Закупівлі друкованої та супутньої продукції
Замовник
Очікування пропозицій
2 дн. 12 год. 28хв.
Завершення:
22.01.2025 00:00
Загальний бюджет:
28 756.00
UAH
Очікування пропозицій
6 дн. 12 год. 28хв.
Завершення:
26.01.2025 00:00
Загальний бюджет:
178 600.00
UAH
Очікування пропозицій
6 дн. 22 год. 28хв.
Завершення:
26.01.2025 10:00
Загальний бюджет:
19 000.00
UAH
Очікування пропозицій
5 дн. 20 год. 28хв.
Завершення:
25.01.2025 08:00
Загальний бюджет:
41 475.00
UAH
Замовник
Очікування пропозицій
4 дн. 12 год. 28хв.
Завершення:
24.01.2025 00:00
Загальний бюджет:
500 000.00
UAH
Очікування пропозицій
2 дн. 22 год. 28хв.
Завершення:
22.01.2025 10:00
Загальний бюджет:
1 334 025.60
UAH
категорія замовника пункт 3 частина 1 стаття 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»
UA-2025-01-14-011759-a
Очікування пропозицій
2 дн. 23 год. 28хв.
Завершення:
22.01.2025 11:00
Загальний бюджет:
285 600.00
UAH
Очікування пропозицій
5 дн. 12 год. 28хв.
Завершення:
25.01.2025 00:00
Загальний бюджет:
379 600.00
UAH
Очікування пропозицій
6 дн. 12 год. 28хв.
Завершення:
26.01.2025 00:00
Загальний бюджет:
194 700.00
UAH
Очікування пропозицій
4 дн. 12 год. 28хв.
Завершення:
24.01.2025 00:00
Загальний бюджет:
198 000.00
UAH
Електронна система Прозорро є ефективним інструментом для замовників та постачальників друкованої продукції. Завдяки відкритим тендерам державні і комунальні установи забезпечують себе якісною поліграфією, рекламними матеріалами та іншими супутніми товарами, а бізнес має змогу збільшувати обсяги виробництва та реалізації. Тендери на поліграфію на майданчику УУБ Платформа Української універсальної біржі є акредитованим майданчиком, який надає приватним підприємцям можливість подавати свої пропозиції на тендери із закупівлі друкованої та супутньої продукції. Учасники можуть зареєструватися, обрати цікаві для них оголошення та подати свою пропозицію, слідуючи простим інструкціям на сайті tender.uub.com.ua.
Приклади закупівель з категорії «Друкована і супутня продукція»
- Друк брошур, листівок, книг та інших інформаційних матеріалів.
- Постачання канцелярських товарів, таких як папір, ручки, блокноти.
- Друк рекламних матеріалів, банерів, плакатів.
- Послуги з тиражування документів та інших інформаційних матеріалів.
Зміни в проведенні тендерів на Прозорро в умовах воєнного стану
Воєнний стан в Україні вніс певні корективи у проведення державних закупівель на майданчиках Прозорро. Основні зміни стосуються оптимізації процедур для забезпечення швидшого доступу до необхідних товарів і послуг. Було прийнято ряд правок до нормативно-правової бази, які дозволяють здійснювати закупівлі в більш стислі терміни та з урахуванням критичних потреб оборони, медицини, логістики і інших сфер, які потребують негайного забезпечення.Як взяти участь у державних закупівлях друкованої і супутньої продукції на акредитованому майданчику УУБ?
На платформі Української універсальної біржі ви можете легко відслідковувати актуальні тендери за допомогою кодів класифікатора ДК021-2015:- 22000000-0 – Друкована продукція.
- 30190000-7 – Канцелярські та презентаційні матеріали.
- 79800000-2 – Поліграфічні послуги.
Приклади актуальних тендерів
У категорії друкованої продукції часто оголошуються такі закупівлі:- Друк методичних матеріалів для навчальних закладів.
- Постачання канцелярії для офісів державних установ.
- Виготовлення банерів і стендів для виставок.
- Брендування сувенірної продукції для промоакцій.
- Друк виборчих бюлетенів і сертифікатів.
Переваги участі у закупівлях на акредитованому майданчику УУБ
- Прозорість процесів закупівель.
- Можливість для бізнесу розширювати клієнтську базу.
- Швидкий доступ до широкого ринку замовлень.
- Юридичний і технічний супровід.
- Навчальні матеріали та консультації для новачків.
- Оповіщення через електронну розсилку та нашу сторінку у Facebook про актуальні тендери.
Наявні кошти: