення – коли Замовник формує додатковий запис, який пов'язаний з карткою закупівлі. Тобто додатковий запис – уточнення або зміна формулювання документації закупівлі.
У випадку уточнення не потрібно ніяких інших документів потрібно опублікувати уточнення, де перерахувати внесені зміни.
Також Замовник може відмовитися від здійснення закупівлі, опублікувавши відповідне рішення в Системі.

Електронний цифровий підпис накладено.
Електронний цифровий підпис відсутній.
Необхідно накласти електронний цифровий підпис.
label__
value__
title__
message_time__
m_text__