Мінімальна сума закупівлі Prozorro

З якої суми виставляти лот в Прозоро?

Офіційної мінімальної суми не існує, але ДП «Прозорро» рекомендує проводити в системі закупівлі з очікуваною вартістю від 3 тисяч гривень.
Крім того, закупівлі бувають допорогові та надпорогові. Допороговими закупівлями вважаються ті, вартість об'єкта яких (за умови що це товар) не більше 200 000 гривень, а для робіт та послуг максимум – 1,5 млн. гривень. Тобто, якщо ви виповнили реєстрацію в Прозоро і опублікували закупівлю в цих вартісних межах, то вона буде вважатися допороговою. Також в деяких сферах господарювання допороговими визнаються закупівлі на суму до 1 млн. гривень для товарів та до 5 млн. гривень для робіт та послуг. Надпорогові – закупівлі, очікувана вартість яких перевищує вказані вище межі.
Також варто знати, що існує певна різниця між допороговими і надпороговими закупівлями, яка полягає в тому, що на допорогові закупівлі не поширюється дія Закону України «Про публічні закупівлі» в частині термінів проведення процедури закупівлі і кваліфікаційних документів. Такі закупівлі регламентуються Наказом ДП «Зовнішторгвидав» №35. Замовники при проведенні допорогових закупівель також повинні керуватися принципами, закріпленими в Законі України «Про публічні закупівлі».
Відзначимо, що на 01 червня 2016 року за допомогою системи державні закупівлі проводять близько 3500 державних замовників. Серед яких 2,6 млрд. гривень – це допорогові закупівлі, а 2,7 млрд. гривень – це надпорогові.

Мінімальна сума закупівлі Прозоро: плата за подання пропозиції

Для того щоб прийняти участь у закупівлі Постачальнику потрібно внести плату за подачу тендерної пропозиції.
Тарифи за подачу пропозиції затверджені Постановою КМУ №166 «Про порядок функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків» від 24.02.2016 року та варіюються від 17 до 1700 гривень, залежно від очікуваної вартості закупівлі або лоту.
Завдяки такому підходу Prozorro прагне підняти рівень обслуговування клієнтів системи та зробити її максимально комфортною та привабливою як для постачальника, так і замовника. Крім того, це стимулює конкуренцію прямо впливає на економію бюджетних коштів.

Електронний цифровий підпис накладено.
Електронний цифровий підпис відсутній.
Необхідно накласти електронний цифровий підпис.
label__
value__
title__
message_time__
m_text__