Рекламні тендери: як дістати перевагу?
Більшість підприємств з державною формою власності використовують для просування продукції маркетингові інструменти. Для цього вони проводять рекламні тендери, які дозволяють знайти постачальника послуг в даній сфері на максимально вигідних умовах. У свою чергу, фірми, що працюють в цій галузі, підписують контракт з державною установою, тим самим отримавши непоганий обсяг постійних замовлень.
Особливості проведення тендеру на розміщення реклами
В Україні публічні закупівлі проводяться через систему ProZorro.Держзакупівлі. Відкритий доступ до неї забезпечує державний сайт prozorro.gov.ua, однак торги проходять за допомогою електронних майданчиків, які підключені до її базі даних. Один з них - «Українська універсальна біржа» tender.uub.com.ua, який дозволяє відслідковувати нові тендери, реєструватися для участі, оскаржувати результати та інше.
На сайті в режимі реального часу з'являються тендери на зовнішню рекламу, які публікуються на всіх майданчиках, підключених до центральної бази ProZorro. З їх допомогою можна отримати держзамовлення на різні види рекламних кампаній:
- коротко- і довгострокові;
- цільові, масові, нішеві;
- локальні, регіональні, державні, міжнародні.
Вигравши тендер, Ви зможете не тільки отримати стабільні замовлення, але й знизити собівартість послуг, оскільки досвід показує, що робота з державними структурами обходиться дешевше.
Як виграти тендер на зовнішню рекламу?
Як не банально, але ключовий фактор перемоги в тендерних торгах - мотивація. Безліч компаній бояться приймати в них участь, оскільки вважають, що проведення тендерів корумповане. Насправді система ProZorro.Держзакупівлі забезпечує рівні умови для учасників, тому при правильній стратегії кожен постачальник послуг має шанс на перемогу.
Крім того, щоб виграти тендер на розміщення реклами, потрібно розуміти його специфіку. Крім найнижчої ціни в реченні, отримати додаткову перевагу допоможуть:
- Досвід участі в подібних торгах. Тому проявляйте активність, щоб вивчати систему зсередини і вчитися на помилках.
- Надійний фінансовий тил. Виграш в аукціоні - це тільки початок проекту.
- Наявність кадрів, здатних виконати держзамовлення на високому рівні.
- Грамотне складання технічної та комерційної документації.
- Оперативне реагування на нові оголошення. У цьому допоможе підписка на розсилку «Української універсальної біржі».
Крім цього, вигідно позиціонувати своє підприємство буде простіше після вивчення інструкцій і відеоматеріалів, присвячених успішної участі в тендерах і можливих помилок. Працювати з сайтом tender.uub.com.ua можна з будь-якої точки світу. А при наявності труднощів питання легко вирішити завдяки службі підтримки.