Тендери по поліграфії від А до Я
Поліграфічна продукція використовується не тільки комерційними, але й державними організаціями. Зокрема, періодично вони потребують друку буклетів, календарів, папок, різної сувенірної продукції, банерів і т.п. Постачальників даних послуг в Україні знаходять через систему ProZorro.Держзакупівлі, яка дозволяє держустановам економити фінанси і виключати корупційні ризики. Для самих же підприємств тендер по поліграфії - це можливість знайти хорошого клієнта, знизивши витрати на маркетинг. Участь в торгах коштує набагато дешевше, ніж просування бізнесу рекламними інструментами. І, як показує практика, робота з державними замовниками простіше, ніж з приватними.
Тендери по поліграфії: як підготуватися?
Якщо Ви реально претендуєте на перемогу в аукціоні, варто заздалегідь почати відстежувати цікаві тендери. Як правило, держустанови публікують завчасно річний план закупівель. Вивчивши його, можна приблизно зрозуміти, які послуги в сфері поліграфії будуть актуальні в цьому контексті.
Особливості оголошень про поліграфічні тендери
Всі тендери на поліграфію починаються з публікації оголошення про державні торги на електронних майданчиках, які акредитовані Міністерством економічного розвитку і торгівлі. Один з них - «Українська універсальна біржа». Він підключений до системи ProZorro.Держзакупівлі і дозволяє легко брати участь в торгах, подавати пропозиції, оскаржувати результати аукціонів тощо.
В оголошеннях міститься інформація про умови участі в тендері, переліку документів, які повинні надати потенційні учасники. Крім того, в них вказують:
- характеристики поліграфічних послуг;
- вимоги до кваліфікації;
- критерії оцінки пропозицій.
Як проходять тендери з поліграфії
Якщо на участь в торгах подали заявку 2 постачальника або більше, починається етап аукціону. Як правило, він проводиться на наступний день після завершення прийому пропозицій. Коли мова йде про відкриті торги або конкурентному діалозі з публікацією на англійській мові, аукціон переважно проводиться на п'ятий день після закінчення пре-кваліфікації. Дату і час торгів система визначає автоматично. Але це завжди робочі години і не вихідний день. До початку аукціону учасники не бачать, хто ще подавав пропозиції та скільки їх в цілому.
Поліграфічні тендери проходять за принципом редукціону, тобто аукціону зі зниженням ціни. Мінімальний крок замовник вказує в тексті оголошення. Переможцем стає той, хто пропонує найбільш вигідні умови підписання угоди.
Як підвищити шанси на перемогу в поліграфічному тендері?
У бізнесі вирішальним фактором часто стає час. Тому, щоб вигравати тендери по поліграфії, важливо не тільки якісно підготувати документацію і запропонувати замовнику низьку ціну. Потрібно постійно відстежувати актуальні оголошення і намагатися швидше реагувати на них. Найпростіше це зробити, підписавшись на розсилку tender.uub.com.ua, яка також допоможе Вам відслідковувати зміни в самій процедурі тендерів.